8 نوع شلوار جین هر دختری را دوست داشته باشد

یک شلوار جین یک کمد اصلی در کمد لباس هر زن است. اگر به دنبال یک شلوار جین مناسب هستید ، پس باید در مورد رایج ترین سبک های جین بدانید. از شلوار جین لاغر بدنه بدن گرفته تا لباس عروس ، موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد. در اینجا نگاهی می اندازیم به هشت نوع شلوار جین رایج که باید در مورد آنها بدانید:

شلوار جین چسبان
یک روند شلوار جین که در دهه گذشته محبوب شد ، شلوار جین لاغر است. ته بغل بدن کمی کشش دارد و به شکل پاها است. اگر شما کسی هستید که دوست دارد پاهای متناسب خود را به رخ بکشد ، پس این نوع شلوار جین مناسب شماست!

جین باچه بلند
هدف اصلی این شلوار جین پوشیدن آنها با چکمه است. کمی شعله ور شدن در پایین ، پوشیدن آن را بر روی چکمه آسان می کند. این جفت پایین برای دختران قد بلند به خوبی کار می کند ، زیرا شکل آنها را طولانی می کند.

دوست پسر جین
اگر طرفدار شلوار جین راحت و راحت هستید ، پس می توانید شلوار جین دوست پسر را امتحان کنید. آنها شلوارهای گشاد و گشاد هستند که نسبت به سایر شلوارهای جین راحت هستند. برای یک سبک معمولی ، لبه را تا بزنید و آن را با یک جفت کفش کتانی سبک کنید.

جگینگز
نوع دیگر سبک بغل کردن بدن ، جگینگ است. آنها شبیه جوراب شلواری هستند و معمولاً یک نوار الاستیک هم دارند که پوشیدن آنها را راحت می کند.

شلوار جین پاره شده
دوست دارید پوست خود را به رخ بکشید؟ شلوار جین پاره شده را امتحان کنید. این سبک از ظاهر شلوار جین پاره شده تقلید می کند. و اگر شلوار جین قدیمی دارید ، می توانید با استفاده از تیغه آنها را بیشتر پاره کنید.

شلوار جین پاره شده

شلوار جین جوگر
موی دزدگیر شلوارهای معمولی است که در اصل هنگام ورزش می پوشند و دارای کمربند الاستیک و همچنین لبه الاستیک هستند. چنین سبک ورزشی در پارچه جین نیز ساخته می شود ، که پوشیدن آن را راحت و راحت می کند.

شلوار جین کوچک

Dungarees
لباس های راحتی مطمئنا یکی از جالبترین فرم های شلوار جین هستند. شلوار جین به سبک دهه 90 میلادی دارای یک پارچه و بند است که روی آن پوشیده می شود.

شلوار جین شعله ور شده
این سبک از شلوارها از زانوی آن پهن تر است که به شکل زنگ مانند در می آیند. پوشیدن آنها راحت است و همچنین بیانیه ای به ظاهر می بخشد. می توان آن را با تاپ نصب شده پوشید و با پاشنه پا بهترین حالت را دارد.