گیتانجالی رائو فرزند سال تایم است: در اینجا تمام آنچه شما باید در مورد او بدانید وجود دارد

گیتانجالی رائو-آمریکایی هندی به اولین بچه سال تبدیل شده است. مجله TIME به خاطر “کار حیرت انگیز خود با استفاده از فناوری برای مقابله با موضوعات مختلف از آب آشامیدنی آشامیدنی گرفته تا اعتیاد به مواد افیونی و آزار و اذیت سایبری” توسط مجله TIME مورد تقدیر قرار گرفته است.

مجله تایم نوشت: “جهان متعلق به کسانی است که آن را شکل می دهند. و هرچقدر که در یک لحظه ممکن است جهان احساس عدم اطمینان کند ، به نظر می رسد واقعیت اطمینان بخش این است که هر نسل جدید بیشتر از آنچه این بچه ها قبلاً به دست آورده اند تولید می کند: تأثیر مثبت ، در همه اندازه ها ”

با آنجلینا جولی ، بازیگر و فعال ، مصاحبه کرده است. گیتانجالی روند خود را “مشاهده ، طوفان مغزی ، تحقیق ، ساخت و برقراری ارتباط” نامید.

بیش از 5000 نامزد این عنوان برای اولین بار “بچه سال” وجود داشت.

او به تایم گفت ، “من فکر می کنم بیش از هر چیز دیگری در حال حاضر ، ما فقط باید یک چیز مورد علاقه ما را پیدا کنیم و آن را حل کنیم. حتی اگر چیزی به اندازه کوچک باشد ، من می خواهم راهی آسان برای جمع آوری زباله پیدا کنم. همه چیز تفاوت ایجاد می کند. برای رسیدن به یک چیز بزرگ تحت فشار قرار نگیرید. ”

گیتان جالی گفت که هدف او همیشه شاد کردن کسی بوده است. در مورد اینکه چگونه او می تواند مثبت و اجتماع را به محلی که در آن زندگی می کند برساند.

او در کلاس دوم بود وقتی شروع به فکر کرد که چگونه می تواند از علم و فناوری برای ایجاد تحول اجتماعی استفاده کند.

او فقط 10 ساله بود که به پدر و مادرش گفت که می خواهد درباره آزمایشگاه حسگر نانولوله های کربنی در آزمایشگاه تحقیقات کیفیت آب دنور تحقیق کند.

او روز اول کلاس 8 خود را از دست داد زیرا در نمایش امشب مشغول نشان دادن وسیله ای بود که برای تشخیص سرب در آب آشامیدنی ساخته بود.

اختراع تتیس وی توانست عنوان بهترین دانشمند جوان آمریکا را در سال 2017 بدست آورد و همچنین در لیست “30 زیر 30” فوربس برای او جایگاهی کسب کند.

او همچنین شروع به نوشتن کتابی کرد که نوجوانان را در مورد نوآوری راهنمایی می کند و به آنها توصیه می کند تا وارد دنیای مسابقات فناوری شوند.