CAD Pioneers به رایانه های رومیزی طیف کاملی از پیش نویس الکترونیکی را ارائه داد

بررسی یادداشت های شرکت از بدو تولد Autodesk.، در سن رافائل، کالیفرنیا، و برنامه طراحی آن، اتوکد، رویاهای اصلی طراحی به کمک کامپیوتر را پذیرفته اند.

آموزش اتوکد ایجاد شد تا قابلیت‌های CAD را به دسکتاپ رایانه‌های شخصی IBM که به تازگی معرفی شده است، بیاورد و اجازه دهد تا “طراحی جدی به کمک کامپیوتر” به جای ایستگاه‌های کاری اختصاصی گران قیمت، روی دسکتاپ‌ها اجرا شود.

قالبیت های اتوکد

ادبیات تهیه شده برای معرفی محصول در سال 1982، همانطور که در یک وب سایت بزرگ سوابق شرکتی که توسط جان واکر، بنیانگذار شرکت و یکی از نویسندگان اتوکد نگهداری می شود، ثبت شده است، اهداف محصول و مشکلاتی را که برای حل آن شناسایی کرده است، تشریح می کند. برخی از آنها با اهداف بسیاری از محصولات CAD امروزه تفاوت چندانی ندارند.

ادبیات اولیه اعلام کرد: “مزایای طراحی به کمک کامپیوتر تولید سریعتر و دقیق تر گرافیک، [بررسی] کارآمدتر، توانایی استفاده از کدهای از پیش تعریف شده، حذف کارهای تکراری و وقت گیر و رعایت خودکار پیش نویس است. استانداردها.»

ادبیات همچنین می گوید که این سیستم یک “پایگاه داده حاوی هر آیتم در نقاشی” را حفظ خواهد کرد. کاربران می توانند اطلاعات را به اشیاء الکترونیکی متصل کنند. در نقشه اداری، دفتر ممکن است اطلاعات سازنده، شماره مدل، تاریخ خرید، قیمت و استهلاک را داشته باشد. این اطلاعات را می توان از داخل نرم افزار CAD بازیابی و اصلاح کرد یا برای صورتحساب مواد، گزارش هزینه کار یا به روز رسانی موجودی به نرم افزارهای دیگر ارسال کرد.

یک سیستم CAD می تواند به یک “پایگاه داده گرافیکی” تبدیل شود و به اطلاعات طراحی اجازه دهد مستقیماً از نقشه ها گرفته شود و به راحتی به برنامه های کاربردی دیگر پیوند داده شود.

با توجه به امروز، فروشندگان عمده CAD هنوز بر سر توانایی نسبی خود برای دستیابی به اهداف مشابه با هم درگیر هستند. لبه برش فناوری از ساخت گرافیک های دو بعدی به ایجاد آنها به عنوان گزارش های مبتنی بر داده های اساسی تغییر کرده است، و ایده های طراحی را با استفاده از مدل سازی سه بعدی مبتنی بر شی به تصویر می کشد.

رقیب Autodesk

کیت بنتلی، رقیب Autodesk، مدیر و مدیر ارشد فناوری Bentley Systems Inc. , اکستون, پنسیلوانیا در طی 20 سال چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما بسیاری از موارد ثابت مانده اند. او می گوید: «نقش کاغذ برای کاربر نهایی، با وجود استفاده تقریباً جهانی از CAD، تغییر چندانی نکرده است. “شما هنوز مدیران پروژه‌ای دارید که نقشه‌هایی را روی کاپوت کامیون‌های وانت پست می‌کنید.”

نحوه انتقال داده ها به کاغذ به شدت تغییر کرده است و کاربران نهایی ممکن است لزوماً اهمیتی نداشته باشند که کاغذ با استفاده از فناوری جدید ایجاد شده است یا خیر، اما بنتلی معتقد است که اگر از سازندگان سؤال شود که کدام ابزار فناوری الکترونیکی را می خواهند، CAD در صدر فهرست قرار نخواهد گرفت. رها کردن. او می گوید: “من باید فکر کنم که CAD آخرین مورد خواهد بود.” این به این دلیل است که CAD در ارائه دقت، تکرارپذیری و سرعت تحویل موفق بوده است – کیفیت هایی که به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند. بنتلی می‌گوید: «طراحی به کمک رایانه (CAD) به‌طور چشمگیری دنیای طراحی را از طریق سهولت استفاده، سرعت استفاده و کاهش زمان چرخه تغییر داده است.

طراحی با کمک اتوکد

بنتلی در مورد پیشرفت در طراحی به کمک رایانه هیجان زده است زیرا می گوید که شروع به دیدن تغییر در یکی از اصول محدود کننده خود – کاغذ مفید – کرده است. “اگر با همان ورودی ها شروع کنید و با همان خروجی ها پایان دهید، مهم نیست که چقدر تغییر در قسمت وسط ایجاد کنید، دنیا را تغییر نخواهد داد. شما باید ورودی ها یا خروجی ها را تغییر دهید تا واقعا چیزها تغییر کنند. بنتلی می گوید.

بنتلی پیوند داده های CAD و GPS را می تواند چنین تغییری را ایجاد کند. ساخت و ساز عمران در مرز است، کار ساخت و ساز و حرکت زمین به صورت الکترونیکی توسط CAD و GPS کنترل می شود. انتظار می رود که قابلیت های مشابه به مرور زمان در بقیه ساخت و سازها گسترش یابد. بنتلی می‌گوید: «نجارانی را خواهید دید که یک تسمه ابزار با یک چکش آویزان در یک طرف و یک GPS با صفحه نمایش در طرف دیگر دارند. ماشین به کارگر می گوید: “شما در X هستید و این کاری است که امروز انجام می دهید.”

مردم در نهایت به گذشته نگاه می کنند و می گویند: “یادت می آید زمانی که ما گرافیک می ساختیم؟” بنتلی پیش بینی می کند.

فرادرس