مطالعه نشان می دهد که زندگی با کودکان خطر COVID-19 شما را افزایش نمی دهد

خطر ابتلا به COVID-19 برای همه سنگین است. با این حال ، خطر انتقال بیماری در کودکان بیشتر است.

در حالیکه موارد کمتری از کودکان در نتیجه ابتلا به COVID بوده است ، گفته می شود کودکان زیر 14 سال فوق العاده شیوع عفونت دارند ، به این معنی که توانایی گسترش عفونت بر روی دیگران را در مقیاس وسیع دارند. کودکان همچنین اغلب می توانند مانند ناقلین خاموش عمل کنند ، هیچ علامتی ندارند و بدون علامت هستند و بیماری را به دیگران منتقل می کنند.

مطالعات اخیر همچنین نشان داده است که افتتاح مدارس می تواند برای سایر گروه های مضر باشد. حتی برخی از این ترس داشتند که بچه هایی که در یک خانه با افراد آسیب پذیر زندگی می کنند می توانند عامل خطر ابتلا به COVID-19 را افزایش دهند. این ممکن است کاملاً درست نباشد ، زیرا مطالعات جدید نشان داده است که کودکان در یک محیط خاص خطر EXTRA COVID-19 را افزایش یا اضافه نمی کنند.

در حقیقت ، زندگی با کودکان در واقع می تواند خطر مرگ و میر را کاهش دهد.

یک مطالعه گسترده در انگلیس انجام شده است ، نه میلیون بزرگسال از 65 سال به پایین که با کودکان زندگی می کنند و خطر ابتلا به COVID آنها را دارد ، مورد بررسی قرار داد و آن را با بزرگسالانی که بدون فرزند زندگی می کردند مقایسه کرد.

تمام كودكانی كه در این نظرسنجی شركت داشتند 11 ساله و كمتر بودند ، سنینی كه بالاترین عامل احتمالی برای انتقال عفونت محسوب می شود.

محققان مستقر در دانشگاه آکسفورد و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن با هدف تعیین خطر شدت COVID ، یعنی خطر بستری شدن در بیمارستان و وخیم شدن نتایج.

مشاهده شد که افرادی که با بچه ها زندگی می کردند خطر بستری شدن در بیمارستان در برابر COVID بیشتر نبود ، اما در عوض ، میزان مرگ و میر کمتری در ارتباط با COVID-19 داشتند. زندگی با بچه ها همچنین با خطر کمتری از مرگ ناشی از نتایج غیر COVID همراه بود.

به طرز عجیبی ، والدین یا سایر افرادی که با کودکانی در سنین 12 تا 18 سالگی زندگی می کردند ، خطر ابتلا به ویروس کرونا زیاد یا ابتلا به عفونت را بسیار ناچیز داشتند.

چگونه این اتفاق می افتد؟


حتی اگر کودکان می توانند به عنوان انتقال دهنده سکوت بیماری عمل کنند ، یا در وهله اول خطر ابتلا به بیماری کمتری دارند ، کارشناسان معتقدند بزرگسالان برای محافظت از واحد خانواده در هنگام زندگی با کوچکترها از آگاهی و هشیاری بالاتری برخوردار هستند.

برای والدین ، ​​حفظ یک محافظ محافظ ، ترویج عادت های خوب و تشویق عادت های سالم در خانه ، در رابطه با مصرف دخانیات و الکل.

این مطالعه همچنین ثابت کرد که ایجاد ارتباط بین تغییر در سیستم ایمنی بدن از قرار گرفتن در معرض کودکان خردسال (که به احتمال زیاد دارای ایمنی سیستماتیک در برابر ویروس های کرونا هستند) همچنین ممکن است خطر عفونت و مرگ و میر را کاهش دهد.

آیا این می تواند زمینه ای برای بازگشایی ایمن مدارس و کالج ها فراهم کند؟

با احیای مجدد پرونده ها و تحمیل قفل جدید ، چندین مدرسه و کالج همچنان تعطیل مانده اند. کارشناسان همچنین احساس می کنند با افزایش خطراتی که کودکان به آن وارد می شوند ، بازگشایی م ofسسات و مراکز مراقبت های روزانه می تواند بزرگسالان را در معرض خطر قرار دهد. با این حال ، اگر مطالعه جدید به نتیجه برسد ، می توانیم با خیال راحت جدول زمانی را بررسی کنیم که در آن افتتاح مدارس و مراکز مراقبت می تواند با خیال راحت اتفاق بیفتد. لیام اسمیت ، استاد اپیدمیولوژی بالینی در LSHTM ، معتقد است که ممکن است اجازه ندهد بچه ها دوباره به مدرسه بروند “خالصی ندارد”:

“ما می دانیم که افرادی که با بچه ها زندگی می کنند به طور کلی از سلامتی بالاتری برخوردار هستند و خطر مرگ از هر چیزی کمی کمتر است … و ما الگوی بسیار مشابهی را برای نتایج بد Covid مانند بستری شدن در بیمارستان و مرگ مشاهده می کنیم. بنابراین هیچ خسارتی برای بچه ها وجود ندارد از مدرسه برمی گردم خانه. ”