پیستون موتور خودرو چیست؟

پس محصول پیستون موتورسیکلت از آلومینیوم میباشد تا پیستون موتور سیکلت سریعتر خنک گردد. جنس پیستون ها از چدن یا آلومینیم می باشد پیستون های چدنی بدنه ای پهناور خیس و سنگین تر دارند. محصول پیستونها به طور معمول از چدن یا آلومینیم تعیین میشود. اشکال پیستونها کدامند و چقدر مقاومت دارند ؟ البته اکثر زمان ها موتورهای بنزینی 3 تا 4 رینگ پیستون دارند. تعداد رینگ موتور بسیار (بین 5 تا 7) حلقه اغلب در موتورهای دیزلی کاربرد دارد. همین فلز مقاوم می باشد و قابلیت ارتجاعی مهربانی هم دارد. وقتی پیستون گرم می شود این تقویت کننده انبساط کف پیستون و برامدگی بوش گژن پین را محدود می کند . البته صورت کف پیستون ممکن است مطابق اساسی طرح موتور تغییر تحول کند . پیستون های آلومینیومی در عاقبت افزایش دما بیشتر از سیلندر های چدنی منبسط می شوند و همین امر ممکن است سبب از در بین رفتن خلاصی پیستون شود . در صورتی که خلاصی پیستون بیش از حد باشد سبب زدن پیستون در کورس قدرت می شود . همین گونه های از انبساط بیش از حد آنان پرهیز کرده و نیاز به فضای لقی اکثر در بین همین نوع پیستون و سیلندر را کاهش میدهد. شیارهایي نیز بر روي گوشه و کنار پیستون تعبیه مي شود كه محل قرارگیري حلقه ها مي باشد.در صورتیكه اندازه همین شیارها بیش از حد داده شده در اطالاعات فنی دستگاه باشد پیستون باید قطعا تعویض گردد. محل قرارگیری این حلقه در بالای انگشتی پیستون یا این که شیار نزدیک به پایان بدنه پیستون است. دامنه یا این که نصیب پایین پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کمتر یابد و هم جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ باز شود . در این جور پیستون ، قطر در ناحیه ذیل دامنه از همه جا عمده هست . بعضی پیستون ها از محور گژن پین تا ذیل دامنه ، شیب دارا‌هستند . هنگامی که پیستون بالا میرود سوخت متراکم می‌شود و پس از انفجار به تحت حرکت میکند. در شرایط کلی رینگهای روغنی جداره سیلندر را پاکسازی می‌کنند و روغنها را به سمت پایین هدایت میکنند، و نمیگذارند که روغن به سمت گوشه و کنار احتراق شکافت کند، و درصورتیکه همین اتفاق بیفتد و همین روغنها به سمت بالا نفوذ نمایند منجر روغن سوزی میگردد. حلقه دوم هم به همین رخ میزان گیری می‌کنیم و ضخامت رینگ دوم از رینگ نخستین اکثر می باشد به همین شکل که معمولا ضخامت آن پنج صدم از رینگ نخستین بخش اعظم می باشد اما در شرایط کلی که گفتیم نباید این ضخامت از کمترین مقدار خویش که ۱.۸۰ میلی متر میباشد، کاهش باشد در غیر این صورت می بایست رینگها بده بستان گردند . امروزه ایساکو در همین ذمره به عنوان یکی از از بهترین برندهای موجود در هم اکنون حاضر سرزمین شناخته شده است چراکه محصولات خویش را به طور کامل آزمون کرده و از حیث میزان مرغوب بودن و کارایی گزینه تحلیل قرار می‌دهند تا بتوانند قطعاتی فوقالعاده مرغوب را اصلی مناسبترین قیمت در دسترس خریداران قرار دهند. شاید بپرسید در صورتی که همین حرارت دوچندان شدید در هم اکنون تولید شدن می باشد پس چگونه این قطعه باید روغنکاری شود ؟ قصد ما از نگارش این مقاله معرفی تمام حلقه پیستون و باز‌نگری ساختار و وظایف این قطعه قطر پیستون tu5 در اتومبیل است. درود خدمت همراهان همیشگی در این نوشته آموزشی در موتورسل (Motorcell) حساس ما همراه باشید، مبحث آموزشی این نصیب از زیردسته قطعات انجین موتورسیکلت و تعمیرات می باشد و در این بخش راجب پیستون،رینگها و جزئیات مربوط به همین قطعات را آموزش خوا‌هیم داد. بدین ترتیب می اقتدار سرانجام گیری نمود که در این سمت، سرعت بخش اعظم و نیرو کاهش است. در حرکت انبساط تا 18000 نیوتون ( 4000 پوند ) نیرو به طور ناگهانی به کف پیستون وارد می شود . این بلوک ها به تعداد متعددی هستند و در هر خودرو ممکن هست تعداد آن ها گوناگون باشد. فساد رینگها و نقص کارایی آنها ممکن هست در اثر نقص مونتاژ موتور باشد. در ذیل طریق کارایی پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی جابه جایی متغیر که مجهز به سیستم جبران کننده فشار می باشد را مشاهده می کنیم. حلقه پیستون هم از به عبارتی جایی که اسمش پیداست یک حلقه ایست که به به دور یک استوانه قرار می گیرد. برای افرادی که هر گونه نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در گزینه چگونگی به کارگیری از انواع پیستون ، شما ممکن است می توانید مهم ما در صفحه وب تماس بگیرید.