Karisma Kapoor vs Sonam Kapoor: چه کسی ساری سفید را بهتر پوشید؟

Saris لحظه ای را در بالیوود سپری می کند! این یک جشن باشد ، یک جشن عروسی یا یک نگاه به فرودگاه ، ما مدام مشاهیر شهر B را در ساری مشاهده می کنیم. امروز ، ما نگاهی داریم به دو دوستدار ساری ، Karisma Kapoor و Sonam Kapoor. هم دیوها عاشق چیدن پارچه های منحصر به فرد هستند و هم بافت های هندی را دوست دارند. جالب توجه است که هر دو توسط Good Earth با همان ساری پوشیده شده اند. سبک پرده شش حیاط متفاوت بود ، زیرا هر دو بازیگر سبک شخصی خود را با این ساری به نمایش گذاشتند. در اینجا نگاهی به نحوه مدل سازی آن می اندازیم.

وقتی نوبت کاریزما رسید ، او این ساری سفید را با یک جشن عروسی انتخاب کرد. ساری خوب چاندری دارای تزئینات کوچک در سراسر ساری با کار دانا برش خورده و منجوق دوزی است. فراموش نکنید که بیانیه گفته شد کار روی pallu ، که بازیگر زن را با draping pallu جلو به نمایش گذاشت.

کاریسما کاپور

این بازیگر آن را با بلوز یاسی بنفش و تزیینات ظریف استایل داده است. کاریسمما با یک گردنبند الماس و مروارید تراش نخورده و گوشواره های مطابق ظاهر خود را به دست آورد. برای مدل موی خود ، او مدل موی بافته شده را انتخاب کرد. او که جلوه گر جلوه ای داشت ، آرایش براق و براق چشم را با رنگ لب قرمز پررنگ انتخاب کرد.

درست مانند Karisma ، Sonam نیز با یک جشن عروسی این ساری را انتخاب کرد. او با همان ساری پوشیده شده است ، که سبک آن متفاوت است. این بازیگر به سبک دیگری pallu را مدل داد. سونام به جای استفاده از پارچه معمولی ، ساری را به دوش خود انداخت و پالو را در جلو آورد و بیانیه کار Gota را به نمایش گذاشت.

سونام کاپور

این خانم بازیگر ظاهر خود را با کیسه کلاچ رنگ بنفش و جواهرات سنگین استایل داده است. مرکز توجه جواهرات او بود. او دیده می شود که گردنبند چوکر ، گوشواره های سنگین و انگشتر بیانیه به سر دارد. همچنین طرفدار تزئین شده از دست نرود که درام اضافی به ظاهر او اضافه می کند.

ما دوست داشتیم که هر دو بازیگر زن چگونه ظاهر خود را آرایش می کنند. به ما بگویید به نظر شما چه کسی بهتر به نظر می رسید؟

عکس ها: اینستاگرام