کاهش وزن: این پسر هر 10 روز رژیم خود را تغییر داد و 50 کیلو وزن کم کرد! این چیزی است که او خورد

دستیابی به یک سبک زندگی سالم راحتتر از انجام کار است. ریشابه 23 ساله هنگامی که در خارج از کشور تحصیل می کرد به ارزش سلامتی پی برد و تصمیم گرفت وقت آن باشد که تغییر را در خود او نیز ببیند. به دنبال کنترل دقیق رژیم غذایی و ورزش ، وی در کمتر از یک سال بیش از 50 کیلو وزن کم کرد. داستان کاهش وزن او برای همه کسانی که بدنبال شکل گرفتن هستند بسیار الهام بخش است.


نام:
ریشاب دهدیه

اشتغال: متصدی امور

سن: 23

بیشترین وزن ثبت شده: 138 کیلو

کاهش وزن: 51 کیلو

مدت زمان لازم برای کاهش وزن: 11 ماه

نقطه عطف: من در تمام طول زندگی خود یک کودک چاق بودم اما فقط هنگامی که به انگلستان نقل مکان کردم به اهمیت سلامتی پی بردم. من برای استادانم به آنجا رفتم و آن وقت بود که دیدم مردم سطح متفاوتی از آگاهی از سلامتی دارند. افراد در آنجا مقادیر بالای تناسب اندام را با یک سبک زندگی نخبه برابر می دانند. فهمیدم که می خواهم سبک زندگی بهتری داشته باشم تا احساس سلامتی ، چابکی ، احترام به دست آوردن و پوشیدن تمام لباس هایی که می خواهم بپوشم داشته باشم. من می خواستم از متوسط ​​بودن ، بهانه ها ، استرس و سبک زندگی بد دور شوم.

اگرچه پس از تحصیل در هند در اواخر سال 2018 ، همه چیز در جهت مثبت شروع به حرکت کرد ، اما من از همه درس های زندگی که در طول مدت حضورم در انگلیس گرفتم سپاسگزارم.

رژیم من: مدتی است که با یک متخصص تغذیه مشورت می کنم و این کمک فوق العاده ای به من کرده است! برای اینکه به شما ایده بدهم ، رژیم من هر 10 روز یکبار تغییر می کند! اگرچه این ممکن است برای همه مفید نباشد ، در اینجا برخی از جزئیات است که ممکن است به دیگران کمک کند!

با استفاده از این رژیم ، من عادت داشتم هر 1.5-2 ساعت یا تقریباً غذا بخورم. ممکن است به نظر برسد که من زیاد غذا خورده ام ، اما این واقعا به من در کاهش چربی کمک کرد.

صبحانه: یک لیوان آب گرم همراه با پودر دارچین / خمیر سیر / پودر ژیرا یا غله / هالدی ، درست بعد از بیدار شدن من.

30 دقیقه بعد از این ، یک فنجان چای سبز می نوشم. سپس یک ظرف بزرگ میوه دارم (یک لیست کامل از آنچه می توانید بخورید و نمی توانید بخورید)

یک ساعت بعد از این ، میوه های خشک (4 بادام خیس خورده ، 0.5 گردو ، 2 عدد آلو خشک و یک برش کوچک ژاگری) پیدا می کنم.

ارسال این میان وعده زمانی بود که صبحانه می خورم. یک برش نان قهوه ای نان (هر نوع نان گندم چند دانه ای) با لوبیای پخته که با سبزیجات و سس گوجه فرنگی تفت داده شده (همه غذاهای خانگی) / فلفل دلمه ای با تعداد زیادی سبزیجات. (گزینه ها هر ده روز یکبار براساس واکنش بدن من نسبت به یک عنصر غذایی خاص تغییر می کردند ، اما اینها عمدتا مواردی بودند که به موقع به من داده شد.

این زمانی بود که من به طور فیزیکی به دفتر می رفتم. حدود ساعت 11:30 صبح ، یک لیوان آب لیمو یا چای (همراه با 1 قاشق غذاخوری آجوین) یا آب نارگیل می نوشم.

ناهار من: بعضی اوقات یک کاسه سبزیجات برگ دار با 2 عدد چاپی و چای یا 5 قاشق غذاخوری کشک تازه / یا سبزیجات ساطور با 2-3 خاکرای کم چرب.

