مرکز فروش انواع اسانس خوراکی ژیوادان چاشنا- فروش آنلاین انواع طعم دهنده و اسانس

اوفرش ها: اما رقیق ترین عطرها اصطلاحا ادوفرش نامیده می شوند که 3 درصد اسانس روغنی دارند و به کار آنهایی می آیند که دلشان می خواهد عطرشان بسیار ضعیف و ملایم باشد. چون آدم های امروزی بیشتر از هر چیزی خواستار ماندگاری هستند و هر دو این موارد ماندگاری نسبتا بالایی دارند. روغن های اساسی از طریق تقطیر گل ها، گیاهان و علف ها بدست می آید.

اگر عصاره گیری از طریق تقطیر میسر نباشد توسط روغن های جاذب این کار صورت می گیرد. در اکثر موارد این گونه از اسانس ها به صورت بسته بندی می باشند که دارای حجم های متنوع و همچنین بسته بندی های گوناگون می باشند که انتخاب آن ها به موارد مصرف آن، میزان مصرف فرد و ذائقه آن بستگی دارد.

عطرها از 78 الی 95 درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس های روغنی ساخته می شوند.اینکه در هر عطری میزان اسانس روغنی به کار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می دهد که خوب است شما هم با آنها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق تری داشته باشید. این گروه با داشتن 15 الی 22 درصد روغن معطر رتبه دوم را به دست می آورند. به دست آوردن اسانس گیاهی از درخت صنوبر یا درخت کاج و سرو، کار دشواری است که در صنایع انجام می شود. اسانس هایی که در عطر و شمع و سایر محصولات از این دست استفاده می شوند، اسانس های غیر خوراکی هستند.

از اسطوخودوس میتوان برای فراری دادن حشرات استفاده کرد. ثابت کننده ها که وظیفه پیوند دادن و متصل کردن عطرهای گوناگون را بعهده دارند شامل بلسان (درخت گل حنا)، عنبر سائل و شیره غدد بودار آهوی مشک (نوع غلیظ آن بدبو بوده اما در محلول الکل به عنوان عامل نگهدارنده کاربرد دارد). ادکلن ها: که برای مردان استفاده می شود تنها حدود 4 درصد روغن دارند. همچنین غلظت و طول عمر اسانس و ترکیبات معطر استفاده شده در تولید انواع عطر و انواع ادکلن متغیر است و افزایش غلظت و درصد ترکیبات معطر است که در ماندگاری آن تأثیر دارد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اسانس زعفران لطفا از سایت ما دیدن کنید.