نقد خرد: «تا زمانی که تو را پیدا کنم» اثر کانچانا بانرجی

کانچانا بانرجی با چهارمین رمان خود با عنوان ‘ بازگشته استتا زمانی که تو را پیدا کنم‘ امسال. این کتاب توسط Vinita Dawra Nangia – ویراستار اجرایی، TOI، و Shantanu Ray Chaudhuri – سردبیر Om Books International به همراه نویسنده اخیراً در Gurgaon منتشر شد.
“تا زمانی که تو را پیدا کنم” جنی را دنبال می کند و او سعی می کند جنایتی باورنکردنی را کشف کند. 10 سال پیش بود که روبینا دوست جنی و یک نوزاد شیرخوار در یک خودکشی دسته جمعی به دستور یک رهبر فرقه جذاب و در عین حال خطرناک کشته شدند. اکنون، تقریباً یک دهه بعد، وقتی جنی متوجه عکس پسر جوانی در مجله می شود، شوکه می شود. دلیل: پسر شبیه روبینا است! در جستجوی پسر، جنی به دهکده ای خواب آلود در راجستان می رسد. در اینجا او با ویرات، یک افسر پلیس که در حال بررسی پرونده یک پای تجزیه شده در یک کارگاه ساختمانی است، ملاقات می کند. آیا این دو مورد به هم مرتبط هستند؟ و اگر چنین است، چه کسی مردم بی گناه را می کشد و چرا؟ همانطور که اسرار آشکار می شود، منجر به اتفاقات شوم بیشتری می شود…
تریلر جدید بانرجی «تا زمانی که تو را پیدا کنم» از خودکشی دسته جمعی معبد مردم که توسط جیم جونز در سال 1978 رهبری شد الهام گرفته شده است. داستان سریع با دیدگاه های متعدد روایت می شود که آن را به خواندنی جذاب تبدیل می کند. خوانندگان متوجه خواهند شد که شخصاً درگیر این معمای قتل هستند که آنها را تا پایان درگیر نگه می دارد.
نگاه منتقدان به کتاب:
فیلمساز ویشال بهارادواج آن را “صفحه‌گردانی جذاب که شما را مستقیماً به پایان شگفت‌انگیزش قلاب می‌کند” نامید.
نویسنده کیران منرالگفت: “فرقه ها، مرگ، قتل و موارد دیگر… کانچانا بانرجی فیلم هیجان انگیزی می نویسد که شما را مجبور می کند ورق بزنید.”
نویسنده کورال داسگوپتا گفت: “یک تریلر مهیج با شخصیت هایی که شبیه شیطان همسایه به نظر می رسند! روایتی چندصدایی که در آن هر فرد گذشته ای دارد که بر رمز و راز می افزاید!”