من همچنین روزها یک کاسه دالیا با سبزیجات داشتم.

2 ساعت بعد ، یک فنجان چای سبز همراه با بیسکویت.

دقیقاً در ساعت 6 عصر ، یک لیوان آب لیمو یا یک مشت میوه خشک می خورم.

مدتی بعد ، مثل میوه های سیب یا گلابی میان وعده می خورم. اگر شامم به هر دلیلی به تأخیر می افتاد ، میوه دیگری می خورم.

شام من: معمولاً در مورد من انعطاف پذیر است ، من آن را بین ساعت 8 تا 9 شب داشتم. این معمولاً یک سوپ از 2 گوجه فرنگی + 0/5 هویج + یک کاسه کوچک بطری محافظ + یک عدد گشنیز کوچک + 0،5 فلفل دلمه ای + 0/5 فلفل دلمه ای قرمز + 15 برگ پالاک و 1 چاپاتی گندم + سبزیجات + 5 عدد داهی / Besan Chilla x 2 / خاكرا x 3 به همراه سبزیجات و سوپ سوس / ساندویچ نان تست سبزیجات بدون پنیر ، کره ، سیب زمینی و سوپ.

همچنین ، من قبلا تخم مرغ می خوردم و مقدار زیادی poha می خوردم. بدن من خیلی خوب به این شکل منظم غذا خوردن عادت کرده است ، هر وقت سعی می کردم رژیم خود را تقلب کنم یا غذای ناخواسته بخورم ، دچار IBS می شوم. شاید این روشی بود که بدن من به من می گفت آنچه می خورم اشتباه است! حتی اگر اکنون تقلب کنم ، به دنبال گزینه های سالم تری مثل کاسه بودا ، غذاهای تخم مرغ یا ساندویچ های سالم می روم.

تمرین من: طبق راهنمایی های متخصص تغذیه من ، او به من دستور داد که در ابتدا حتی به سالن بدنسازی نگاه نکنم زیرا فقط برای کاهش عملکرد بدن نیاز به کاهش چربی اضافی دارم.

یک بار ، من به علامت 120 کیلو رسیدم ، او به من توصیه کرد که 30 دقیقه بعد از شام پیاده روی سریع داشته باشم. هدف این بود که هنگامی که نزدیک به 100 کیلوگرم رسیدم ، تمرینات کامل شامل تمرین با وزنه و تمرینات با شدت بالا شروع شود. بنابراین هنگامی که آنجا بودم ، شروع به ضربه زدن به ورزشگاه کردم که هدف از آن افزایش استقامت ، کار با ضربان قلب بالا و در نتیجه تقویت هسته ، کمر و تمام عضلاتم بود. کاهش وزن همراه با تمرینات تمرینی متمرکز بهترین چیزی است که برای من اتفاق افتاده است. بعد از دو هفته موفقیت در تمرینات سنگین وزن و HIITs ، با مصدومیتی ناگوار روبرو شدم. من رباط مچ دست راست خود را پاره کردم که این اتفاق نیز توسط دست مکرر من رخ می دهد. مجبور شدم عمل جراحی انجام بدم بلافاصله بعد ، من در دست چپم نیز دچار مشکل شدم. فهمیدم وقت آن رسیده است که کند حرکت کنم.

این زمانی است که من کاملاً از کار استراحت کردم و ظرف چند روز ، قفل اتفاق افتاد که به معنای کاملاً ماندن در خانه بود. به دلیل قفل شدن ، هر دو مچ دست من استراحت کافی داشت و بنابراین ، روند بهبودی شروع شد و جراحاتم طی دو ماه کاملا بهبود یافت. از سپتامبر ، من دوباره تمرینات تناسب اندام خود را با بسیاری از کاردیو شروع کرده ام ، زیرا باید سطح استقامتی را که به دلیل وقفه طولانی در ورزش از دست داده ام ، ایجاد کنم.

دستورالعمل های کم کالری سوگند می خورم: کالری هایم را حساب نمی کنم. این بدترین کاره من هم کمتر نمی خورم. من درست غذا می خورم این باید مانترا باشد. کالری خود را حساب نکنید ، کمتر غذا نخورید ، فقط درست بخورید.

