مجرد بودن: “مردم فکر می کنند من همجنس گرا هستم، زیرا هنوز زنی را برای ازدواج انتخاب نکرده ام”

آجی جین، 44 ساله، تحلیلگر داده، همیشه پذیرای ازدواج بوده است اما هنوز شریک مناسبی پیدا نکرده است. او مجرد است اما می‌گوید که زندگی در برزخ در یک دهه گذشته باعث شده است که باورش به عشق کمرنگ شود. ما پرسیدیم که زندگی تا به حال با او چگونه رفتار کرده است و این چیزی است که او با ما در میان گذاشته است.
1. وقتی مردم می پرسند چرا مجردی، اذیتت می کند؟
بله و بیشتر به این دلیل که من نمی خواهم و هرگز نمی خواستم مجرد باشم. من همیشه دوست داشتم خانواده داشته باشم اما به موقع تمام می شود. بنابراین وقتی کسی می پرسد، ناراحت می شوم.
2. به نظر شما چرا؟ مجردی اینقدر زیر سوال رفته؟
من فکر می کنم آنها راداری دارند که هر کس ناراضی یا خوشحال به نظر می رسد باید روزش را خراب کنیم. مردم به هر حال دوست دارند به دیگران «گیان» بدهند، صرف نظر از اینکه زندگی خودشان چقدر آشفته است.
3. برخی از عجیب ترین و خنده دارترین سوالاتی که از شما پرسیده شده چیست؟ مجرد بودن?
مردم تصور می کنند که من در بیشتر مواقع همجنسگرا هستم و منظور من از مردم، بستگان خودم است. من مدتی است که دختران را می بینم. حتی با یک کبریت هم آشنا شدم اما وقتی می خواستند دخترشان را با جهیزیه بفرستند همه چیز به هم ریخت و پدر و مادرم همه چیز را رد کردند. سپس بار دیگر از طریق یک وب سایت دوستیابی با یک زن زیبا آشنا شدم اما او می خواست برای گرین کارت ازدواج کند. بنابراین خانواده شروع به فکر کردن کردند که علاوه بر قسمت‌های بالا، من زنان را رد کرده‌ام، زیرا من مستقیم نیستم و فقط سعی می‌کنم همه چیز را به تأخیر بیندازم.
4. آیا تجربیات گذشته رابطه در انتخاب مجردی شما نقشی داشته است؟ چه چیزی باعث شد که متوجه شوید یا تصمیم بگیرید که دیگر شریکی نمی خواهید؟
نه، من مجردی را انتخاب نکردم اما ازدواج با من مخالف است. کوپید از آستان من فرار می کند یا هر چیزی که شما می توانید بگویید. حالا کم کم دارم از نظام اعتقادی دور می شوم چون از انتظار خسته شده ام.
5. هر توصیه ای برای زنان و مردانی که در فکر مجردی هستند…
مجردی را انتخاب نکردم اما حالا این تصمیم من شده است. اگر می‌خواهید مجرد بمانید، چرا که نه؟ من چند دوست مجرد دارم و آنها با شرایط خودشان زندگی می کنند. مشکلات کوچکی برای آنها پیش می آید اما چه کسانی در زندگی خود مشکلی ندارند؟ به خودت ایمان داشته باش و هر کاری دوست داری انجام بده، هرکسی که می خواهی باش.
همچنین بخوانید : محبوب ترین علائم زودیاک
همچنین بخوانید: 5 پوزیشن سکس برای مردان با اعتماد به نفس پایین