از Kangana Ranaut گرفته تا Sonakshi Sinha: چگونه در زمستان ساری مانند یک غواص بالیوود بپوشیم!

ساری یک لباس زیبا مانند پارچه هندی است که قرن هاست وجود دارد. یک انتخاب عالی برای بسیاری از موارد ، سرمایه گذاری بی انتهاست. و ، اگر از خود می پرسید که چگونه زمستان را بپوشید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم! در اینجا نگاهی به چگونگی ساخت افراد مشهور در شهر B در زمستان برای ساری می اندازیم.

تطبیق دادن آن با یک دزد یا شال
برای یک جشن عروسی ، کانگانا پرونده ای را برای ساری عاج توسط Sabyasachi تهیه کرد. او این ساری را با یک شال Kullu که پارچه ای پشمی سبک است ، مدل داد. شال سبک مانند این شما را گرم نگه می دارد و همچنین یک لبه شیک به پارچه شما اضافه می کند.

همچنین نباید از دست داد ، قسمت هیماچالی Kanaganra ، که درام فوق العاده ای به ظاهر او اضافه کرد.

کنگانا رانوت

جفت شدن ساری با ژاکت
همجوشی مد برای بسیاری از دیوانهای B-Town سبک جدید است! از کاریزما کاپور که کت قهوه ای رنگی با ساری خاکستری و آبی چاپی نشان داده است ، نشانه بگیرید. او همچنین روش دیگری برای سبک کردن ساری ابریشم به نمایش گذاشت. با ساری قرمز روشن ، او را پوشیده شده با یک کت بافت طلا با پارچه ابریشمی غنی دیده شد.

KArisma Kapoor

کاپشن متناسب
بسیاری از طراحان ساری را با شانه های بالا جمع می کنند. از Sonakshi Sinha یک نشانه بگیرید ، یک ساری رنگ هلو روشن از Anamika Khanna پوشید ، که با یک ژاکت به کف کف و پارچه ای متناسب طراحی شده بود. کت بلند و آستین دار نه تنها شما را گرم نگه می دارد بلکه کل لباس را شیک می کند.

سوناکشی سینها

آن را با یقه لاک پشتی سبک کنید
روش جالب دیگر برای سبک دادن به ساری ، ژاکت است. ما خیلی دوست داشتیم که هینا خان ژاکت پشمی گردن لاک پشت را به عنوان بلوز می پوشید. ایده انتخاب ژاکت به عنوان بلوز شما را بسیار گرم می کند و همچنین جلوه ای هند و غربی به پارچه شما می بخشد. با این حال ، مطمئن شوید که ساری شما دقیقاً مانند بازیگر زن با پیراهن کش ورزش یا یقه اسکلت شما مطابقت دارد!

حنا خان