“نامزد من می خواهد قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشد”

پرس و جو: من دختر جوانی هستم 20 ساله و در آستانه ازدواج هستم. همه چیز خوب است اما نامزد من می خواهد قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشد. من در مورد آن مطمئن نیستم و می خواهم بدانم که آیا این راه درستی برای آن است.
پاسخ دکتر راچنا خانا سینگ: چند سال پیش، شاید چند دهه پیش، به دلیل نظام ارزشی هند که ما از آن آمده ایم، بسیار تابو بود. اما با این حال، در غرب پدیده بسیار رایج است. برای حفظ یک رابطه طولانی مدت، باید بدانید که با ارزش های قدیمی ازدواج نکرده اید. شما به عشق و محبت، شفقت، مهربانی نسبت به شریک زندگی خود نیاز دارید. همه اینها باعث ایجاد یک مشارکت خوب می شود.

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با شریک زندگی خود صادق باشید. کاری که شما نیز باید انجام دهید این است که با ارزش های سنتی خود ازدواج کنید و شاید سیستم جدید غربی را نیز بپذیرید. آنچه شریک زندگی شما می پرسد، ناشناخته نیست.
ثانیاً، وقتی صحبت از بدن شما می شود، با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. اگر از داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج ناراحت هستید، به همسرتان بگویید. درک کنید که چرا او می خواهد به رابطه جنسی قبل از ازدواج برود. این ایده خوبی است که ارتباط برقرار کنید و به یک تصمیم متقابل برسید. اما شما همچنین باید انعطاف پذیر باشید و دیدگاه طرف مقابل را درک کنید. اما در نهایت، این مرزهای شماست که باید ایجاد کنید. اگر می خواهید یک رابطه عاطفی صمیمانه خوب داشته باشید، صدای شریک زندگی خود را بشنوید و تصمیم بگیرید.

دکتر راچنا خانا سینگ HOD – پزشکی جامع، بیمارستان آرتمیس، گورگان، کارشناس روابط، سبک زندگی و مدیریت استرس است.

از کارشناس بپرسید: