کاترینا کایف و مالایکا آرورا: چه کسی بهتر از ombre sari را می پوشید؟

مشهورترین طراح بالیوود ، مانیش مالهوترا همه خانمهای برجسته شهر B را پوشیده است. این طراح محبوب به خاطر امضای لهنگاهای آراسته و ساری های پولک دار معروف است. و ساری که از آخرین مجموعه او رواج دارد ساری ombre است. و ، ما اخیراً نه یک ، بلکه دو دیوانه را مشاهده کردیم که پرونده ای برای این ساری تشکیل می دهند.

اولین بار ستاره پر زرق و برق کاترینا کایف برای پوشیدن تبلیغات این ساری را دیده بود. او سایه گل انگور را که سایه پولک از صورتی پاستلی تا قهوه ای بود ، انتخاب کرد. او آن را با بلوز مسدود شده رنگی متناسب با رنگ های ساری فرم داد.

کاترینا کایف ombre sequinned ساری

کاترینا ظاهر خود را با جواهرات طلائی سنتی تزیین کرد و ظاهری پر زرق و برق را انتخاب کرد. این بازیگر از چشمانی براق ، استخوان گونه و لب های براق برجسته برخوردار بود. و برای مدل موی خود ، او موج های نرم را با یک قسمت مرکزی انتخاب کرد.

ستاره دیگری که در این ساری مشاهده کردیم Malaika Arora بود. دیوا سایه برنز زنجبیل را برای یک نمایش تلویزیونی انتخاب کرد. این شامل پولک های سایه دار از طلا به برنز است. درست مثل کاترینا ، مالایکا نیز لباس خود را با بلوز بدون آستین مدل داد اما تناسب اندام بدن را انتخاب کرد.

Malaika Arora ombre sequinned sari

این بازیگر همچنین از لوازم سنگین استفاده نکرد و یک جفت گوشواره گرد و انگشتر بیانیه انتخاب کرد. مالایکا با آرایش ساده و با رنگ لب قوی ، ظاهر خود را با فرهای براق گرد کرد و مانند همیشه خیره کننده به نظر می رسید!

ساری پر زرق و برق توسط طراح در بین دیوهای B-town بسیار محبوب شده است و همچنین دارای برچسب قیمت سنگینی است. قیمت آن در حدود 1،30،000 INR است و همچنین با زیرانداز نارنجی ساتن رنگ آمیزی شده با سمباده ombre ساری عرضه می شود.

در حالی که ما هر دو ظاهر ساری را دوست داشتیم ، به ما بگویید در بخش نظرات زیر چه کسی بهتر به نظر می رسید.

عکس ها: اینستاگرام