roombas: عادی جدید باعث افزایش دستگاه در خانوارهای هند می شود

در حالی که وسایل تمیز کردن خودکار برای مدتی یکی از عناصر اصلی خانه های غربی بوده است ، همه گیری را منتشر کنید ، هندی ها نیز ناگهان در حال استقبال از روبوماهای رباتیک ، ماشین های ظرفشویی AI و سایر ابزارهای پیشرفته تمیز کننده فن آوری با ذوق و شوق هستند.

“استخدام کمک در خانه برای هندی های طبقه متوسط ​​همیشه بسیار مقرون به صرفه بوده است و بسیاری از آنها مفهوم این ماشین ها را در گذشته ناشناخته و پیچیده می دانند. با این حال ، قفل شدن این مسئله را تغییر داد. فقدان کمک خانگی و ترس از ابتلا به ویروس ، آنها را وادار به پذیرش فناوری کرده است. ”

27112020_pt_mp_06_1_col_r1.qxd

جاسدیپ سینگ والیا ، تحلیلگر رفتار مصرف کننده ، از کلکته ، می گوید: “مردم به دنبال راه حل های بی سر و صدا و سریع در زمینه اداره خانه خود بودند و در این دوره عدم اطمینان ، چنین وسایلی به مردم احساس استقلال و اعتماد به نفس می بخشند.”
موارد بیشتر:

ربات های داخلی “راحت و بدون فیوز” در تقاضا

راجیف کاروال ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Milagrow Humantech – که معمولاً ربات های نظافتی را برای نیازهای بیمارستان و صنایع فراهم می کرد – می گوید تقاضا برای ربات های تمیز کننده کف آنها در خانواده های خانگی 4000٪ افزایش یافته است. کاروال که شرکت وی همچنین ربات های تمیز کننده پنجره ، دیوار ، چمن ، استخر و مجاری هوا را تولید می کند ، می گوید: “خریداران ما عمدتا شهروندان مسن و زوج هایی با درآمد متوسط ​​هستند که 65٪ آنها در کانکس ها زندگی می کنند.” نیرج بهل ، دکتر و مدیر عامل شرکت BSH Household Appliance گفت که این شرکت شاهد افزایش خارق العاده فروش ماشین های ظرفشویی بوده است. “ما فروخته شده ایم. فقط در بنگالورو ، ما در طی یک ماه 3000 واحد فروختیم. ”

Rajeev Singh ، مدیر مشاغل گروهی (خانه و سرگرمی) ، Croma می گوید که اکنون آنها 10-12 درصد از تجارت خود را از محصولات اتوماسیون خانگی – مانند جاروبرقی های ربات و رومباها – خریداری می کنند.

تمیز کردن....

عکس: iStock

سینگ خاطرنشان می کند: “آنها راحت هستند زیرا می توانند از قبل برنامه ریزی شده و بدون اتلاف منابع عمل كنند.” کاروال اضافه می کند ، “دستگاه های تمیز کردن هوشمند ما می توانند به راحتی با تلفن های همراه شما جفت شوند ، و شما می توانید یک ترتیب تمیزکاری هفت روزه بر روی آنها برنامه ریزی کنید ، و خانه به معنای واقعی کلمه خود تمیز می شود.”

“این واقعیت که کاربران می توانند مرزهای مجازی برای ربات ها ایجاد کنند ، زمان تمیز کردن را تعیین کنند و این محصولات هنگام تخلیه به طور خودکار به نقطه شارژ برسند ، زندگی افراد را آسان و بدون سر و صدا می کند. آنها لازم نیست دستورالعمل بدهند. “Sandesh J Pillai ، کارشناس فن آوری ، نویسنده و مرجع خبری از حیدرآباد می افزاید.

تمیز کردن ربات ها ....

تمیز کردن ربات
عکس: iStock

گارگی چاترجی ، متخصص منابع انسانی ، کلکته ، می افزاید: “من یک مادر چهار ساله تنها هستم و به نظر می رسد کار مدیریت و انجام کارهای غیرممکن است ، بنابراین یک اتاق ، مایکروویو و ماشین ظرفشویی خریداری کردم. در حالی که من هم می توانم روی کارم تمرکز کنم و هم از پسرم مراقبت کنم ، بقیه کارهای خانه ام هم اکنون با کمک دستگاه ها مراقبت می شوند. ”


آنها بهداشتی و اقتصادی نیز هستند: مصرف کنندگان


خانه های بهداشتی و تمیز امروزه در اولویت هستند و بیشتر این محصولات قول های بزرگی در این زمینه می دهند ، مانند خانه های تمیزکاری خرد ، و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته وارد شکاف ها و گوشه ها می شوند.

ماناو گوهیل ، بازیگر كه در حین قفل كردن اتاق مخصوص اتاق را خریده بود ، به ما گفت: “این محصول قدرت بیرون كشیدن ذراتی را دارد كه به اندازه 10 میكرون هستند ، كه واقعاً چند دقیقه نیست ، و این منجر به تمیزتر شدن خانه و هوای تمیزتر می شود. ما در حال حاضر نیاز داریم. ”

تارونا بهارتی ، روانشناس ، بمبئی ، “همچنین ، مردم هنوز هم از لمس انسان ، حتی روی سطح خانه خود ، محتاط هستند ، بنابراین اعتماد به دستگاه های هوشمند احتمالاً ادامه خواهد یافت.”

ظرف

این قفل شدن شاهد افزایش فروش و تقاضای ماشین های ظرفشویی بوده است
عکس: iStock

در عین حال ، بسیاری این محصولات را به عنوان یک سرمایه گذاری موثر یکبار مصرف می دانند. Suresh Jadhav ، یک متخصص فناوری اطلاعات از پونا ، که در ماه مه ماشین ظرفشویی ، مایکروویو و تمیز کننده ربات خریداری کرد ، توضیح می دهد ، “من فکر می کنم یک بار سرمایه گذاری در ابزارهای یک مارک خوب ارزش دارد. هر دو ربات و ماشین ظرفشویی بسیار کارآمد بوده اند و من مجبور نیستم پول را به طور مکرر جمع کنم ، زیرا این محصولات سالها دوام دارند. ”