کاهش کالری برای کاهش وزن: چقدر کم است؟

اگر کالری دریافتی خود را برای کاهش کیلو کاهش می دهید ، باید این کار را به روشی سالم انجام دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام کاهش کالری به خاطر بسپارید. کیفیت غذا: هنگامی که رژیم کم کالری دارید ، اطمینان حاصل کنید که بدن شما انواع مناسب مواد مغذی را به مقدار کافی دریافت کرده تا عملکردهای داخلی را به روشی مناسب انجام دهد. غذاهای سالم و غنی از مواد مغذی بیشتری در رژیم غذایی خود اضافه کنید.

غذاهای پرکالری را با گزینه های کم کالری عوض کنید: برای حفظ تعداد ، سعی کنید غذاهای حاوی مقدار زیادی کالری را برش دهید و غذای کم کالری بیشتری در رژیم غذایی خود قرار دهید.

غذای خانگی بخورید: از غذاهای کاملاً فرآوری شده و غذاهای آماده پرهیز کنید. غذای خانگی را بر غذای سفارش داده شده از رستوران ها ترجیح دهید. غذاهایی که در خانه پخته می شوند سالم تر و غنی از مواد مغذی هستند.

روزه داری متناوب را امتحان کنید: پیروی از روزه داری متناوب هنگام مصرف کالری کمتر ، ادامه مسیر را برای شما آسان می کند. سعی کنید در پنجره 8 ساعته غذا و 16 ساعت باقیمانده روزه داشته باشید. به شما این امکان را می دهد که تمام کالری ها را در مدت 8 ساعت مصرف کنید و به راحتی می توانید اعداد را مدیریت کنید.