مشخصات یک سشوار خوب برای سالن های زیبایی.

سشوار و نرم کننده سشوار سالنی بابلیس وات براون مدل AS 530 با قدرت 1000 وات برای خشک کردن و حالت دادن به مو و همچنین ایجاد فرهای بزرگ یا کوچک ایده آل است. برس های مختلفی برای حالت دادن و حالت دادن به مو در سشوار سالن قهوه ای موجود است که شامل یک برس بزرگ 40 میلی متری، یک برس گرد 25 میلی متری و یک شانه می شود. از جمله ویژگی هایی که روی استور سشوار قهوه ای به شما معرفی می کند بخارپز بودن آن است. اگر می خواهید از عملکرد بخار استفاده کنید، ابتدا مخزن آب متصل شده را با آب لوله کشی پر کنید.

بنابراین، هنگام خرید سشوار، برای اطمینان از دریافت محصول باکیفیت، این عوامل را در نظر بگیرید. نیازی به ذکر نیست که قدرت باد در این سشوارها طبیعی است، بنابراین هنگام استفاده از آنها باید زمان کافی را صرف خشک کردن یا حالت دادن به موهای خود کنید. این سشوارها دارای فناوری منحصر به فردی هستند که باعث می شود دستگاه بیش از حد گرم نشود و به موهای کاربران آسیب نرساند. عناصر سرامیکی در نسل جدید سشوارهای خانگی نه تنها ارزان هستند، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند.

نوع موتور سنگین دارای AC است. با مصرف انرژی 8000 وات، بسیار قدرتمند است. دارای دو حالت تنظیم سرعت باد. سه درجه حرارت تنظیم سرد، گرم و گرم است که می توان آن ها را با توجه به حالت انتخاب کرد. این عنصر به دلیل توزیع یکنواخت گرما برای حفظ موهای سالم و درخشان عالی است. این دکمه دارای لحظه ای است که می تواند حالت دادن مو را بهبود بخشد. این سشوار دارای یک سری متمرکز کننده باریک است که برای هدایت باد به سمت دلخواه طراحی شده است. به دلیل سیم بلند 2 متری و قلابی که به انتهای سشوار متصل است، امکان استفاده از آن را برای سالن های زیبایی فراهم می کند.

نمی‌توانم بفهمم که چرا پخش‌کننده‌های هوا که به سر سشوار متصل می‌شوند به سختی وصل می‌شوند. در صورت استفاده طولانی مدت، ویژگی های ارگونومیک سشوار نیز می تواند از گرفتگی دست جلوگیری کند. شما به یک سشوار نیاز دارید که موهای آسیب دیده را تشدید نکند. گرما عامل اصلی آسیب سشوار به مو است، بنابراین خریدارانی که موهای آسیب دیده دارند باید سشوارهایی با تنظیمات دمایی چندگانه خریداری کنند. خشک کردن موهای شکننده با کمترین گرما می تواند به مو اجازه دهد تا خود را ترمیم کند.

تورمین با جلوگیری از آسیب حرارتی غیر ضروری به کوتیکول مو، موهای حساس را مرطوب نگه می دارد. سشوار زردچوبه یون های منفی تولید می کند که موهای شما را صاف می کند. اغلب موهای بسیار صاف و حساس فاقد حجم هستند، بنابراین انتخاب سشوار که انعطاف پذیری را کاهش می دهد ایده خوبی نیست. سشوار تورمالین به صورت الکترونیکی یون منفی تولید نمی کند. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یون های منفی تولید می کند. به این ترتیب سشوار کمتر خشک می شود، اما درخشندگی بیشتری را حفظ می کند.

اگر موهای بسیار پرپشتی دارید، تهیه سشوار تیتانیوم به شما کمک می کند. محصولی نیمه حرفه ای با موتور DC و حلقه آویز با باد سرد. از آنجایی که حدود چهار سال است که سشوار دارم، به خوبی به من خدمت کرده است.سریع گرم می شود و سبکی دسته مانع از خستگی دستانم می شود. به خاطر خوبی و قدرتش و گرما و خنکی و شادی اش برای من مهم نیست. خشک کن ما از سال 1992 به طور مداوم مورد استفاده قرار گرفته است. این سشوار بادوام و خوش دست است و قابلیت کنترل حرارت آن از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند. در خرید آن شک نکنید. افراد حرفه ای که دارای خواص یونی هستند باید از این مدل سشوار استفاده کنند. دارای یک موتور AC استفاده شده با باد سرد و یک حلقه آویزان است.

سشوارهای کم مصرف به دلیل فشار زیاد روی موتورشان سریعتر فرسوده و خراب می شوند. در سشوارهای امروزی، مواد پیشرفته انقلابی در خشک کردن مو ایجاد کرده اند. با این حال، برای یک مبتدی یا مبتدی، این انتخاب بین این گزینه های گرمایش – از تورمالین تا تیتانیوم – ممکن است گیج کننده به نظر برسد. این مقاله را بخوانید تا بدانید اصطلاحات یونی، سرامیک و تورمالین به چه معنا هستند.

دسته سشوار دارای دکمه ای است که به شما امکان می دهد سری ها را جدا کرده و مانند یک سشوار معمولی از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای سه حالت ترکیبی بر اساس سرعت باد و دما است تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که مناسب نوع مو و استفاده شما باشد. اگر به دنبال بهترین سشوار برای استفاده خانگی هستید، این محصول عالی است. این سشوار با توان 800 وات، چهار سری سشوار و یک ژنراتور یونی ساخت فیلیپس است. سری سشوار از 3 برس و یک متمرکز کننده تشکیل شده است.