گران ترین بطری آب جهان 50 لک قیمت دارد، در اینجا دلیل آن است

از بطری های شیشه ای عجیب و غریب گرفته تا بطری های پلاستیکی آب تا بطری های مسی سنتی، بطری های آب بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند. اما اگر به شما بگوییم که گران‌ترین بطری آب جهان حدود 50 لک قیمت دارد، چه می‌شود و این همه چیزهایی است که باید در مورد آن بدانید…

طرح بدون عنوان (82)

گران ترین بطری جهان!
Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani گرانترین بطری جهان است و در سال 2010 به رکوردهای جهانی گینس رسیده است. جالب اینجاست که این بطری نفیس دوباره جایگاه خود را به عنوان گرانترین و در عین حال جذاب ترین بطری آب در جهان به دست آورده است.
چرا اینقدر گران است؟
Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani تا 750 میلی لیتر آب را در خود جای می دهد، اما 50 لک قیمت دارد. این به دلیل بسته بندی و طراحی منحصر به فرد آن است. علاوه بر این، این بطری از طلای 24 عیار ساخته شده است و آب داخل بطری نیز حدود 5 گرم طلای 24 عیار دارد که کمی قلیایی به آب اضافه می کند. این تمام آب موجود در این بطری نیست که از خالص ترین مکان های جهان مانند یخچال های طبیعی ایسلند، فیجی و فرانسه تامین می شود.

طرح بدون عنوان (84)

طراحی!
طراحی شده توسط هنرمند مشهور فرناندو آلتامیرانو، که به دلیل طراحی های کلاسیک خود شناخته شده است. در واقع، در سال 2010 یک بطری Acqua di Cristallo به قیمت بیش از 60000 دلار در 4 مارس 2010 به حراج گذاشته شد.
بنابراین، برداشت شما در این مورد چیست؟ آیا می خواهید یکی بخرید؟