ممکن است به زودی واکسن Covid-19 داشته باشیم. اما آیا افراد کافی آن را مصرف می کنند؟

زوریخ / لندن: با مثبت به نظر رسیدن نتایج آزمایش واکسن Covid-19 ، دولت ها و بنگاه های دارویی با چالش دلهره آور بعدی خود روبرو می شوند: متقاعد کردن جهان برای آلوده شدن.
مقاومت عمومی در برابر واکسن ها امسال بسیار مورد بحث قرار گرفته است ، اما این مسئله در روز دوشنبه هنگامی که Pfizer و BioNTech اعلام کردند نامزد آنها در آزمایش های بزرگ بیش از 90٪ موثر است – این یک نتیجه واقعی را به افق می رساند ، این مسئله بسیار واقعی شد.
نظرسنجی های متعددی که قبل و در طی همه گیری انجام شد ، نشان داد که اعتماد به نفس ناپایدار است و قطب سیاسی و اطلاعات نادرست آنلاین جذب تهدید را تهدید می کند. بسیاری از افراد نگران سرعت تسریع در تولید واکسن Covid-19 هستند.
سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند که برای شکستن انتقال ویروس ، حدود 70 درصد از افراد باید تلقیح شوند. از آنجا که بعید است واکسنی ، پس از تأیید ، بلافاصله برای توده ها در دسترس باشد ، کارشناسان گفتند که کارمندان پزشکی در این هواپیما بسیار مهم هستند.
هیدی لارسون ، مدیر پروژه جهانی اعتماد به واکسن ، به رویترز گفت: “ما باید واقعاً با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی بحث و تعامل داشته باشیم.”
“نه تنها قرار است اولین کسانی که واکسن می گیرند – در صورت عدم نیاز – بلکه در خط مقدم نیز با هجوم س questionsالات مردم مواجه خواهند شد.”
اول در صف؟
در حالی که حدود 200 کاندید واکسن Covid-19 در سطح جهانی در حال توسعه هستند ، با ده ها آزمایش بالینی انسانی ، هیچ شلیکی از خط پایان عبور نکرده و تأیید نشده است ، اگرچه به نظر می رسد موردی از Pfizer-BioNTech در مسیر درست است.
استادان دانشگاه دانشگاه کرنل ، داگلاس کرینر و سارا کریپس گفتند که میزان بالای کارآیی در نتایج موقت Pfizer-BioNTech می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کند.
تحقیقات اخیر آنها منتشر شده نشان می دهد که اگر واکسن Covid-19 اولیه تقریباً به اندازه تزریق آنفولانزا موثر باشد ، جذب مردم آمریکا ممکن است با سطح 70٪ لازم برای دستیابی به “مصونیت گله” فاصله داشته باشد.
کریپس گفت: “با این حال ، اگر واکسن 90٪ مثر باشد ، تمایل آمریکایی به واکسیناسیون به میزان قابل توجهی بیش از 10٪ افزایش می یابد ، این امر برای اطمینان از پذیرش عمومی برای کمک به ایالات متحده در نهایت نزدیک شدن به ایمنی گله بسیار مهم است.”
کارشناسان همچنین هشدار می دهند هر گفتگویی درباره خطرات و پاداش های واکسن باید صریح باشد. بازگشت به زندگی عادی هنوز زمان بر است ، و هیچ کسی احتمال ندارد یک گلوله نقره باشد. و به احتمال زیاد س likelyالات باقی خواهد ماند ، از جمله اینکه یک واکسن چه مدت محافظت می کند.
بنیاد ریگان-اودال برای FDA ، یک سازمان غیرانتفاعی که از سازمان غذا و داروی ایالات متحده حمایت می کند ، گروه های متمرکز را برای سنجش روحیه مردم برگزار کرده است و اکنون در حال تهیه پیام های تبلیغاتی برای کمک به رفع مشکلات است.
مدیر اجرایی آن ، سوزان وینکلر ، گفت که بیش از دوازده گروه متمرکز با 150 نفر در مجموع از ماه آگوست در بازداشت هستند – برخی شخصاً ، برخی از طریق ویدیو – نگرانی های زیادی را کشف نکرده اند.
وینکلر گفت: “ما بی اعتمادی به دولت و سیستم بهداشت و درمان را شنیدیم.” “بسیاری نمی خواستند در صف اول برای شوت قرار بگیرند.”
این یک پدیده جهانی است. یک نظرسنجی از اوایل ماه نوامبر ، که توسط مجمع جهانی اقتصاد انجام شد و 18526 نفر را در 15 کشور تحت پوشش قرار داد ، نشان داد که 73٪ از افرادی که مایل به تزریق واکسن Covid-19 هستند ، از 4 ماه گذشته کاهش یافته است.
نبرد اولیه
نهادهای نظارتی و صنعت دارو تلاش کردند تا مردم را متقاعد کنند که امنیت خود را قطع نخواهند کرد ، با یک مقام عالی آژانس دارویی ایالات متحده گفت اگر واکسن اثبات نشده روی لاستیک مهر شود ، این کار را ترک خواهد کرد.
فدراسیون بین المللی تولیدکنندگان و اتحادیه های دارویی ، یک گروه صنعت دارو ، همچنین یک کمپین را تا سال 2021 برنامه ریزی می کند ، در حالی که شورای تجارت بین المللی ایالات متحده ، با 300 شرکت چند ملیتی به عنوان عضو ، همچنین در حال پشت سر گذاشتن یک کمپین است که برای جذب نیروی کار احتمالی کار می کند واکسن های کووید 19.
برخی مطالعات نشان می دهد توصیه های دولت و کارفرمایان به متقاعد کردن مردم برای واکسیناسیون کمک می کند.
اسکات راتزان ، رهبر مشترک با لارسون از “CONVINCE” ، یک ابتکار حمایت از ارتباطات و مشارکت در جذب واکسن در سطح جهان ، بر اهمیت تلقیح شدن کارگران پزشکی تأکید کرد و گفت دیگران پس از این احتمال بیشتری دارند که از این روش پیروی کنند.
وی افزود: “اگر افراد پزشکی به امضا نرسیده باشند … در جنگ اولیه شکست خواهیم خورد”. “تنها راه بازگشت به شرایط عادی این است که بتوانیم کارگران یا کارمندان کافی را تحت پوشش قرار دهیم.”