رازهای تناسب اندام که از آنها رونمایی کردم: وقت شناس بودن و پایبندی به مجموعه ای از نظم و انضباط شکل گرفته بیشترین تأثیر را دارد. ممکن است کلیشه ای به نظر برسد ، اما واقعاً کمک کرد. یک دلیل وجود دارد که من “دقیقاً” را در برابر تمام وقتهای روزمره خود نوشته ام ، من آن را با حداکثر دقت دنبال کردم. مانند سحر و جادو کار می کند. راز تناسب اندام دوم یک راز به شکل یک ماده طبیعی است که آب است. موردی که هرگز در تغییرات رژیم 10 روزه تغییر نمی کند ، آب مصرفی است. من هر روز حداقل 5 لیتر آب می نوشم. این به سطوح عالی آبزی بدن کمک می کند ، بدن را مرطوب و شاداب نگه می دارد. از دفع سموم به طور منظم اطمینان حاصل می کند و باعث می شود متابولیسم م effectiveثر اتفاق بیفتد.

چگونه انگیزه خود را حفظ کنم؟ نتایج مثبت انگیزه من را برای انجام بهتر و بهتر حفظ می کند و وقتی اهداف و اهداف مشخص باشند ، هیچ چیز نمی تواند شخصاً مرا متوقف کند. پس از مدتی ، هنگامی که مردم شروع به مشاهده می کنند ، شروع به جمع آوری ستایش برای شما می کنند. آنها بزرگترین انگیزه من هستند. من از چاق بودن لذت می بردم زیرا این فقط از نظر ذهنی قدرتمند بود و می دانستم از من انتقاد می کنند که چرا کار درستی انجام نداده ام. ذهن من طوری برنامه ریزی شده است که یک رهبر باشد و یک رهبر باید انتقادات مردم را بپذیرد و با انجام کارهای درست روند را به نفع خود تغییر دهد. این ذهنیت به شما کمک می کند تا برنده شوید.

چگونه اطمینان حاصل می کنید که تمرکز خود را از دست نمی دهید؟ با مراجعه به مشاور تغذیه من هر 10 روز برای مشاوره منظم. این همه علم روانشناسی است که اگر از من بپرسید کاملاً هیجان انگیز است.

سخت ترین قسمت اضافه وزن چیست؟: نتوانستن در لباسی که می خواهید بپوشید ، خواستن پسوند برای بستن کمربند ایمنی در هواپیما آسان نیست. من خیلی وقتها نفس می کشیدم. همیشه مستعد آسیب دیدگی و کلیشه بودن. این همه از نظر احساسی خسته کننده بود.

چه شکلی خود را 10 سال پایین خط می بینید؟: من هرگز نمی خواستم “لاغر” شوم ، اما همیشه می خواستم تناسب اندام داشته باشم. من حدود 5’11 “هستم و می خواهم در یک فرم خوب ، با عضلات قوی خوش اندام باشم.

تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد کردید چیست؟: وقتی اضافه وزن داشتم ، خیلی وقت ها به خیاطم مراجعه می کردم. شوخی های جداگانه ، من بیشتر در مورد سلامتی و تناسب اندام و اینکه چگونه می تواند یک “سبک زندگی” باشد که ارزش آن را دارد ، با مردم صحبت کنم. اکنون ، اگر می دانم قرار است برای من در فضای باز و نامنظم باشد ، من اصلاً گرسنگی نمی کشم و غذای خود را همراه خود حمل می کنم.

پایین ترین نقطه برای شما چه بود؟ در حالی که رژیم غذایی برای من فوق العاده موفق بود ، اما هزینه آن را به همراه داشت. من آگاهانه تصمیمی گرفته بودم که خودم را از دوستان مهمانی جدا کنم. اما من خوش شانس بودم که در آن مرحله چند دوست صمیمی داشتم تا از من حمایت کنند.

درسهایی که از کاهش وزن گرفته شده است: هرگز در دام با وزن بالا نیفتید. آن را از سن مناسب کنترل کنید. این امر به روشی 360 * روی شخص تأثیر می گذارد. برنده باشید. ذهن خود را کنترل کنید ، برای انجام کارهای درست خود را تحت تأثیر قرار دهید. برای دیگران که هنوز در قایق قبلی که از آن پریده اید در حال قایقرانی هستند ، یک الهام و الگوی باشید.

اگر داستان کاهش وزن برای اشتراک گذاری دارید ، آن را برای ما به آدرس [email protected] ارسال کنید