هنرمندان خالکوبی در پشت نگاه پاتان جان آبراهام

مدتی از اکران پاتان می گذرد، اما این فیلم همچنان با سبک خود دل مخاطبان را به دست می آورد. خالکوبی های داغی که روی جان آبراهام در فیلم می بینید توسط دو دوتایی ویکاس و میکی مالانی ساکن دهلی خلق شده است.
این دو نفر تجربیات خود را از همکاری با این بازیگر به اشتراک گذاشتند: «برای اولین ملاقات، طبق توضیحاتی که در مورد شخصیت جان آبراهام در فیلم به ما داده شد، ارجاعات زیادی آورده بودیم. وقتی دیدیم تیم جان نیز گزینه های بسیار زیادی را به خدمت گرفته بود، شگفت زده شدیم. بنابراین، همه ما با هم متحد شدیم تا طرح‌های متمایزی را که قبلاً در یک فیلم بالیوود دیده نشده بود، نهایی کنیم!»

این بازیگر یک قطب‌نما روی ساعد سمت راست خود با مختصات شهر بمبئی و از طرف دیگر، «خانواده» با موتیف ضربان قلب برای نشان دادن معنای خانواده برای او و یک صلیب روی انگشتش قرار داشت. “میهن پرست” بر گردن او نقش بسته بود تا به گذشته خود به عنوان یک عامل و عشق او به کشور اشاره کند. برای خالکوبی آستین عظیم او یک طرح ساعت، عقاب و گل رز وجود دارد که شخصیت قوی و ماچوی او را در فیلم به تصویر می کشد.
با این حال، خالکوبی که در صدر جدول محبوبیت آنلاین قرار دارد، خالکوبی است که در پشت دست او می‌خواند- همه به مراسم تشییع جنازه من می‌آیند تا مطمئن شوند که مرده‌ام.

جان آبراهام یکی از متواضع ترین، سخاوتمندترین و سخت کوش ترین بازیگرانی است که ما از همکاری با او لذت برده ایم. او در کل فرآیند شرکت داشت و از تمام دستورالعمل هایی که با او به اشتراک گذاشتیم پیروی کرد. او زمانی را صرف بازدید از استودیوی ما برای آزمایش‌های متعدد کرد، با تیم اختلاط کرد و با خوشحالی روی عکس‌های سرگرم‌کننده با طرفدارانش کلیک کرد. باید بگوییم که کار با جان یکی از بهترین تجربیات تاریخ بوده است.