نیز از این لوله­ها استفاده می­شود

نوع های مسکونی بسته به اینکه برای خانوار با چند نفر اعضا طراحی و ساخته شوند دارای ابعاد و امکانات مختلفی بوده و تعداد اتاق خواب ها و مساحت کل آنها کاملا متغییر می باشد. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از : ابعاد و محل بازشو ها : در کیوسک های فروشگاهی بازشو های متعددی معمولا تعبیه می گردد که مهمترین آنها بخش کانتر فروش دکه یا همان بخش تحویل کالا به خریداران بوده که در آن می بایست ابعاد درستی متناسب با ابعاد کل سازه و ارتفاع متناسب با افراد با گروه های سنی مختلف انتخاب گردیده ضمن اینکه برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید که باعث فاصد شدن محصولات و گرم شدن فضای داخلی می شود می بایست سایه بانی نعبیه گردد که این سایه بان در هنگام بارندگی نیز از ورود آب باران به داخل سازه یا ریختن آن روی محصولات که گاها مجلات و روزنامه ها بوده که در برابر آب بسیار آسیب پذیر هستند جلوگیری کند. اتصالات که با عنوان رابط یا آداپتور نیز شناخته می شوند، به عنوان اتصالات استاندارد بین لوله ها، تیوب ها، شلنگ ها، سوپاپ ها، چندراهه ها و سایر اجزا لوله گالوانیزه سپنتا عمل می کنند. استفاده از اتصالات فشار قوی دنده ای احتمال نشتی بیشتری دارد اما نصب آن ها آسانتر می باشد، در مقابل اتصالات فشاری قوی جوشی از نشتی و شکستگی جاوگیری می کنند اما نصب آنها به جوشکاران ماهر نیازمند است.

این نوع اتصالات با اینکه از نظر هزینه ها مناسب هستند اگر در هنگام تولید در آنها فضای خالی مانده باشد یا خوب جوش نخورده باشند باعث ایجاد ریسک می شوند. عایق بندی جداره ها : برای جلوگیری از پرت انرژی در کانکس فانتزی در ابتدا می بایست از عایق حرارتی در جداره های آن استفاده شود که بنا به نوع سازه می توان از یکی از مصالح پلی استایرن، پلی اورتان، پشم سنگ و یا پانل های عایق تزریقی استفاده نمود. از این لوله ها می توان در فنس کشی، داربست گذاری، لوله کشی فاضلاب، آبیاری کشاورزی و پروژه های ساخت و ساز بزرگتر استفاده کرد و طول عمر تقریبی 40 ساله دارند. جلوگیری از اتلاف انرژی : به علت استفاده از عایق بندی اصولی و استاندارد در جداره های سازه های پیش ساخته تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. بنابراین ساخت لوله بخاری، کانال کولر، سایبان، گلخانه، قطعات فلزی لوازم خانگی پر کاربرد در آشپزخانه، مخازن آب و مصارف انرژی در کشاورزی، انواع دودکش، لوله ها و اتصالات، تابلو و پنل های برق و ناودان از جمله مواردی است که از ورق گالوانیزه در تولید آن ها استفاده می شود.

ساخت کانکس دستگاه خودپرداز ساخت و تولید کانکس مخصوص دستگاه عابر بانک دارای حساسیت های منحصر بفردی است چرا که تمامی آیتم های کارآیی ، زیبایی ، امنیت و دوام می بایست در ساختار آنها رعایت شده و بگونه ای هنرمندانه ترکیب شوند تا یکی از آنها خدشه ای به دیگری وارد نکند. انواع کانکس فروشگاهی کانکس های فروشگاهی دارای تنوع زیادی بوده که از نظر ابعاد، شکل و فرم ظاهری، نوع مصالح، کاربری و قیمت با یکدیگر متفاوت بوده که در ادامه عکس و توضیحات پرکاربرد ترین نوع آنها که تولید گروه مهندسین راه کوشش است آمده. لوله گالوانیزه جوشی در واقع لوله های درز داری هستند که با جوشکاری به هم متصل شده اند. بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود. میزان حرارت قابل تحمل این اتصالات از ۲۵۲- تا ۶۴۹ درجه سانتیگراد میباشد و مقدار فشاری که میتوانند متحمل شوند تقریبا صد و پنجاه هزار پوند بر اینچ مربع می باشد. بیشتر سیستم ها اتصالات بسیار زیادی دارند. لوله گالوانیزه لوله ای است که توسط روی مذاب پوشش داده شده و جنس اصلی آن آهن سفید نورد شده است و از نظر وزنی در دو نوع سبک و سنگین تولید و به بازار عرضه می شود.برای انتقال آب و گاز در گلخانه ها از لوله گالوانیزه استفاده می کنند.جنس لوله گالوانیزه از آهن سفید نورد شده است که درز آن توسط دستگاههای درز جوش، جوش داده می شوند و برای افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگی ها در یک وان آبکاری (گالوانیزه) قرار می دهند.

اما به دلیل نوع پردازش، گالوانیزه سرد از سطح ظاهری صاف برخوردار است ، همیشه از آن در ساخت قطعات کوچک که نیاز به آبکاری دقیق دارند استفاده می شود. لوله های گالوانیزه فولادی نسبت به لوله های گالوانیزه آهنی دارای مقاومت کمتری نسبت به اسید می باشد و بسیاری از اسید ها، فولاد به کار رفته در این نوع را از بین می برد. طراحی و به دنبال آن احداث شبکه های آبرسان با استفاده از لوله گالوانیزه جوشی از جمله عملیات های رایج در پروژه های ساخت و ساز می باشد. در مورد اتصالات پیچی فشار قوی باید به این نکته اشاره کرد که حداثر فشار قابل تحمل آنها ۱۰ اتمسفر می باشد. اما با این حال باید گفت که استفاده اصلی از این لوله ها در تهویه می باشد. معمولاً لوله گذاری ها در حین ساخت سازه انجام می شود و در مکان های مدفون تعیین شده و با اتصالات مناسب در زیر مصالح و در مواردی به صورت روکار قرار می گیرند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لوله گالوانیزه نمره 8 بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.