مد ماه عسل کاژال آگروال بسیار داغ است!

او ثابت کرد که یک عروس باشکوه است و اکنون اهداف نهایی ماه عسل را تعیین کرده است. عروس جدید کاژال آگروال در حال حاضر در مالدیو دچار انفجار می شود ، جایی که او با شریک زندگی خود ، گوتام کیچلو ، ماه عسل را می گذراند. و هیچ جایزه ای برای حدس زدن اینکه کاژال نگاهی به دیگری می اندازد.

خانم کیچلو زیبا با ظاهر قومی پس از عروسی ما را به تحسین انداخت و اکنون در مالدیو لباس ساحلی را به لرزه درآورده است.

این بازیگر زن تعدادی از او را در ظاهر ساحلی پست کرده است و ما هر یک را دوست داریم. بیایید نگاهی به همه آنها بیندازیم.

کاژال در حالی که از لنگه جدا شده مبهوت مانده است – یک تاپ و دامن نیم تنه آبی و سفید و پسری که خیلی داغ به نظر می رسید! او ظاهر را با یک سربند گل بسیار زیبا به دست آورد. ما عاشق همه چیز در مورد این نگاه خیره کننده بودیم.

نگاه دوم او نگاهی به شب ملاقات با شوخ طبعی گوتام بود. کاژال لباس یقه راه راه راه راه به رنگ نارنجی و صورتی را انتخاب کرد. او بدون لوازم جانبی رفت و ظاهری برهنه داشت.

کاژال برای یک روز سرگرم کننده در کنار دریا ، یک لباس گرم قرمز با شکاف بالای ران را انتخاب کرد. او با یک کلاه حصیری و جفت سنی های مورد علاقه اش ظاهر را تمام کرد.

نگاه دیگر این خانم بازیگر زیبا بود که در لباس چاپی آستین کامل و بیکینی و شلوار جین کاملاً مطبوع به نظر می رسید و در کلبه خود در مالدیو ظاهر می شد.

ما نمی توانیم تصمیم بگیریم کدام یک از بازیگران مورد علاقه ما است ، اما این زیبایی مطمئنا دریا را آتش می زند. در بخش نظرات زیر به ما بگویید که در مورد مدل رفت و آمد مکرر کاژال چه نظری دارید.