پاپ ، با کاردینال های جدید ، به کلیسا در مورد حد وسط هشدار می دهد

شهر واتیکان: پاپ فرانسیسکه روز یکشنبه به تازه ترین کاردینال های کلیسا در ماس پیوستند ، نسبت به متوسط ​​بودن و همچنین جستجوی “پدرخوانده” برای ارتقا شغل شخصی خود هشدار داد.
یازده نفر از 13 کاردینال جدید در نزدیکی محراب مرکزی کلیسای سنت پیتر نشستند ، جایی که فرانسیس روز شنبه کلاه قرمزی را به آنها اعطا کرد که نمادی از آنها اکنون شاهزاده های کلیسا هستند.
دو نفر از کاردینال های جدید نتوانستند موفق شوند رم به خاطر اینکه پاندمی عوارض سفر. کاردینال های تازه ضرب شده ای که به واتیکان آمده بودند ، از ماسک های محافظتی و جلیقه های بنفش استفاده می کردند ، زیرا کلیسا در آستانه کریسمس شروع به مراسم مقدس مراسم ظهور کرد.
در همجنسگرایی خود ، فرانسیس آنچه را “نوعی خواب خطرناک: آن خواب خواب متوسط” است ، فریب داد.
وی افزود که عیسی “بیش از هر چیز از ولرم بودن متنفر است.”
انتخاب شدن به عنوان رئیس بخشهای واتیکان یا سرانجام تبدیل شدن به پاپ خود می توانند در آینده این کاردینال های جدید باشند. کاردینال ها اغلب به پاپ ها توصیه می کنند و با گفتگو در بین خود و سپس دیدار در مخفیگاه مخفی برای انتخاب یکی از خود برای رهبری ، پاپی بعدی را انتخاب می کنند کلیسای کاتولیک روم و تقریبا 1.3 میلیارد وفادار درجه دار است.
فرانسیس اغلب در دوران پاپ خود از روحانیت هشدار داده است و او در مراسم عزاداری روز یکشنبه این موضوع را انتخاب کرده است.
“اگر در بهشت ​​منتظر ما هستند ، چرا باید درگیر نگرانی های زمینی شویم؟ چرا باید نگران پول ، شهرت ، موفقیت باشیم ، همه اینها از بین می رود؟” پاپ گفت.
وی با انحراف از متن آماده شده خود ، افزود: “چرا به دنبال پدرخوانده برای ارتقا career شغل خود هستیم؟”
در اوایل این ماه ، در یکی از تکان دهنده ترین تصاویر از خطرات روحانیت ، یک گزارش داخلی واتیکان نتیجه گرفت که اسقف ها ، کاردینال ها و حتی پاپ ها طی دهه ها گزارش های سو sexual رفتار جنسی توسط یک کلیسای آمریکایی ، تئودور مک کارریک را رد یا کم اهمیت جلوه می دهند.
مک کارریک مرتباً از طریق صفوف سلسله مراتب بالا رفته بود و سرانجام پست معتبر اسقف اعظم واشنگتن دی سی را در اختیار داشت. پس از تحقیقات ادعاهای سو استفاده جنسی علیه وی ، مک کارریک از درجه کاردینال خود سلب و در سال 2019 از رده خارج شد.
در حالی که حقیقت یابی در داخل نقش های فرانسیس و بندیکت شانزدهم، سلف او در دوران پاپ ، در جلوگیری از سو abuse استفاده مک کارریک از موقعیت خود ، بیشتر تقصیرها به گردن ژان پل دوم ، پاپی سلطنت طولانی مدت که پس از مرگش در سال 2005 به سرعت مقدس شد.
جان پل مک کارک را به پست واشنگتن منصوب کرد و علی رغم اینکه پرسشی را تأیید کرد که تأیید می کند که پیشوای ایالات متحده بستر خود را با حوزویان در میان می گذارد ، او را به پست واشنگتن منصوب کرد.
در میان کسانی که روز شنبه توسط فرانسیس به درجه کاردینال رسید ، اسقف اعظم فعلی واشنگتن بود ، ویلتون گریگوری، اولین کاردینال آفریقایی-آمریکایی.
فرانسیس در نیایش خود خیرات را به عنوان راهی برای ماندن در مأموریت کلیسا توصیه کرد.
فرانسیس پس از تقبیح نسبت به بی تفاوتی گفت: “به نظر می رسد برخی از مردم گمان می كنند كه دلسوز بودن ، كمك كردن و خدمت به دیگران برای مالباختگان است.”
وی افزود: “وقتی كلیسا خدا را عبادت می كند و به همسایه ما خدمت می كند ، شب زنده نمی ماند. هرچند ضعیف و خسته باشد ، او به سمت پروردگار سفر می كند”.
فرانسیس همچنین دعا کرد که خدا “ما را از خواب میانگرایی برانگیزد ؛ ما را از تاریکی بی تفاوتی بیدار کند”.