هشدارهای بارداری ماه گرفتگی | چاندرا گراهان من خانم باردار kya kare | یک زن باردار در هنگام گرفتگی ماه چه کاری باید انجام دهد

جهان شاهد ماه گرفتگی مبهم 2020 است که فردا نیز اوپاچایا چاندرا گراهان نامیده می شود. این یک واقعیت کاملاً مشهور است که گرفتگی ها در بسیاری از فرهنگ ها ، از جمله هند ، فال بد بارداری محسوب می شوند. نظریه های متعددی وجود دارد که ادعا می کند گرفتگی منجر به تغییر شکل جسمی یا علائم زشت زایمان می تواند به کودک متولد شده آسیب برساند. جالب اینجاست که هیچ مدرک علمی در پشت این خرافات راسخ وجود ندارد. اما این اعتقادات می تواند مادر و همچنین اعضای خانواده را در مورد سلامتی کودک نگران کند و بنابراین بحث در مورد تأثیر این رویداد آسمانی بر مادر حامل کودک خود مهم است.

به زنان باردار توصیه می شود در مدت زمان گرفتگی ماه در خانه و دور از اشعه رویداد در خانه بمانند. خوب ، اگر در این مورد حتی یک شک و نگرانی کمی در ذهن شما وجود دارد ، بهتر است در خانه بمانید – حداقل برای مادر آینده و خانواده او استرس آور نخواهد بود. و جلوگیری از گرفتگی ماه نسبت به خورشید گرفتگی که در طول روز اتفاق می افتد راحت تر است. برخلاف خورشید گرفتگی که گفته می شود به چشم آسیب می رساند ، ماه گرفتگی چنین تهدیدی ندارد.

بنابراین بیایید برخی دیگر از بایدها و نبایدهای گرفتگی ماه را که به طور گسترده اعتقاد دارند ، بررسی کنیم. حتماً موارد خوبی از دوستان و خانواده خود شنیده اید ، بنابراین ما همه آنها را برای شما لیست کرده ایم

در زمان کسوف از هیچ شی تیز استفاده نکنید. از استفاده از قیچی ، چاقو یا سوزن خودداری کنید

در هنگام کسوف از خوردن هر چیزی خودداری کنید

اطمینان حاصل کنید که پنجره ها را با پرده های ضخیم پوشانده اید تا هیچ اشعه ای از گرفتگی وارد خانه نشود

اطمینان حاصل کنید که هرگونه غذای پخته شده را قبل از کسوف دور بریزید.

توصیه می شود بعد از خسوف کامل دوش بگیرید

گفته می شود که زنان حامله در هنگام گرفتگی حتی نباید آب داشته باشند ، با این حال ما این گفته را پس نمی گیریم. هیدراته ماندن برای مادران باردار مهم است زیرا کمبود آب بدن منجر به سایر موارد می شود. همچنین ، برای مدت طولانی بدون غذا نروید. اگر قصد دارید بدون غذا و آب بمانید با پزشک خود مشورت کنید.