6 کارمند از بدترین هدیه دیوالی که از دفاتر خود دریافت کرده اند ، مشترک هستند

تعداد دفاتر تحویل هدیه های وحشتناک دیوالی به کارمندانشان چیز جدیدی نیست. در حالی که کارمندان در طول سال سخت کار می کنند ، جشنواره ها زمانی برای شادی و جشن در کنار خانواده و دوستان است. این همچنین زمانی است که اکثر سازمان ها مغز خود را خراب می کنند و سعی می کنند بهترین هدایای ممکن را برای کارمندان خود پیدا کنند. در پایان ، برخی موفق به دادن هدایای زیبا و معنادار می شوند در حالی که برخی دیگر نمی توانند کارکنان خود را تحت تأثیر قرار دهند. هدایای شاد و انگیزه را فراموش کنید ، برخی از شرکت ها در آخر مواردی را هدیه می دهند که حتی کارمندان را نیز تضعیف می کند!

شش کارمند داستان خود را در مورد بدترین هدیه دیوالی از دفاتر خود به اشتراک می گذارند.

1 ”تصور کنید کتابی تهیه شده است که می گوید چگونه کارمندان می توانند در کار خود بهتر عمل کنند و کارایی را افزایش دهند. من فکر می کنم شرکت من فقط به طور غیرمستقیم می خواست به همه ما بگوید که ما مشاغل خود را می مکیم. خیلی برای هدیه گرفتن در Diwali. ”

آمریت جیسوال ، 28 ساله

2 “همه ما کوپن هدیه Rs.300 آمازون برای هدیه Diwali دریافت کردیم. منظورم این است که ما شبانه روز خیلی کار می کنیم تا کارها به نتیجه برسد و این چیزی است که ما برای یک هدیه جشنواره دریافت می کنیم. این بدتر است زیرا همه ما تصور می کردیم که می توانیم چیز بهتری مانند پاداش یا چیز دیگری بدست آوریم. اما افسوس ، انتظارات بسیار زیاد است. ”

سامایرا ستی ، 34 ساله


3 رئیس من یک جعبه لوسیون ضد پیری و کرم دور چشم با یک برچسب محصول به من هدیه داد که می گوید: “چین و چروک ها و پیر شدن را به زیبایی کاهش دهید”. اولاً ، من فقط 24 سال دارم و این برای من توهین به نظر می رسید. یعنی من پیر و خسته به نظر می رسم؟ این برای ساعات طولانی و سنگین بعلاوه ساعات کار شبانه است که رئیس من مرا تحمل کرده است. ترجیح می دهم چنین هدیه ای دیوالی نداشته باشم. بدتر ، آیا این هدیه ای دوباره از طرف همسرش بود ؟! »

آنشیکا ردی ، 24 ساله


4 “سال گذشته ، این جعبه میوه و آجیل را تهیه کردم. اول از همه ، بسته بندی بدی داشت و نیمی از جعبه خالی بود. من به معنای واقعی کلمه آنقدر احساس بدی داشتم که فکر کردم اجازه می دهم منابع انسانی آن را به اشتباه ببیند یا می دانید ، یک چیز معمولی درباره آن ، اشتباه است. اما ، قبل از اینکه این کار را بکنم ، منابع انسانی را شنیدم که می گفت این شرکت امسال توانایی خرید جعبه های کامل را ندارد. ”

راکشیت دسای ، 41 ساله


5 “تمام تیم من کوپن هایی را به یک کافه زیبا در شهر برده بودند. این بسیار گران بود ، بنابراین همه ما واقعاً خوشحال بودیم. به علاوه ، هر کدام دو کوپن دریافت کردیم ، بنابراین من فکر کردم که می توانم دوست دختر خود را برای یک غافلگیری غافلگیرانه به اینجا ببرم. همه لباس پوشیده به آنجا رسیدیم تا بدانیم که آن کوپن ها 5 ماه قبل منقضی شده اند! کاش می توانستم خودم را از خجالت نجات دهم. ”

ویشش شارما ، 25 ساله


6 “من حتی سال گذشته از شرکتم هدیه نگرفتم. دیگران حتی ممکن است هدیه های شلخته دریافت کرده باشند ، اما تصور کنید از دیوالی چیزی دریافت نکنید. بله دقیقا. خیلی ناامید شدم! ”

ریا شکار ، 36 ساله