Kurta رنگی مسدود شده Aditi Rao Hydari یکی از روندی است که برای امتحان این فصل جشن به آن نیاز دارید!

روند بلوک های رنگی سال هاست که بر صحنه مد حاکم است. این روند اکنون به پوشاک قومی نیز راه یافته است. از ساری گرفته تا کت و شلوار ، روند پوشیدن دو رنگ روشن برای لباس های جشن کاملاً مناسب است. Aditi Rao Hydari ، بازیگر ، اخیراً با ایجاد پرونده ای برای این روند ، به ما نشان داد که چگونه می توان دو رنگ روشن را از بین برد.

این بازیگر توسط Raw Mango یک کورتا ابریشمی به رنگ آبی روشن دیده شد. او این کورتای آبی-آبی را با شلوار پالازو زرد روشن و جوتهای قومی مدل داد. با این شلوار کوتاه و آستر A ، او از dupatta رد شد و اجازه داد کورتا بر ظاهر حاکم شود. او با آرایش Sanam Ratansi ، با یک جفت گوشواره نقره ای جهامکا به ظاهر خود دسترسی پیدا کرد.

این بازیگر همچنین به ما نشان داد که چگونه می توان یک رنگ ساری را به نمایش گذاشت. او ساری زرد پوشیده و حاشیه نقره ای دیده شد. او این ساری را با بلوز آبی-آبی ترکیب کرد. نگاه او با یک گردنبند چوکر و گوشواره های منطبق ساخته شده بود.

به جای اینکه به دنبال یک نگاه ساده در این فصل جشن بروید ، از Aditi Rao Hydari یک نشانه بگیرید و رنگهای پررنگ را مخلوط و مطابقت دهید تا ظاهری چاپلوس ایجاد کند.

نظر شما در مورد گروه های مسدود رنگی Aditi Rao Hydari چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

عکس: اینستاگرام