انواع سیم کارت رند همراه اول بر اساس کد و شماره

همراه اول یکی از بزرگترین و پیشروترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران است. این اپراتور تلفن همراه با سابقه‌ای طولانی در عرصه مخابرات، اولویت کار خود را همواره بر بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشترکین قرار داده است.

از ابتدای ورود سیم کارت به کشور این اپراتور با استقبال کاربران رو به رو شد و تعداد بسیاری از کاربران با مراجعه به مراکز معتبر همراه اول اقدام به خرید سیم کارت کردند.

سیم کارت رند همراه اول

سیم کارت رند همراه اول یک گزینه بسیار جذاب و منحصر به فرد برای مشتریان است. با دسترسی آسان به این سرویس، شما می‌توانید به راحتی تجربه‌ای دلپذیر را در استفاده از تلفن همراه خود داشته باشید.

این اپراتور شماره های خود را به صورت کد دسته بندی کرده است که کد بندی آنها که از کد ۱ تا ۹ هستندکه محبوب ترین و پرطرفدار ترین آنها به ترتیب سیم کات کد 1، 2 و سیم کارت کد 3 می باشد.

قیمت سیم کارت همراه اول با توجه به کد و شماره رند آن در زمان قیمت گذرای سیم کارت مشخص می شود. خطوط رند در کسب و کارا های مختلف بعضی از سیم کارت های رندی مخصوص فعالیت تبلیغاتی مانند بیلبرد های بسیار در سطح شهر حتی برای مدتی کوتاه تبلیغات کسب وکار اقدام به خرید سیم کارت رند می کنند.

معرفی سیم کارت کد 1 همراه اول

خط کد ۱ به این صورت است که بعد از 0912 عدد ۱ قرار دارد مثلا …..09121 . این خط ها از پرطرفدار ترین سیم کارت ها هستند و نسبت به دیگر خطوط از قیمت بالایی برخوردار هستند که ممکن است سیم کارت صفر آن کد شاید اصلا پیدا نشود. دلیل محبوبیت و برتری این سیم کارت بیشتر به دلیل اعتبار اجتماعی و همچنین استفاده های تجاری آن می باشد. قدمت بالای این سیم کارت باعث شده که اعتبار زیادی در بین مخاطبان داشته باشد و افراد زیادی برای خرید این نوع سیم کارت اقدام نمایند. افرادی که این سیم کارت ها را دارند باعث می شود خود را فردی معتبر نشان دهد و به کسب و کار آنها اعتبار بالایی می بخشد و می توانند در کارهای خود موفقیت بیشتری را کسب کنند.

به عنوان مثال بیشتر مدیران شرکت های بزرگ و افراد مشهور از بزرگترین مشتریان این سیم کارت هستند. شما می توانید از سایت های معتبر این سیم کارت های یا به صورت نقد و یا اقساطی خرید تهیه کنید.

معرفی سیم کارت کد 2 همراه اول

کد دیگری که در این بخش به بررسی آن خواهیم پرداخت سیم کارت با کد 2 می باشد این شماره ها که بعد از کد 0912 دارای عدد 2 هستند مانند سیم کارت کد ۱ دارای قدمت بالایی می باشند که بیشتر مخصوص شهر تهران است البته الان در شهرهای دیگر هم به دلیل اعتبار اجتماعی بالای این سیم کارت این کد وجود دارد. این سیم کارت ها چون اعتبار بالایی دارند خرید آنها مشکل ولی فروش آن ها به راحتی انجا میشود، پس هر زمان قصد فروش داشتید مطمئن باشد که به راحتی میتوانید آن را بفروشید. اکثر مشتریان سیم کارت های کد ۲ هم  صاحبان شرکت های بزرگ و افراد با موقعیت تجاری خوب هستند. این سیم کارت ها برای تبلیغات و مبادلات تجاری و همچنین کسب و کارهای مهم بسیار مناسب هستندو به اعتباری شغلی می افزایند.

میزان اهمیت رند بودن سیم کارت برای شما

اگر شماره سیم کارت اهمیت زیادی در کسب و کار شما دارد و اهمیت زیادی دارد که شماره شما در ذهن مخاطب ماندگار باشد، این پارامتر نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب شما خواهد داشت. در این صورت لازم است تا حتما از شماره­های رند استفاده کنید

میزان اهمیت اپراتور ارائه دهنده سیم کارت

ممکن است به دلیل اعتبار بالای خرید  سیم کارت 0912 ارزا  و سیم کارت‌های همراه اول، ترجیح می­دهید از این اپراتور سیم کارت داشته باشید. همچنین ممکن است خدمات و آنتن‌دهی یک اپراتور شما را به داشتن سیم کارت از آن اپراتور ترغیب نموده باشد.

میزان اهمیت دائمی با اعتباری بودن سیم کارت

در صورتی که استفاده زیادی از سیم کارت خود می­کنید و برای مدیریت هزینه‌ها به سیم کارت دائمی نیاز دارید این پارامتر برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. همچنین ممکن است مخاطبان شما اعتماد بیشتری به سیم کارت دائمی داشته باشند و کمتر به دارندگان شماره اعتباری اعتماد ­کنند، در این صورت لازم است تا حتما سیم کارت دائمی خریداری کنید.

میزان اهمیت قیمت و بودجه‌ای که برای خرید سیم کارت در نظر دارید

بدون شک قیمت یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری برای خرید سیم کارت است. البته به این نکته توجه کنید که این عامل تنها عامل تصمیم ساز نیست و لازم است تا دیگر عوامل که در بند های فوق ذکر شد را نیز در نظر بگیرید.

دقت کنید ممکن است قیمت انواع سیم کارت‌ها یکسان باشد یا تفاوت اندکی باهم داشته باشد. برای مثال ممکن است بتوانید با یک قیمت مشخص سیم کارت اعتباری همراه اول رند یا دائمی رند از دیگر اپراتورها را تهیه کنید.