چای سبز چگونه مشکل آکنه را حل می کند؟

چای سبز به عنوان سلامتی و همچنین فوایدی برای پوست شناخته شده است. این ماده حاوی ترکیبات گیاهی به نام ‘Catechins’ است که دارای خواص آنتی بیوتیکی ، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند. این واقعیت که چای سبز همان فرایند پژمردگی و اکسیداسیون سیاه و اولانگ و انواع دیگر چای را تجربه نمی کند باعث می شود که فواید آلی خود را حفظ کند. ترشح زیاد روغن منجر به ایجاد آکنه خفیف شده و منافذ پوست شما را با روغن پر می کند. چای سبز حاوی پلی فنول است که به کاهش آکنه خفیف کمک می کند و از تولید بیش از حد غدد روغن جلوگیری می کند.

بسیاری از متخصصان پوست و همچنین متخصصان بهداشت به شما توصیه می كنند كه از محصولات مراقبت از پوست حاوی عصاره های چای سبز و یا مصرف چای سبز برای ماندگاری پوست سالم و درخشان استفاده كنید. در حالی که برخی ممکن است استفاده از ماسک های چای سبز ، کرم ها را در مراسم پاک سازی ، تقویت و مرطوب کنندگی (CTM) خود ترجیح دهند. علاوه بر این ، افرادی که نوشیدن چای سبز را در برنامه روزانه خود گنجانده اند ، کاهش آکنه خود را مشاهده کرده و دارای پوستی سالم تر هستند.

نوشیدن چای سبز به متابولیسم بدن کمک کرده و سموم بدن را سم زدایی می کند. اعتقاد بر این است که برای داشتن ظاهری سالم و پوستی بدون آکنه باید اطمینان حاصل کنید که غذایی که مصرف می کنید فاقد روغن ، سالم ، ضد التهاب و فاقد استرس باشد. اگر از درون خوشحال باشید ، پوست شما بلافاصله به عنوان اثر پس از خود تابش می کند.

با در نظر داشتن تمام این خواص ، چای سبز نه تنها دارای مواد شیمیایی است که به کاهش آکنه کمک می کند ، بلکه دارای خواصی است که سیستم شما را پاک می کند ، روغن اضافی را از سیستم شما جذب می کند و باعث می شود احساس سبکی و سیری داشته باشید.

یک نوع پوست مستعد آکنه ، روغن سبوم اضافی آزاد می کند که رطوبت پوست و پوست سر شما را تأمین می کند. با این وجود در یک پوست مستعد آکنه ، هورمون های ما مستعد ترشح مقدار زیادی روغن سبوم هستند که باعث رشد باکتری ها و ایجاد آکنه می شود. به همین دلیل است که چای سبز برای کاهش آکنه توصیه می شود.

بعد از استفاده از چای سبز ، شما همچنین می توانید ماسک صورت چای سبز DIY تهیه کنید و از مزایای دو برابر بهره مند شوید. استفاده از چای سبز کاملاً آسان است ، کافی است برگ های چای را بجوشانید ، صاف کرده و با افزودن مقداری جوش شیرین و عسل به صورت خمیر درآورید. این به پاکسازی منافذ کمک می کند و گرد و غبار را از منافذ پاک می کند. اگر به طور منظم استفاده شود ، تأثیرات بسیار زیادی روی پوست دارد. نتیجه گیری می کنم ، مصرف منظم چای سبز بر روی پوست شما معجزه می کند. در هنگام خرید چای سبز ، باید اطمینان حاصل کنید که آنها عصاره واقعی برگهای سبز چای را دارند ، فقط در این صورت می توانید از مزایای آن استفاده کنید.

با ورودی های دئیر شاه ، مدیر عامل ، چای سامارا