6 نکته در سبک مد زمستانی که می توانید از Priyanka Chopra بگیرید

چه کسی می گوید لباس های زمستانی نمی توانند شیک باشند؟ در حالی که نمی توانید پوست خود را به رخ بکشید ، اما همیشه می توانید ظاهر خود را به روش های مختلف سرگرم کننده آرایش کنید! برای روش های جالب آزمایش مد زمستانی ، از ملکه سبک ، پریانکا چوپرا نشانه بگیرید. عکس های تعطیلات او باشد یا عکس های سبک خیابانی نیویورک ، ظاهر مد او هرگز تحت تأثیر ما قرار نمی گیرد. در اینجا نحوه ایجاد اختراع کمد لباس خود را دقیقاً مانند او آورده شده است:

آن را با کلاه ناز نگه دارید
چه کسی می گوید کلاه های زمستانی فقط برای بچه ها است؟ بیانیه ای را با کلاه های زیبا مانند پریانکا بیان کنید. این خانم بازیگر در مورد یک کلاه سفید با جزئیات زیبا و پوم پوم ساخته شده است.

لباس ژاکت را امتحان کنید
اگر دوست دارید چیزهایی مانند دختر خانه ما را دخترانه نگه دارید ، پس روی یک لباس ژاکت سرمایه گذاری کنید. می توانید آن را با چکمه ، کت و حتی جوراب شلواری ست کنید.

با یک ژاکت کراپ بیانیه دهید
عاشق تاپ های محصول هستید؟ درست مانند پریانکا در زمستان آنها را با ژاکت های بریده شده جایگزین کنید. این بازیگر دیده می شود که یک ژاکت زرد بریده با شلوار جین کمر بلند و یک جفت پاشنه نوک تیز پوشیده است.

کت خود را با لباس خود ست کنید
نمی دانید چگونه کت های بیانیه خود را سبک کنید؟ به دنبال یک ظاهر طراحی یک سایه بروید. از پریانکا نشانه بگیرید و رنگ لباس خود را با کت هماهنگ کنید. ما دوست داشتیم که چگونه او بیانیه ای با لباس کاملا قرمز بیان کرد.

در چکمه های بالای زانو سرمایه گذاری کنید
اگر یک جفت کفش وجود دارد که باید در زمستان ها سرمایه گذاری کنید ، این کفش است. می توان آنها را با شلوار جین ، لباس و حتی دامنی مانند پریانکا ست کرد. این چکمه های بیانیه شما را گرم نگه می دارد و همچنین لبه ای به لباس شما می بخشد.

یک کت بزرگ را امتحان کنید
در صورت تردید ، فقط کت فازی مورد علاقه خود را اضافه کنید. این می تواند یک کت عروسکی یا کت چاپی با اندازه بزرگ مانند پریانکا باشد. می توان آن را روی شلوار جین و سه تایی ساده و حتی لباس های مهمانی خود پوشید!

عکس ها: اینستاگرام