مرگ Covid-19 ایتالیا در حالی که موارد فلات است ، افزایش می یابد

رم: کارشناسان بهداشت گفتند ، میزان مرگ و میر Covid-19 ایتالیا در حالی که میزان موارد جدید کمتر شده است ، رو به افزایش است ، اما نسبت به کاهش محدودیت های موجود هشدار داد.
روز پنجشنبه ، این کشور ، یکی از بیشترین آسیب ها در اروپا ، 29003 مورد جدید را گزارش کرد ، که از 25،851 روز قبل افزایش یافته است ، اما آمار روزانه برای 10مین بار در 13 روز زیر 33،000 باقی مانده است ، 13
موارد جدید شمار کلی را به 1،509،875 افزایش داده است. بنیاد GIMBE ، یک گروه رصد بخش سلامت ، روز پنجشنبه گفت که برای اولین بار از زمان شروع موج دوم در ماه سپتامبر ، تعداد هفتگی عفونت ها کاهش یافته است.
اما رئیس جمهور آن ، نینو کارتابلوتا هشدار داد که پیشرفت آشکار در میزان آلودگی به معنای این نیست که دولت هنگام انتشار فرمان بعدی ویروس کرونا در 3 دسامبر ، اقدامات خلع سلاح را کاهش دهد.
کارتابلوتا گفت: “یک آرامش بی احتیاطی برای اقدامات منجر به وارونگی جدید منحنی تا پایان سال می شود ، که ، همانطور که همه ما می دانیم ، در زمانی که آنفولانزای فصلی در راه است ، دوباره می تواند بیمارستان ها را بیش از حد بار کند.”
در همین حال ، نخست وزیر جوزپه كنته با توجه به اخطارهای علمی ، به روزنامه لا رپوبلیكا گفت كه این مصوبه جدید “احتیاط زیادی” می ورزد در حالی كه نگرانی های بهداشتی و تمایل عمومی ایتالیایی ها به ملاقات خانواده در تعطیلات دسامبر را متعادل می كند.
وزیر بهداشت روبرتو اسپرانزا نیز با بیان چنین موضوعی ، به خبرگزاری ANSA گفت: “ما از ابتدای سال 2021 نمی توانیم موج دیگری بپردازیم ، بنابراین باید بالاترین سطح احتیاط را حفظ کنیم.”
بر خلاف میزان عفونت ، مرگ و میر ناشی از همه گیری همچنان در حال افزایش است.
وزارت بهداشت روز پنجشنبه 822 مورد فوتی گزارش داد که باعث كاهش تلفات كلی به 52850 نفر شد.
رقم جدید هنوز زیر رکورد یک روزه ثبت شده 921 در مارس ، هنگام موج اول شیوع و 853 ، اوج موج دوم ثبت شده در روز سه شنبه است.
اما این یک روز زودتر از 722 است و بخشی از روند صعودی آشکار طی دو هفته گذشته است.