پرونده های ویروس کرونا ویروس روسیه: شاهد افزایش رکورد موارد ویروس در روسیه است | اخبار جهان

مسکو: روز دوشنبه روسیه با رکورد تعداد جدیدی از عفونت های ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس را ثبت کرد ، در حالی که موارد در مسکو از حد قبلی قبلی در ماه مه گذشته بود.
کرملین تا کنون احتمالاً اعمال محدودیت های گسترده ای را که در اوایل سال جاری برداشته شده بود ، علیرغم افزایش هفته ها موارد در روسیه ، رد کرده است.
یک آزمایش رسمی ویروس کرونا روز دوشنبه گفت که عفونت های جدید به 21،798 رسیده است که تقریبا رکورد موج اول کشور در ماه مه را دو برابر می کند.
سخنگوی كرملین ، دیمیتری پسكف اذعان كرد كه رشد مداوم پرونده ها در روسیه “نگران كننده است” ، اما خاطرنشان كرد كه “همه كشورها در محاصره نیستند”.
روسیه ، پنجمین کشور آسیب دیده در جهان پس از ایالات متحده ، هند ، برزیل و فرانسه ، در مجموع 1796132 عفونت را ثبت کرده است.
برخلاف چندین کشور اروپایی که رژیم های قرنطینه را پس از تحمل عفونت های مارپیچ ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ مجدداً اعمال کرده اند ، روسیه هنوز برنامه هایی برای اقدامات گسترده ضد ویروس را اعلام نکرده است.
در مسکو ، مرکز شیوع بیماری ، عفونت های جدید روز دوشنبه به 6897 مورد رسید و بیش از 100 مورد از رکورد ماه مه پیشی گرفت. همچنین 256 مرگ و میر جدید در سراسر کشور رخ داده است که تعداد آنها به 30793 نفر رسیده است.
روسیه میزان کشته شدن ویروس در مقایسه با سایر کشورهای آسیب دیده را بسیار کمتر گزارش داده است و منتقدان کرملین دولت را به تلاش برای پایین آوردن شدت بیماری همه گیر متهم کرده اند.
دولت اخیراً یک بسته کمک به ارزش 11 میلیارد روبل (138.6 میلیون دلار) برای مناطقی که برای مدیریت سریع مواقع تلاش کرده اند ، اعلام کرد.