نویسنده علمی تخیلی بیش از 100 کتاب در 9 ماه با استفاده از هوش مصنوعی از جمله ChatGPT و MidJourney نوشت.

در حالی که بسیاری از نویسندگان ماه ها و سال ها را صرف نوشتن کتاب های خود می کنند، یک نویسنده علمی تخیلی به نام تیم بوچر فاش کرده است که با استفاده از کمک هوش مصنوعی پسندیدن ChatGPT و MidJourney!
“سفر من به قلمرو جدیدی از خلاقیت و داستان سرایی با فناوری پیشرفته در آگوست 2022 آغاز شد. فقط با تخیل و تعداد انگشت شماری هوش مصنوعی مسلح شدم (هوش مصنوعی) ابزارها، من بدون هیچ نقشه یا راهنما وارد دنیای انتشارات به کمک هوش مصنوعی شدم.
“هدف من ساده بود: ایجاد مجموعه ای از کتاب های الکترونیکی منحصر به فرد و جذاب که تخیلی های علمی تخیلی دیستوپیایی را با ساختن جهان هوش مصنوعی ادغام می کنند. امروز، من در آستانه انتشار کتاب 97 خود هستم و اخیراً در CNN نمایش داده شد – همه در داخل نه ماه.” بوچر اخیراً در مقاله ای برای نیوزویک نوشت.

کتاب های بوچر نام دارندکتاب های AI Lore‘. هر کتاب او دارای 2000 تا 5000 کلمه به همراه 40-140 تصویر است که با هوش مصنوعی تولید شده اند. نویسنده همچنین فاش کرد که روند نوشتن و انتشار هر کتابش تقریباً شش تا هشت ساعت طول می کشد. با این حال، در برخی موارد، برای او فقط سه ساعت طول کشید!
او برای نیوزویک نوشت: «این میزان تولید بی‌سابقه به دلیل ابزارهای هوش مصنوعی مانند Midjourney (نسخه 5.1) برای تولید تصویر، و ChatGPT (نسخه 4)، و Anthropic’s Claude برای طوفان فکری و تولید متن امکان‌پذیر است.
نویسنده همچنین گفت که بین اوت 2022 تا مه 2023، 574 کتاب فروخته و تقریباً 2000 دلار (165143 INR) به دست آورده است. او می‌گوید که داستان‌هایش عموماً به هم پیوسته‌اند، که خوانندگانش را به بازگشت دوباره برای خواندن بیشتر می‌کشاند.

بوچر می‌گوید که استفاده از هوش مصنوعی به او کمک کرده تا داستان‌هایی را بنویسد، داستان‌هایی که برای مدت طولانی در ذهن او وجود داشته است. “هوش مصنوعی ثابت کرده است که کاتالیزور قابل توجهی برای کارهای خلاقانه من است. این به من امکان داد تا با حفظ کیفیت ثابت، خروجی خود را افزایش دهم و به من اجازه داد تا در ساختن پیچیده جهان با کارایی که هرگز نمی توانستم به آن دست پیدا کنم، کاوش کنم. من توانسته‌ام به داستان‌ها و جهان‌های روایی که سال‌ها در ذهن من شکل می‌گرفت جان بدهم. من حتی از هوش مصنوعی برای کمک به کدنویسی برنامه‌های کوچکی استفاده کرده‌ام که فرآیند خلاقیت را در آینده ساده‌تر و تسریع می‌کنند.” در قطعه گفت.
بوچر در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند زندگی ما را برای همیشه تغییر دهد و حتی باعث پایان برخی مشاغل شود، نوشت: «برخلاف تصور عمومی که هوش مصنوعی جایگزین مشاغل خلاق خواهد شد، من هوش مصنوعی را ابزاری قدرتمند برای افزایش و تسریع توانایی‌ها و ظرفیت‌هایمان می‌دانم. و برای اینکه ما را در هر کاری که انجام می‌دهیم بهتر کند… من متقاعد شده‌ام که تلاقی هوش مصنوعی و داستان سرایی پتانسیل بسیار زیادی دارد و مشتاقم ببینم این سفر ما را به کجا می‌برد. تخیل ما تنها محدودیت است.”
در همین حال، در اخبار دیگر، برنده جایزه نوبل ادبیات مو یان اخیراً فاش کرده است که از کمک ChatGPT برای نوشتن سخنرانی خود برای یک رویداد استفاده کرده است – که سروصدای زیادی در فضای ادبی ایجاد کرده است. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.