Kangana Ranaut یا Priyanka Chopra: چه کسی لباس قرمز گرمتر را به تن کرده است؟

آنها هر دو در نوع خود ملکه ، مبارز واقعی و قانون شکن بالیوود هستند. Kangana Ranaut و Priyanka Chopra بازیگران و معاصران هرگز با کارهای حرفه ای ، موضع جسورانه و ترس از ترس طرفداران خود را غافلگیر نمی کنند و ، چیز دیگری که آنها را به هم پیوند می دهد عشق آنها به مد و انتخاب های منحصر به فرد آنها است. خوب ، با وجود بسیاری از چیزهای مشترک ، چندان پیش دیدن اینکه آنها لباس مشابه پوشیده اند تعجب آور نبود. در اینجا یک بازگشت جالب وجود دارد در زمانی که هر دو دیو لباس قرمز گرم گرم و گرم یکسانی را می پوشیدند.

دو سال پیش ، کانگانا در یک مراسم که توسط یک مارک تناسب اندام برجسته در دهلی نو برگزار شد ، با لباس میدی قرمز جیر جیر کرد. این بازیگر با لباس داغ قرمز و یک گردن غوطه ور توسط طراح اولیانا سرگنکو کشت.

کانگانا این لباس را با مدل های تابستانی قرمز روشن و آرایش مینیمال همراه با لب های براق استایل داده است. خوب ، او مثل همیشه خوب به نظر می رسید.

هندی (3)

تقریباً در همان زمان ، داغترین صادرات هند به آمریکا ، پریانکا چوپرا هنگام قضاوت در مورد نمایش گونگ ، چیزها را با همان لباس گرم کرد. او همان لباس بدون آستین توسط همان طراح را پوشید ، فقط به این دلیل که سبک آن را به گونه ای دیگر درآورده است. در حالی که کانگانا موهای خود را باز گذاشته بود ، پریانکا موهای زیبایش را در یک دم اسبی بلند و لب های قرمز و ورزشی و پاشنه های جیر برهنه بست.

خوب ، ما فکر می کنیم هر دو خانم لباس را به خوبی تکان داده اند ، به ما بگویید چه کسی این لباس را بهتر پوشیده است؟