آموزش تعمیرات موبایل – دوره آموزش تعمیر موبایل + مدرک فنی – فن آموزان

بنابراین پیش از ورود به شغل سیم پیچی موتور با دوره های آموزشی تخصصی کیفیت کار خود را بیمه نمایید و فراموش نکنید که هر هزینهای که برای شهریه دوره داده اید، باز هم هزینه قابل ملاحظه ای نخواهد بود. 4. زاویه الکتریکی هر شیار: زاویه الکتریکی هر شیار را با نماد aez نشان داده و نشان دهنده اختلاف زاویه هر شیار از شیار مجاور است. 5. زاویه مکانیکی هر شیار: amz نماد زاویه مکانیکی هر شیار است و برای محاسبه آن می بایست 360 را بر تعداد شیارها تقسیم نماییم. سیم پیچی موتور را آموزش ببینید و سریعاً جذب بازار کار شوید! دوره آموزشی سیم پیچی موتور مناسب کلیه هنرجویانی است که می خواهند سریعاً جذب بازار کار شوند. آیا کسی که هیچ شناختی از سیم پیچی ندارد هم می تواند در این دوره آموزشی شرکت کند؟ در این دوره ها استاد کار با کمک ابزار به شما نحوه سیم پیچی صحیح انواع موتورها را آموزش خواهد داد. با توجه به نوع الکتروموتوری که روی آن را کار می­کنید و محلی که دچار خرابی شده است، ایراد سیم پیچ ممکن است مربوط به آرمیچر یا استاتور باشد. 2. گام کلاف: به تعداد شیارهایی که میان دو بازوی یک کلاف قرار گرفته است، گویند.

6. گام سیم بندی: Yz نشان دهنده گام سیم بندی بوده و تعداد شیارهایی که میان دو بازوی یک کلاف است را نشان می دهد. علاوه بر اینها تعداد شیارهای اصلی عدد دیگری نیز می تواند باشد اما در هر صورت تعداد شیارها باید طوری انتخاب شود كه تقسیم بندی گروه كلافها در پیرامون استاتور و در داخل شیارها به صورت متقارن امكان پذیر بوده و تعداد قطبهای لازم ایجاد شده و راه اندازی نیز بخوبی انجام پذیرد. تهیه جدول سیم، ترسیم دیاگرام سیم بندی، انجام فرآیند سیم پیچی و سربندی از جمله مهم ترین مراحل سیم پیچی موتور می باشد. برای سیم پیچی موتور ابتدا محاسبات سیم پیچی را انجام دهید و مقدار گام قطبی، گام سیم بندی، تعداد شیارهای زیر هر قطب در هر فاز، زاویه الکتریکی شیارها و شروع فازها را مشخص کنید. حرف p تعداد قطب های موتور و حرف f فرکانس برق شهر را نشان میدهند. عدد بدست آمده بدین معنی است كه باید از چهار گروه كلاف كه هر گروه كلاف از 3.5 كلاف تشكیل شده و مجموعا 28 شیار را پر می كند سیم پیچ اصلی استفاده نمود لیكن همانطور كه می دانید گروه كلافهای 3.5 تایی بی معنی می باشد با كمی دقت در عدد بدست آمده می توانیم چهار گروه كلاف را به دو گروه كلاف سه تایی و دو گروه كلاف چاهر تایی تقسیم كنیم كه باز مجموعا چهار گروه كلاف شده و چهار قطب را تشكیل می دهد و مجموعا 28 شیار را پر می كند.

بنابراین نمی توان توقع طی کردن ره چند ده ساله را از یک کارآموز تازه کار توقع داشت. تعمیرکاران موبایل که در نمایندگی ها و شرکت ها کار می کنند می توانند به راحتی از روی بلوک دیاگرام مشکلات را شناسایی و برطرف کنند. اگر دوره را به صورت فشرده سپری کنید، در نهایت در مدت 2 ماه به یک کارورز نسبتاً خوب تبدیل خواهید شد. مدت دوره چند ساعت می باشد؟ در دوره سیم پیچی این آموزشگاه تمام ریزه کاری ها و نکات مربوط به سیم پیچی انواع موتور آموزش داده می شود. با توجه به تخصصی بودن شغل سیم پیچی ورود به این حرفه همانند دیگر مشاغل فنی نیازمند آموزش سیم پیچی موتور و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می باشد. ممکن است سختی ها و چالش هایی در شغل تعمیرات موبایل وجود داشته باشد و کسی که تمایل به ورود به این حرفه را دارد باید آنها را پذیرفته و در جهت پیشرفت شغلی خود تلاش نماید. چرا آموزشگاه تعمیرات موبایل فن آموزان را انتخاب کنیم؟

به عبارتی اگر زیر بنای دانش کامل نباشد، نمی توان به موفقیت در بازار کار تعمیر موبایل امیدوار بود. خیر، بازار کار به افراد تئوریسین دیگر احتیاجی ندارد. بعضی از افراد تمایل دارند این کار را بصورت روش استاد شاگردی یاد بگیرند. عمدتا در آموزش سیم پیچی انواع موتورهای تک فاز با خازن راه انداز، از خازن های الکترولیتی استفاده میشود که اغلب دارای ظرفیت زیادی می باشند تا در شروع راه اندازی، خازن راه انداز اختلاف فاز لازم را برای گردش موتور ایجاد کند. اتصال سیم پیچی راه انداز در این موتورها، پس از رسیدن سرعت گردش موتور به 75 % مقدار نامی، توسط رله های مغناطیسی یا کلید های گریز از مرکز از منبع تغذیه قطع شده و با سیم پیچی اصلی بار را به گردش درمی آورد. در ادامه مراحل سیم پیچی موتور الکتریکی، انتهای فاز سه را با حرف z و ابتدای فاز را با w، انتهای و ابتدای فاز دوم را با حرف های y و v و ابتدا و انتهای فاز اول را با u و x نشان میدهند. آگهی های استخدام سرشار از نیاز برای دستیاران سیم پیچ انواع موتورها است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلاس اموزش سیم پیچی لطفا از صفحه ما بخواهید.