Pandemic برای سرآشپزهای اروپایی درسهای کمی برگزار می کند ، بیشتر بدبختی

ANTWERP: تصور می شود ضرورت مادر اختراع است. اگر چنین چیزی در صنعت رستوران های سطح بالا وجود داشت ، همه گیر ویروس کرونا باید فرصت های زیادی را برای خلاقیت و نوسازی ارائه می داد.
در عوض ، این در حال تبدیل شدن به یک مبارزه تلخ برای بقا است. بسیاری از وعده های غذایی سه ستاره میشلن در جعبه خرید قرار گرفته و با اسکوترهای Deliveroo ارسال شده است ، زیرا سرآشپزهای مشهور در بلژیک و جاهای دیگر سعی می کنند از طریق قفل دوم همه گیر خراش بزنند که حتی ممکن است فصل پر سود کریسمس را تهدید کند.
سرجیو هرمان ، مدیر سه ستاره ، دو ستاره و بسیاری از مراکز دیگر که قدرت میشلن و تصفیه شده ترین کام در سراسر جهان را تحریک کرده اند ، واقعاً هیچ نتیجه مثبتی برای کار علیه و همه گیر همه گیر نمی بیند. وی به آسوشیتدپرس گفت: “گاهی اوقات احساس می کنید که هرچه در طول سال ساخته اید ، مانند شن و ماسه از انگشتان شما می لغزد. این نوع ترس را برای شما ایجاد می کند.”
در بیشتر مناطق اروپا ، هنوز اوج بهترین غذاخوری های جهان ، رستوران های منحصر به فرد جذابیت ارزشمند تجربه غذای مجلل را از دست داده اند – از لحظه گرفتن کت درب منزل ، تا خوردن چندین دوره اختراعی با بهترین ظروف نقره ، به چشیدن طعم های sommelier ، لذت بردن از شیرینی بعد از شام و داشتن آن گپ اضافی کمی با آشپز.
“همه چیز فقط با یک جعبه و یک سینی پلاستیکی جایگزین نمی شود. این هرگز غیرممکن است. “هرمان در میان چرخش رستوران جدید خود ، Le Pristine ، در بندر آنتورپ بلژیک گفت ، جایی که او زمین زلاند هلندی خود را با رویکرد ایتالیایی مخلوط می کند. در طول تاریخ ، سختگیری های مذهبی آشپزها را مجبور می کرد بیرون از چارچوب فکر کردن و با وجود محدودیت ها هنوز هم غذاهای عالی را تولید می کند. فقر چالش هایی را نیز به وجود آورد و در ایتالیا خلاقیت برای انجام کارهای بسیار کم حتی سبک خاص خود را ایجاد کرد – Cucina Povera. اما این همه گیر تاکنون عمدتا سرآشپزها فقط به فکر چگونگی گذراندن هر روز
در یک روز اخیر ، مردی با ماسک صورت جعبه های پیتزا را تا می زد و میزها به طرز نامطلوبی با مواد دیگر و رول برچسب ها روی هم قرار گرفته بودند. روی دیوار ، لیستی با آدرس و تاریخ تحویل جایگذاری شده بود. یک جعبه از Le Pristine ، بدون نوشیدنی اما با چند مکمل غذایی ، می تواند به راحتی از 100 یورو (حدود 115 دلار) یک سر بگذرد. هنگامی که تیم او در تلاش بود تا روز بعد 600 جعبه شام ​​آماده کند ، انرژی آشفته ای از آشپزخانه آن بیرون آمد. آنها از توربوت گرفته تا گیاه خاردار ، از کنگر فرنگی گرفته تا صدف زیلاند ، هر چیزی را در دست داشتند. اگر چیزی وجود دارد که صاحبان رستوران و کارمندان در سراسر جهان را تعریف می کند ، این انگیزه ، انرژی و علاقه آنها برای زنده ماندن است. آنها اکنون بیش از این نیاز دارند.
در رستوران میشلن سه ستاره De Librije ، در شمال هلند ، سرآشپز Jonnie Boer کلاس های آنلاین برگزار کرده است تا افراد در خانه بتوانند تا آنجا که ممکن است به یکی از شام های سه دوره ای او نزدیک شوند. جلسه آنلاین “آتلیه Librije در آشپزخانه شما” با قیمت 140 یورو (165 دلار) برگزار می شود.
در بیانیه رستوران آمده است: “به این ترتیب ، شما می توانید در De Librije ناهار خوری ، در اتاق نشیمن خود بخورید” ، اگرچه برخی ممکن است از چنین ادعایی برای آشپزهای خانه مستثنی باشند.
کلر اسمیت از موسسه دو ستاره Core توسط Clare Smyth در لندن گفت ، با قفل کردن و اقدامات دیگر ، “مردم واقعاً کمی از رستوران های ما را در خانه خود می خواستند.” اما در پایان ، “هرگز جایگزین آمدن نخواهد شد به یک رستوران “برای تجربه کلی پخت و پز تقریباً کامل و مهمان نوازی ، وی در بحث سازمان یافته توسط 50 بهترین رستوران جهان گفت.
هر چند یک چیز هر طرف بحث را متحد می کند – تلاش روزانه برای جمع آوری حتی برخی از درآمدهایی که هنگام فروش غذاخوری های فروش خود مجبور به تعطیلی ناگهانی شدند و یا مجبور به کاهش خدمات شدند.
حتی اگر هنوز آمار دقیق در دسترس نباشد ، اتحادیه اروپا 27 کشور با کاهش چشمگیر 79.3٪ در فعالیت هتل ها و رستوران ها در فوریه تا آوریل در محاصره های COVID-19 بهار مواجه شد. حتی اگر تجارت در تابستان از سر گرفته شود ، تجدید حیات ویروس با قفل جدید در سراسر اروپا در این پاییز ، یک ضربه مضاعف دارد.
انگور در مورد دنیایی از درد که هنوز در انتظار است به هرمان گفته است. “تعداد زیادی از بازدیدها در آینده خواهد بود. این اثر خود را برجای می گذارد. “” تعداد زیادی از شرکت ها در حال حاضر بسته شده اند و بسیاری از شرکت های دیگر آن را دنبال خواهند کرد. “او گفت که رده بالای صنعت به ویژه به دلیل سربار بالای آن آسیب پذیر است. او از اقدامات دولت در بسیاری از اروپا استقبال کرد تا یک نقطه از رستوران ها محافظت می کردند و به کارمندان حقوق بیکاری موقت می دادند اما این فقط می تواند کارهای زیادی انجام دهد.
هرمان گفت: “صورتحساب ها همچنان ادامه دارد” ، افزود: “هزینه ها بسیار بیشتر از سایر رستوران ها است ، بنابراین می تواند سریع انجام شود – آن حساب بانکی.” هرمان اکنون در هشت رستوران شامل دو غذاخوری دو ستاره و یکی دیگر از غذاهای یک ستاره درگیر است. Le Pristine آخرین پروژه وی است.
وی گفت: “شرکت های ما همه سالم هستند ، اما ، سلام ، می بینید که می توانید ضربه ببینید.” تعجب آور نیست که او هرگز با نگاه مهربانانه به ویروس نگاه نخواهد کرد و مطمئناً به عنوان درسی که می توان یاد گرفت ، نخواهد بود.
“خرید ، جعبه ها. هرمان گفت که این واقعاً من را عاقل تر نمی کند ، “امیدوارم که بتوانیم هرچه سریعتر به حالت عادی برگردیم.”