چشم‌های گربه‌ای آنجلین جولی و لب‌های جسور مورد علاقه من است: منوشی چیلار

برند زیبایی Estée Lauder از ستاره در حال ظهور بالیوود و دوشیزه سابق جهان خبر داد. منوشی چیلار، به عنوان جدیدترین سفیر برند جهانی آن. منوشی به فهرست فعلی استعدادهای جهانی این برند از جمله Adut Akech، Ana de Armas، Amanda Gorman، Bianca Brandolini D’Adda، Carolyn Murphy، Grace Elizabeth، Karlie Kloss، Kōki و Yang Mi پیوست. خانم سابق جهان با ما صحبت کرد که چگونه از پوست خود مراقبت می کند و چقدر هیجان زده است که بخشی از این برند بین المللی زیبایی است. در اینجا گزیده ای از این مصاحبه است.
یک توصیه مهم زیبایی که دریافت کرده اید و از چه کسی؟
ام سی: مادرم همیشه به من می گوید که دختران شاد زیباترین هستند. و من فکر می کنم اگر از درون خوشحال باشید، واقعاً از بیرون زیباتر به نظر می رسید.
رژیم زیبایی شما چیست؟
MC: رژیم زیبایی من بسیار ساده است. صبح من با تمیز کردن پوستم شروع می شود، سپس از کرم مرطوب کننده و کرم دور چشم استفاده می کنم. من همیشه ضد آفتاب میزنم قبل از خواب، اولین کاری که انجام می دهم این است که دوبار پاکسازی کنم، زیرا دوست دارم تمام آرایشم را پاک کنم. اولین شوینده من بر پایه روغن است و سپس از شوینده دیگری برای پاک کردن هر آنچه روی پوست باقی مانده است استفاده می کنم.
نماد زیبایی مورد علاقه شما کیست و چرا؟
MC: من فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد، به طور خاص می‌توانم نام ببرم. اگر بخواهم یک نفر را انتخاب کنم، همیشه چشم گربه ای و ظاهر لب های جسورانه را دوست داشته ام که ظاهر کلاسیک آنجلینا جولی است. من معتقدم که او کاملاً با ویژگی های خود آشنا است. البته چشم ها و لب های او نقاط کانونی صورت او هستند و برای برجسته کردن آن ها از آرایش استفاده می کند. شخصاً معتقدم که او واقعاً به عنوان یک نماد زیبایی برجسته است.
هک های آرایشی که به آنها قسم می خورید؟
MC: من عاشق مخلوط کردن سرم با رژ لبم برای ایجاد رژگونه ای برای ظاهری برافروخته طبیعی هستم. این سرم همچنین پف کردن مو را رام می کند، بنابراین من از مقدار کمی از آن برای صاف کردن موهایم استفاده می کنم.
چه توصیه ای به جوان تر خود می کنید؟
MC: نگران آینده نباشید و در لحظه زندگی کنید. اغلب، به‌ویژه زمانی که جوان و جاه‌طلب هستیم، در مورد اتفاقاتی که قرار است فردا بیفتد نگران هستیم و فراموش می‌کنیم که آنچه را که در آن لحظه اتفاق می‌افتد، گرامی بداریم.
اولین واکنش شما وقتی فهمیدید که قرار است سفیر برند جهانی غول زیبایی Estée Lauder شوید، چه بود؟
MC: من از طرفداران قدیمی برند Estée Lauder، به خصوص سرم پیشرفته تعمیر شب آنها هستم، و هیجان زده بودم که در یکی از کمپین های آنها در هند در آگوست 2022 حضور داشته باشم. زمانی که این فرصت به من داده شد تا یک سفیر برند جهانی، در کنار افرادی مانند کارلی کلوس، آدوت آکچ، گریس الیزابت، آنا د آرماس، و کارولین مورفی، بسیار هیجان زده و مفتخر بودم. وقتی به یک برند اعتقاد دارید و آن را تأیید می کنید، این یک رویا است!