هدرز چیست و چگونه موتور را تقویت می کند؟

یک‌سری نوع هدرز داریم؟ این که هدرز را به هیچ تیتر نباید از گونه دست ساز و مناسب بها تهیه و تنظیم نمایید و صد رد صد باید توسط دستگاه های مخصوص ترازو گیری شود یک حقیقت غیر قابل کتمان است. هدرزها براساس مشابه سازی مضاعف دقیقی طراحی می گردند و تولید آنان یک فرآیند مضاعف دقیق می باشد که بوسیله دستگاههای منحصر به فرد خم نمودن لوله ساخته میشوند. هدرز کلمه و واژه ای که میان خودرو باز ها شنیده می‌گردد اما اطلاعات و دقیقی درباره آن در میان عموم وجود ندارد. هدرز در واقع یک مینفولد خروجی بازنگری شده هست که براساس اصول دانش مکانیک سیالات شکل گرفته و به نحو دقیقی ساخته شده است. هدرز عملاً جایزگینی گرانقیمت به جهت منیفورلد خروجی استاندارد پیشرانه میباشد و به ادله قیمت دوچندان و هزینههای ساخت گزاف، کمتر از سوی خودروسازان به شکل استاندارد به کار گیری میشود، البته استعمال از هدرز برای اتومبیلهای اسپرت و مسابقهای، کابرد زیاد دارد و بخش اعظمی خودروهای گرانقیمت به صورت استاندارد به هدرزهای فابریک مجهز هستند. در آن موقع همین کارشناس ذکر کرده بود که در شکل عدم تکرار آتش سوزی می قدرت بهانه خودروسازان به جهت دستکاری خودرو بوسیله صاحب را پذیرفت. واجب به ذکر هست به جهت مدل بندی هدرزها،شرکت های سازنده آنها را به صورت ادغام عددی معرفی می کنند که بسته به شکل ظاهری آنها نامگذاری می شوند. لذا صورت 1، مربوط به یک هدرز از گونه 1-2-4 می باشد. این سیستم ارزان می باشد و به تقویت موتور کمک بسیار زیادی را قیمت تازه تیوفایو می نمایند . پس خوبتر می باشد در خرید کردن هدرز دقت نمایید و اگر قصد خرید هدرز دستساز و ارزان ارزش را داشتید در خرید خویش تجدید لحاظ کنید. درصورتیکه ضعف کیفی ناشی از سو رئیس در خودروسازان است به جهت تغییر و تحول ساختار آن ها مانند وزارت صمت تصمیم گیری کند. اگر ماشین شما در سوخت رسانی مشکلی نداشته باشد و همینطور سیستم وایر و شمع آن فارغ از هرگونه اختلال و نقص باشد آلایندگی ماشین شما به میزان قابل توجهی کاهش مییابد. هدرز سبب کاهش میزان افت راندمانی می شود که توسط مانیفولد (منیفول) دود می شود . همین شرکت تاکنون چیره به تولید هدرز برای ماشین های تولید انبوه موجود در کشور ایران شده و به جهت ماشین هایی همچون پراید ، پژو 206 و پژو 405 ایجاد می شود . از همین رو برخی از معایب همین اتومبیل که به آن‌ها اشاره کردهایم، صرفا برای خریداران ریزبین ناخوشایند هستند و در همین میان، عدهای هم وجود دارا‌هستند که از پژو پارس TU5 خویش راضی هستند. وجود معایب مختلف در همین خودرو در کنار قیمت بالای آن سبب ساز شدهاست این اتومبیل بها خرید کردن پایینی داشته باشد و نتواند آن طور که می بایست توقعات خریداران را برآورده کند. گفته می شود سری اولیه کوییک اس اصلی به عبارتی موتور M۱۵ کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به روزنه گاز برقی مجهز است. یک عدد از این تاثیرات زمانیست که فشار و مقدار دوران پره های توربو کمتر می یابد به عبارت دیگر ،توربو پیروی منظمی از گاز خروجی سیلندر ندارد. همین متخصص به خبرنگار بازار، گفته بود: به نظر می رسد نقص‌ تامین کننده ریل سوخت و مسیر سوخت رسانی وجود دارد که خودروسازان اهمیت اطمینان از حمایت وزارت صمت و عدم رقابت به سمت استعمال از قطعات بی تیوفایو اسپرت میزان مرغوب بودن حرکت کردند. اهمیت وجود اینکه صدای خروجی از اگزوز خودرو شما تغییر ناچیزی می کند البته همان تغییر تحول دوچندان یگانه و دیدنی توجه هست و می تواند برای شما لذت بخش نیز باشد. در آن وجود دارد. نکتهای که در کابین کوییک اس به دیده میخورد، صفحه km هست که دقیقاً مثل ساینا اس طراحی شده و ویژگیهایی نظیر کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر حالت بده بستان دنده و … همانطور که میدانید در این ایام قیمت خودرو به هیچ عنوان ثبات ندارد و روز به روز گرانتر از قبل میشود. البته ایجاد یک هدرز استاندارد و کارا به هیچ وجه بی آلایش نیست. اما در طراحی و تولید یک هدرز فن ای و کارا بر بر خلاف کارگزاشتن آن به هیچ وجه بی آلایش نمی باشد. به گزارش خبرنگارنبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدرز قطعهای فنی به جهت تیونینگ و تقویت موتور هست که معمولا در روزگار هایی که بها اتومبیل در سراشیبی قرار می گیرد و افراد تمایل و یا توان خرید کردن یک خودروی پرقدرت و خوب ندارند بر بر روی اتومبیل نصب می شود و فواید متفاوتی دارااست . در واقع حد معینی از همین پس زدن دود برای کارایی بهینه موتور لازم میباشد .یعنی دقیقا خلاف همین عقیده صحیح میباشد .یک هدرز نه تنها منجر کمتر پس زدگی دود خروجی از سیلندر می شود بلکه در اقدامی اهمیت تر نقش یک دستگاه مکنده را در داخل موتور بازی می‌نماید .معنای عبارت مکش ترتیبی دود خروجی سیلند ها این می باشد که زمانی که روزنه خروج دود سیلندر بعدی گشوده می شود این قطعه مکنده دود آن را به درون خویش می مکد و آن را از سیلندر بیرون میکند. JEGS، AEM، pectre Performance و k&n از معروفترین موسسه ها تولید کننده کیت مکش هوا (Air Intake Systems) در دنیا هستند؛ ولی از آنجایی که موسسه ها تولید کننده بر پایه مشخصات موتور و فضای قرارگیری آن قابلیت طراحی هدرزی جداگانه را دارند، شرکت ها بخش اعظمی میتوانند هدرز را ایجاد کنند. شرکتها اهمیت دقت به ویژگیها و مشخصات موتورهای گوناگون شکلهای متمایز از هدرزها را میسازند.