Jugal Hansraj کتاب دیگری برای کودکان قلم می زند

جوگال هانسراج ، بازیگر ، کارگردان با دومین کتاب خود در سال 2021 برای کودکان وارد بازار می شود. این کتاب سفر یک شاهزاده جوان ترسو را روایت می کند در حالی که او می فهمد شجاعت واقعی در قلب شخص او نهفته است و باید از آن برای ایجاد صلح و نه جنگ استفاده شود.

“بزدل و شمشیر” توسط نشر HarperCollins India منتشر خواهد شد. هانسراج از این کار هیجان زده است. وی گفت که مشتاقانه منتظر چاپ رمان خود تحت چتر HarperCollins و ارتباط با آنها است.

این کتاب در مورد پادشاهی صلح آمیز کوفو است که توسط پادشاه خیرخواه و شجاع ریسشو و همسر جذابش ملکه کنیتو اداره می شود. مردم آن باهوش و مهمتر از همه ، درست مثل پادشاه خود ، شجاع هستند. همه به جز یكی. شاهزاده کادیس ، وارث 16 ساله ، چیزی غیر از این است. کادیس ، خیلی ساده ، تقریباً از هر چیز ممکن ترسیده و مضطرب است ، او بیشتر زندگی جوان خود را به اتاق خود محدود می کند. او ترجیح می دهد رویایی از پنجره خود خیره شود و تعجب کند که چرا نمی تواند مانند بقیه اعضای خانواده و مردم پادشاهی خود شجاع باشد. تا اینکه یک روز ، یک برخورد ظاهرا اتفاقی با عموی پیر خردمندش شونین ، زندگی او را کاملا تغییر می دهد. او به زودی از تاریخ آشفته کوفو و ابرهای قریب الوقوع جنگ که بر سر آنها آمده است ، مطلع می شود. بدین ترتیب ماجراجویی شاهزاده ترسو و خجالتی و دو دوست جوان او ، هنگامی که سفری حماسی را به پادشاهی دشمن مولونگا آغاز می کنند ، آغاز می شود. آنها به عنوان سربازان صلح به چیزی غیر از مقاصد نجیب و میراث خانوادگی ، شمشیر عرفانی کوفو ، مسلح نیستند. آیا آنها در خاتمه دادن به درگیری ده ساله بین دو پادشاهی موفق خواهند شد؟ آیا صلح در برابر جنگ پیروز خواهد شد؟ این کتاب جواب خواهد داد

“خوشحالم که جوگال هانسراج ، کودک کودک که از” معصوم “خاطره انگیز در ذهن ما حک شده است ، نه تنها به عنوان یک بازیگر موفق و کارگردانی فیلم بلکه به نوشتن تحسین برانگیز برای کودکان ادامه داد و ما مشتاقانه منتظر انتشار او در HarperCollins. “تینا نارنگ ، ناشر کتابهای کودکان HarperCollins ، گفت.

هانسراج ، که از همان کودکی شروع به کار در فیلم های سینمایی کرد و با تحسین “معصوم” (1983) شروع به کار کرد ، در دهه 90 و اوایل دهه 2000 به ایفای نقش های اصلی در چندین فیلم از جمله “پاپا کهنه هاین” (1996) و “محبت” پرداخت. “(2000).

اولین فیلم او به عنوان نویسنده و کارگردان “Roadside Romeo” (2008) بود که توسط والت دیزنی پیکچرز به عنوان اولین فیلم انیمیشن هندی تولید مشترک شد. فیلم دوم او کمدی رمانتیک “Pyaar Impossible” بود که پریانکا چوپرا را به عنوان نقش اصلی بازی کرد.

اولین رمان داستانی کودک و نوجوان هانسراج با عنوان “Cross Crossection: The Big Circus Adventure” در سال 2017 منتشر شد.