,خبرهای جهان" />



همچنین می توانید واژه “مشاور تانیا عزیزی” را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا یک جلسه مشاوره رایگان نیز از آموزش دروس ابتدایی تا کنکور با سایت حرف آخر ایشان دریافت کنید. همچنین می توانید واژه “مشاور احمدی آذر” را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا یک جلسه مشاوره رایگان نیز از فروشگاه اجی مجی ایشان دریافت کنید. برای مشاهده عکس مشاوران حرف اخر کافی است به صورت ” شایان مامندی مشاور حرف آخر” نام مشاور ارشد حرف اخر را سرچ کنید تا در صورت وجود عکس مشاوران حرف آخر را مشاهده کنید. نکته مهم در مورد خانم مریم فرزی سابقه طولانی ایشان در بحث مشاوره می باشد و بیشتر از 10 سال است که به عنوان مشاور تحصیلی در حال فعالیت هستند و از طرفی نتایج درخشانی نیز توانسته اند کسب کنند و یکی از با سابقه ترین و در عین حال پر بازده ترین مشاوران موسسه حرف آخر می باشند. خانم حدیث قمری دانشجوی دکتری فیزیولوژی و جزو مشاورین ارشد موسسه حرف آخر هستند که داوطلبان رضایت زیادی از ایشان داشته اند و مشاوره منحصر به فردی به داوطلبان ارائه نموده اند. همچنین درمورد خانم حدیث قمری مشاور ارشد حرف آخر لازم به ذکر است که بدانید ایشال بیشتر از 3 سال است در موسسه آموزشی حرف آخر به عنوان مشاور تحصیلی و یکی از مشاور های حرف آخر در حال فعالیت هستند و دانش آموزان زیادی از کار کردن با ایشان رضایت داشته اند.

آقای شایان مامندی جزو بهترین مشاورین حرف آخر و به نوعی یکی از مشاورین رتبه برتر حرف اخر بوده و دارای رتبه 958 کنکور سراسری میباشد. در مورد مشاور ارشد حرف اخر یا مشاوران ارشد حرف آخر نیز در ادامه می توانید اسامی تعدادی از آن ها را مشاهده کنید. همچنین اسامی بهترین مشاوران حرف آخر را نیز این گونه می توانید پیدا کنید هرچند اسامی بهترین مشاوران حرف آخر شامل تمامی اعضای لیست مشاورین حرف آخر می باشد که در مجموعه در حال فعالیت هستند و به نوعی همه این اعضا بهترین مشاور حرف حداقل رتبه برای پزشکی آخر می باشند. خانم بی نظیر عزیزی مشاور ارشد حرف آخر و یکی از اعضای خوش نام مشاوران حرف اخر هم مدتی است که به جمع مشاورین ارشد موسسه حرف اخر پیوسته اند و در حال فعالیت می باشند. برای ارتباط با بخشی از دپارتمان مشاوران حرف آخر که در ادامه معرفی خواهند شد می توانید از طریق شماره تماس های آن ها که نوشته شده است اقدام کنید. چگونه می توان با مشاوران حرف اخر در ارتباط بود؟ برای ارتباط با خانم مریم فرزی کلیک کنید. خانم مریم فرزی روانشناس و جزو با سابقه ترین مشاورین مجموعه به شمار میآیند و سابقه درخشانی در زمینه کنکور و همچنین حرف آخر مشاوره نیز دارند.

توجه کنید که اسامی مشاوران حرف آخر را به صورت کامل نمی توان در این جا ذکر کرد زیرا تعداد مشاوران حرف اخر بالغ بر 2000 نفر است اما اسامی مشاوران حرف اخر که در این جا می توانید مشاهده کنید به صورت بخشی از مشاورین حرف آخر که در کنار محصولات حرف آخر شما را پشتیبانی خواهند کرد و از مشاوره رایگان حرف آخر بهره مند خواهید شد شامل آقایان شایان مامندی، میلاد خدایی، سالار احمدی، محسن احمدی آذر و خانم ها حدیث قمری، مریم فرزی، شیدا کبیر عبادی، فرناز الطافی، تانیا عزیزی، بی نظیر عزیزی و دنیا مرادی هستند که شامل بخشی از اسامی تمام مشاوران موسسه حرف آخر می باشد. در تصویر بالا نیز می توانید نظر داوطلبان درباره خانم شیدا کبیر عبادی از مشاوران حرف آخر را مشاهده کنید. آقای محسن احمدی آذر مشاور با سابقه و محبوب حرف آخر هستند و همچنین از مشاوران رتبه برتر حرف آخر نیز محسوب می شوند که در حال حاضر در رشته فیزیوتراپی در حال تحصیل هستند.

از ویژگی های محبوبی که در کنار محصولات حرف آخر ارائه می شود مشاوره و پشتیبانی است که توسط دپارتمان مشاوران موسسه حرف آخر این خدمات در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود. خانم تانیا عزیزی نیز جزو مشاورین ارشد مجموعه حرف آخر می باشد و فعالیت خود را از سال 98 در این مجموعه آموزشی شروع کرده اند. در موسسه حرف آخر هم به عنوان یکی از مشاورین رتبه برتر حرف اخر حدود یک سال است که فعالیت دارند و رضایت مطلوبی نیز از طریق دانش آموزان دریافت کرده اند. عکس مشاوران حرف آخر را می توان مشاهده کرد؟ عکس مشاوران حرف اخر را در صورتی که موجود باشد می توانید مشاهده کنید. نکته حائز اهمیت این است که مشاوران موسسه حرف آخر به صورت رایگان این خدمات را ارائه می دهند و دانش آموزان دیگر با سردرگمی مواجه نخواهند و در صورتی که سوالی برایشان پیش بیاید مشاوران حرف اخر به داوطلب را راهنمایی خواهند کرد. 3 سال است که آقای شایان مامندی به عنوان مشاور حرف آخر در کنار داوطلبان کنکوری فعالیت میکنند و محبوبیت فراوانی در بین آن ها کسب کرده اند. مشاور ارشد حرف اخر فقط یک نفر است؟

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش پایه ششم ابتدایی لطفا از صفحه ما بخواهید.