کاهش وزن لاک داون: “من با رژیم کتوژنیک 31 کیلو وزن کم کردم”

بسیاری از افراد با فواید کاهش وزن رژیم کتوژنیک سوگند یاد می کنند. داستان تحول آبیشک لاخوانی 37 ساله یکی از این نمونه هاست. تغییر از یک رژیم غذایی پر از “غذای ناخواسته” به دنبال یک رژیم غذایی کاملا خانگی ، قفل شدن تفاوت زیادی در سلامتی و سبک زندگی آبیشک ایجاد کرد. در زیر بخوانید تا بدانید که چگونه او طی 7 ماه بیش از 31 کیلو وزن کم کرده است.

نام: ابیشخ لاخوانی

اشتغال: مدیر بازرگانی

سن: 38 سال

قد: 6 فوت

شهر: دبی


بیشترین وزن ثبت شده:
118 کیلو


کاهش وزن:
31 کیلو

مدت زمان لازم برای کاهش وزن: 7 ماه

نقطه عطف:

من همیشه مراقب سلامتی ام بودم. دوستان و خانواده ام همیشه از من می خواستند “لاغر شوم” اما من واقعاً زحمت اصلاح آن را نداشتم ، قبل از اینکه این تأثیر در زندگی روزمره من بگذارد. احساس ناراحتی از خواب و خستگی مدام داشتم. ناخوشایند شد تا جایی که یافتن لباس در اندازه من دشوار بود. از این رو تصمیم به تغییر است. فهمیدم که باید از اندازه خودم خوشحال باشم ، و بهانه ای پیدا نکنم.

من شروع به مشاوره با یک متخصص تغذیه کردم که یک متخصص کتو است. در همان زمان ، من به دنبال جلسات آنلاین به دلیل قفل کردن ، تمرینات خانگی را نیز دنبال می کردم. این ترکیب واقعاً خیلی به من کمک کرد.

پیروی از کتو کار دشواری است اما همسرم به من کمک کرد تا از راه عبور کنم. او معمولاً به دنبال دستورالعمل هایی می گشت که موارد دلخواه را به دستورهای کتو تبدیل می کرد! به مرغ کره کتو فکر کنید!

من روزانه سه وعده غذا می خورم ، میان وعده مجاز به میان وعده نیست. هر آنچه می خورم چربی بالا ، پروتئین متوسط ​​و کم کربوهیدرات است.

صبحانه من: 1 لیوان آب ولرم که کمی نمک هیمالیا در آن است. پس از آن ، فقط 2 تخم مرغ آب پز و یک فنجان قهوه سیاه بدون شکر.

ناهار من: من دوست دارم ناهارم را تجربه کنم و به طور متناوب بین ظروف کتو قرار بگیرم. در اینجا چند نمونه آورده شده است:


ماهی قزل آلا کبابی با سبزیجات
مرغ کره ای سبک کتو (ساخته شده از کره بدون نمک)
پنیر به سبک کتو
املت با سبزیجات
پیتزا کتو (ساخته شده از نان بادام)


هرچه می خوردم ، ناهار و شام را به آووکادو اضافه می کردم و این به کاهش وزن کمک زیادی می کند زیرا چربی خوبی است.

شام من: شبیه وعده هایی که ناهار می خورم.

اوایل ، من زیاد مواد غذایی ناخواسته می خوردم. اکنون ، آنچه را می خورم تماشا می کنم و کالری های خود را حساب می کنم. اینترنت خیلی به شما کمک می کند. معتقدم لازم است که در ابتدا کالری خود را تماشا کنید و پس از آشنایی ، می توانید بدون کمک پیش بروید.

وعده غذایی قبل از تمرین: 1 فنجان قهوه سیاه و بدون قند برای افزایش متابولیسم

وعده غذایی بعد از تمرین: من بعد از 1 ساعت تمرین ، آخرین ساعت تا 8.30 بعد از ظهر شام را می خورم و تا ساعت 12 صبح می خوابم.

من رژیم خود را تقلب نمی کنم ، زیرا هر چیزی که غیر کتو باشد ، من را به سمت کتوز سوق می دهد و برگشتن حداقل یک هفته زمان می برد. کار سختی است اما اگر می خواهید لاغر شوید باید یک انتخاب آگاهانه انجام دهید.

تمرین من: مربی من خارج از بمبئی است و او به من بسیار کمک کرده است. بدنبال تمرینات بدن سازی در حال کاهش چربی و عضله سازی هستم. اکنون می توانم pushup های عالی را انجام دهم ، که زمانی اعتقاد داشتم هرگز قادر به انجام آن نخواهم بود. این یک موفقیت بزرگ برای من است. من در واقع از آموزش خود لذت می برم.

رازهای تناسب اندام که از آنها رونمایی کردم: کاهش وزن آسان است! تحت فشار قرار دادن خود برای ثابت ماندن ، نتیجه دلخواه شما را بدست می آورد. سخت کوشی و فداکاری تمام آنچه لازم است است.

چگونه انگیزه خود را حفظ کنم؟ وقتی مردم به شما می گویند ، “اوایل ، شما قبلاً شبیه عمو بودید و حالا پسر جوانی هستید” ، مطمئناً احساس انگیزه خواهید کرد.

من همچنین یک کودک 2.5 ساله دارم که با من همراه باشد و با او بازی کنم ، بنابراین این کمک می کند.


سخت ترین قسمت اضافه وزن چیست؟
من با خواب خوب روبرو شدم. بیش از این ، تهیه لباس متناسب با اندازه من خجالت آور نبود زیرا من مجبور شدم هر بار برای کشش اندازه دور کمر به یک خیاط مراجعه کنم.

چه شکلی خود را 10 سال پایین خط می بینید؟ اندازه دور کمرم از 44 به 34 کاهش یافته است. اکنون می خواهم آن را به 28 کاهش دهم. من می خواهم آنقدر متناسب باشم که بتوانم انگیزه دیگران باشم.

تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد کردید چیست؟ من بیرون غذا خوردم من فقط سه بار در روز غذای خانگی می خورم.

پایین ترین نقطه برای شما چه بود؟ در سن 37 سالگی ، احساس می کردم قدرت بازی با پسرم را ندارم. احساس بدی داشت


درسهایی که از کاهش وزن گرفته شده است:
هرکسی می تواند به تناسب اندام برسد ، به شرطی که نگرش درستی نسبت به زندگی طولانی نه تنها سالم داشته باشد.

اگر داستان کاهش وزن برای اشتراک گذاری دارید ، آن را برای ما به آدرس [email protected] ارسال کنید