کتاب؟ آرایشگاه ها؟ اروپایی ها در مورد موارد ضروری قفل کردن اختلاف نظر دارند

هاله ، بلژیک: در مواقعی که یک بیماری همه گیر باعث مرگ و فقر می شود ، مفهوم آنچه برای ادامه کار جامعه در یک قفل ضروری است ، اروپا را در بر گرفته است.
فراتر از موارد واضح – فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها – برخی از پاسخ ها در تکه تکه ملل و فرهنگ هایی که اروپا را تشکیل می دهند می توانند به سوررئال نزدیک شوند. آنچه در یک طرف مرز مجاز است ، می تواند فقط یک قدم زدن کوتاه در جاده ، از طرف دیگر ممنوع باشد.
آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان گفت که اگرچه خاموش کردن همه چیز منصفانه تر به نظر می رسد ، “اما این عملی ترین” راه حل نیست.
مرکل گفت: “اگر مردم فقط هنگامی که همه چیز ممکن است خاموش شود راضی هستند ، این دیدگاهی است که طبیعتاً معنای اقتصادی ندارد.”
به همین دلیل آلمان این بار نمایندگی های فروش اتومبیل را باز نگه می دارد ، پس از تعطیلی در اولین قفل بهاری ، به صنعت عظیم خودرویی این کشور لطمه زد.
البته در بلژیک مغازه های شکلات فروشی باز هستند.
مارلین ون ولسم در شکلات سازی شکلات های Praleen در جنوب بروکسل گفت: “شکلات در اینجا بسیار ماده غذایی ضروری است.” “باید باشد. از آنجا که شکلات شما را خوشحال می کند.”
به نظر می رسد شادی مشکلی برای تقسیم موها ندارد. با این حال در نظر بگیرید که ایتالیا و انگلیس با خدمتی که قلب بسیاری را خوشحال می کند متفاوت هستند.
در کشوری که اصطلاح “بلا فیگورا” – هنر برش دادن یک شکل خوب – را ایجاد کرده است ، آرایشگاه ها ضروری به نظر می رسند.
Charity Cheah ، بنیانگذار TONI & GUY ایتالیا ، مستقر در میلان ، گفت: “ایتالیایی ها واقعاً به تصویر و سلامتی خود اهمیت می دهند.” شاید از نظر روانشناسی ، دولت ممکن است احساس کند که رفتن به یک سالن لحظه ای برای رهایی از استرس و تنش ، لحظه ای از مراقبت از خود ، مورد نیاز شهروندان است. ”
اما در سراسر انگلیس قبل از اینکه محدودیت های جدید همه گیری در روز پنجشنبه اعمال شود ، در سراسر انگلیس مردم مجبور شده اند که در روزها و ساعت های گذشته موهای خود را اصلاح کنند.
ریچارد وارد ، مدیر عامل در این بخش گفت: “فکر یک قفل دیگر و گیر افتادن در خانه _ (مردم فکر کردند) من احتیاط را به باد می اندازم و من فقط می خواهم وارد شوم و موهایم را تمیز کنم.” ریچارد وارد مو و آبگرم مترو در میدان Sloane لندن واقع در لندن است.
و پس از آن لذت های زیباتر زندگی وجود دارد.
در فرانسه عشق به کتاب جای تردید ندارد. هیچ کشوری برندگان جایزه نوبل ادبیات بیشتری ندارد و یک برنامه نقد کتاب در تلویزیون مانند Apostrophes قبلاً هر هفته میلیون ها نفر را تماشا می کردند. اما در خیابان های پاریس قدم بزنید و می توانید کتابفروشی های بسته را ببینید.
سیلویا ویتمن ، که کتابفروشی مشهور شکسپیر و شرکت در ساحل چپ را اداره می کند ، به احتمال زیاد سیستم عامل های آنلاین غول پیکر در حالی که مغازه اش بسته است ، تجارت می کند. فروش وی از زمان قفل بهار 80٪ کاهش یافته است.
