آلیا بات برای اولین حضور خود در Met Gala در Prabal Gurung

آلیا بات برای اولین حضور خود در Met Gala در Prabal Gurung

مراسم مت گالا امسال که در موزه هنر متروپولیتن شهر نیویورک برگزار می‌شود، هیجان‌انگیزتر خواهد بود زیرا آلیا بات بازیگر بالیوودی اولین حضور خود را روی فرش قرمز خواهد داشت. این بازیگر طراح مورد علاقه‌اش Prabal Gurung را برای فشن‌های مفرح به تن خواهد کرد.

این بازیگر در اولین دوشنبه ماه مه در میان مهمانان محترمی خواهد بود که روی فرش قرمز موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک قدم می زنند. موضوع امسال “کارل لاگرفلد: خط زیبایی” به افتخار کارل لاگرفلد است. طراح کارل لاگرفلد معتقد بود که مد هنر نیست. متعلق به خیابان بود، به بدن مردان و زنان.

مت گالا که به عنوان جشن موسسه لباس نیز شناخته می شود، یک رویداد جمع آوری کمک سالانه است که در موزه هنر متروپولیتن شهر نیویورک برگزار می شود. این رویداد که از سال 1948 برگزار می‌شود، توسط موسسه لباس موزه برگزار می‌شود و معمولاً افراد مشهور، طراحان مد و دیگر چهره‌های برجسته صنعت سرگرمی در آن شرکت می‌کنند. جشن هر سال دارای موضوعی است که هدف آن الهام بخشیدن به انتخاب مد شرکت کنندگان برای شب است. Met Gala به طور گسترده به عنوان یکی از برجسته ترین و انحصاری ترین رویدادها در صنعت مد در نظر گرفته می شود که هزینه بلیط آن ده ها هزار دلار است و تنها با دعوت نامه شرکت می کند.
جالب خواهد بود که ببینیم سلبریتی‌ها چگونه برای Met Gala امسال با پیروی از موضوع داده شده کنار می‌آیند.