smokey eyes: سه ظاهر آرایشی که می توانید برای اقامت در خانه خود Karva Chauth امتحان کنید

Chava Karva یکی از محبوب ترین جشنواره ها در میان زنان متاهل هندی است. این روز مملو از آداب و روضه ای است که زنان برای شوهر خود انجام می دهند. برای این روز ، زنان خود را با بهترین لباس ها ، جواهرات و آرایش مناسب تزیین می کنند ، زیرا OOTD همه چیز جذاب در Karva Chauth است.

هر ساله زنان به سالن می شتابند تا همه خود را برای این مناسبت آماده کنند. اما امسال ، به دلیل همه گیری ، اکثر خانم ها مایلند در خانه بمانند و روزانه خود را جبران کنند.

بنابراین ، اگر شما هم می خواهید بگویید خانه و آرایش خود را انجام دهید. در اینجا سه ​​نگاه وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

1. ظاهر خط چشم تمیز و بال دار

این ساده ترین و سریع ترین آرایش است که فرد می تواند انتخاب کند. اگر هنوز تازه آرایش دارید می توانید این مورد را انتخاب کنید. “یک پایه تمیز با سایه مناسب کانسیلر و زیرسازی انجام دهید. با حرکت روی چشم ها ، مطمئن شوید که درپوش های چشم شما نیز پایه تمیز دارند ، از آنجا که ما در اینجا از هیچ سایه چشم استفاده نمی کنیم ، مهم است که پایه ای تمیز و تمیز داشته باشید تا بال آن تیز به نظر برسد. بنابراین ، مقداری کانسیلر روی درب های خود بمالید و سپس آن را خوب مخلوط کنید ، و سپس آن را با پودر تنظیم کنید. حالا به آستر بروید. اگر از مهارت های بوش خود اطمینان دارید ، به دنبال خط چشم مایع بروید. در غیر این صورت ، می توانید خط چشم ژل یا نوک نمدی را امتحان کنید. شروع به کشیدن خطوط کوچک از گوشه خارجی به گوشه داخلی چشم خود ، پس از اتمام ، به خطوط بپیوندید. این یکی از راه های انجام یک بال کامل است. اگر در خط چشم بسیار تازه کار هستید ، می توانید از استنلس آستر بال برای ایجاد آن استفاده کنید ، این روزها به راحتی از طریق اینترنت در دسترس هستند. “، Abhijit Dutta ، آرایشگر می گوید. از آنجا که آرایش چشم یک آرایش ساده و تمیز است ، Abhijit پیشنهاد می کند که با رنگ لب پررنگ شود. “به دنبال رنگ قرمز ، قرمز ، صورتی ، برای لب های خود بروید ، سعی کنید از سایه ای نزدیک به لباس خود استفاده کنید. سایه های برهنه یک نه بزرگ است ، زیرا باعث می شود شما شسته و رفته شوید. ”

2. چشم های پر زرق و برق برای تازه عروسی ها

افزودن زرق و برق به هر چیزی ، آن را برجسته می کند ، بنابراین چگونه می توانید به چشمان خود اضافه کنید. در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند که آرایش چشم براق کمی مشکل است و تنها در سالن ها قابل انجام است ، اما این درست نیست. “چندین پالت سایه چشم زرق و برق دار با زرق و برق فشرده وجود دارد که به راحتی قابل استفاده هستند و حداقل سقوط می کند. به راحتی با کمک انگشت یا برس می توانید این موارد را اعمال کنید. سعی کنید زرق و برق غیر تیز را انتخاب کنید ، آنها خیلی شرم آور به نظر نمی رسند ، که مناسب برای این مناسبت است. برای تازه عروس ها ، این یک ظاهر عالی است زیرا شما دوباره لباس عروس می پوشید ، بنابراین چشمان براق یک بله بزرگ است ، “می گوید ، آرایشگر Tabasum Kausar. با آرایش چشم زرق و برق دار ، باید تنش ایجاد شود ، سایر جنبه های صورت ، مانند کانتور ، رژ ، رنگ لب و غیره. “اینها را خیلی برجسته نکنید ، بگذارید تمرکز روی چشم باشد ، می توانید مژه های تقلبی اضافه کنید و یک آستر پررنگ برای تعریف بیشتر چشمان شما ، “می گوید تبسم.

3. چشم دودی رنگی

چشم دودی سیاه همیشه مهم بوده است ، مهم نیست که چه موقعیتی است. اما از آنجا که Karva Chauth است ، استفاده از رنگ سیاه مثبت تلقی نمی شود. اما هنوز هم می توانید چشم های دودی را با رنگ های دیگر انجام دهید. این روزها آرایش چشم دودی مارون و شرابی بسیار محبوب است. برای این ظاهر شما باید مهارت های خوبی در ترکیب داشته باشید وگرنه در نهایت با چشم های پاندا مواجه خواهید شد. “شما باید با سایه گذار شروع کنید ، می تواند قهوه ای ، نارنجی سوخته و غیره در خط چین شما باشد. هنگامی که به درستی مخلوط شد ، به سایه ای کمی تیره بروید و از سایه های تیره استفاده کنید ، تأثیر درستی روی درپوش شما ایجاد می کند و باید تا زمانی که از نتیجه راضی نشوید ، باید ترکیب را ادامه دهید. ” مهم است که با مقدار کمی از محصول شروع کنید ، زیرا محصول اضافی ریزش بیشتری خواهد داشت. “برای این نگاه شما باید به دنبال یک لب برهنه باشید. برهنه بروید که شما را شسته نمی کند ، سایه را بر اساس ته رنگ پوست خود انتخاب کنید. برای این ظاهر شما واقعاً باید زیر چشم روشن باشید ، این باعث می شود چشم به حالت پاپ درآید ، بنابراین فراموش نکنید که زیر چشم خود را برجسته کنید. ”