وی گفت: “به نظرم واقعاً خسته کننده است که هرچه بزرگتر باشی می توانی قوانین را نادیده بگیری ، می توانی از مالیات اجتناب کنی ، می توانی راه های خلائی پیدا کنی.” “هرچه کوچکتر باشید ، گران تر و پیچیده تر می شوید.”
در آن سوی مرز بلژیک ، کتابها ضروری قلمداد می شدند. حتی در آن زمان ، Wouter Cajot ، مالک “تی Stest Leest” در بندر آنتورپ ، آن را یک نعمت متفاوت می داند. این قفل باعث شده است که خریداران عبوری به یک مشکل تبدیل شوند و او باید تصمیم بگیرد که آیا هزینه های گرمایشی و پرسنل ارزش این را دارد که باز بماند.
اما وقتی کالاهای اساسی را نمی توان در فروشگاه خریداری کرد ، کالاهای اساسی را می توان تحویل داد.
کاجوت گفت: “در اولین قفل ما مجبور شدیم ظرف سه شبانه روز یک وب سایت اختراع کنیم” و او “تجهیزات جدید لجستیکی – یک دوچرخه باری” را به دست آورد تا خوشحال مشتریان آنتورپ خود شود که در طی چند ساعت پس از قرار دادن کتاب ، کتاب تحویل می گیرند سفارش. “بنابراین چرا وقتی کتابفروشی گوشه ای می تواند همان روز با دوچرخه تحویل دهد ، کتابها را به یک غول آنلاین بین المللی سفارش دهید؟”
این نیز به یک سوال از سیاست دولت تبدیل شده است. با توجه به اینکه مغازه های کوچک اغلب مجبور به تعلیق فعالیت خود می شوند و در نتیجه به ورشکستگی نزدیک می شوند ، درب بازارهای زنجیره ای سوپرمارکت ها و غول های آنلاین کاملاً باز است. چندین کشور اقدام کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که سوپرمارکتها در حین قفل کردن نمی توانند محصولات زیادی را که معیشت مغازه های بسته را تأمین می کند ، بفروشند.
این می تواند بسیار پیچیده شود ، به طوری که برخی از سوپرمارکت ها مجبور هستند بخشهایی از کالاهای خود را ضبط کنند. در بلژیک ، ممکن است تزئینات کریسمس که هفته ها به طول انجامیده است از دید پنهان باشد ، زیرا فروشگاه های خرده فروشی نمی توانند آنها را بفروشند ، زیرا غیر ضروری به نظر می رسد.
هری دکراین ، مدیر یک واحد کارفور در غرب بروکسل گفت: “کتاب و مجله مجاز است.” “دی وی دی ، سی دی و بازی مجاز نیست. تجهیزات خیاطی مجاز است ، لوازم التحریر مجاز است ، تجهیزات باغ را می توان فروخت. گلدان و ماهی تابه ، اسباب بازی و وسایل کریسمس مجاز نیستند.”
همانطور که برای کودکان اسباب بازی ضروری به نظر می رسد ، بازی petanque _ بازی بیرون از خانه در فرانسه که بیشتر بازیکنان سالخورده ای دارند و توپ های فلزی را با دقت آرام می اندازند- برای بازنشستگان این کشور باید یک الزام محسوب شود.
هیچ چیز کاملاً شبیه محوطه پتانک دهکده Provencal در Saint-Paul-de-Vence نیست ، جایی که بازیگران مانند ایو مونتاند و لینو ونتورا توپ های خود را بر روی خاک کلیک می کنند. اکنون آنها خلوت شده اند ، زیرا دولت اظهار داشت که پتانک ضروری نیست.
ساندرین لئونارد ، مدیر مرکز اطلاعات گردشگری محلی ، گفت: “این یک فعالیت اوقات فراغت است ، ما می توانیم بدون آن انجام دهیم”. اکنون که برگهای مرده رنگی را فراهم می کنند که خورشید معمولاً انجام می دهد ، “این بیشتر یک دوره برای ساکت ماندن در خانه است ، مقداری پخت و پز کنید ما زمان کمتری را در فضای باز می گذرانیم. از این رو اهمیت داشتن یک کتاب خوب اهمیت دارد. ”
اما صبر کن کتابفروشی ها تعطیل هستند