افسانه هایی درباره تونرها که دیگر نباید باور کنید

این روزها تونرهایی نیستند که باعث قرمزی ، خشک شدن و مایعات قابض شوند. در واقع ، آنها الکل را حذف می کنند و ترکیب کننده روشن کننده و همچنین مواد آرام بخشی هستند که تعادل ، آبرسانی و آرامش را به پوست شما اضافه می کنند. در اینجا چند افسانه تونر آورده شده است که باید همین حالا از شر آنها خلاص شوید!

– تونرها بسیار خشک می شوند: اگر تونر بدون الکل های خشک کننده انتخاب کنید ، می تواند کاملا متعادل کننده و مرطوب کننده باشد. انواع مختلفی از تونرهای خوب موجود است که این روزها موجود است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر به احساس تنگ و تنگی که تونرها ایجاد می کنند عادت کرده اید ، به دلیل الکل است که رطوبت پوست را از بین می برد و باعث از بین رفتن سطح pH پوست می شود. این به نوبه خود باعث چربی در طولانی مدت می شود زیرا کمبود رطوبت و آبرسانی باعث جبران بیش از حد پوست می شود.

– اگر از پاک کننده استفاده می کنید ، می توانید یک تونر پوست بزنید: تونرها برای مرحله ای بین مرحله بعد از تمیز کردن و قبل از اینکه پوست خود را با محصولات دیگر مانند سرم و مرطوب کننده ها درمان کنید ، منظور می شوند. یک تونر می تواند کاری را انجام دهد که یک شوینده ممکن است کاملاً قادر به انجام آن نباشد. این می تواند هر گونه روغن ، آلودگی ، آلودگی یا باکتری را که در صورت شما باقی مانده است از بین ببرد. بیشتر شبیه پاک سازی مضاعف است. از تونرها نباید به عنوان جایگزین شوینده استفاده کرد زیرا خاصیت امولسیون پاک کننده ها را ندارد.

– تونرها قابض های سخت آور هستند: تونرها در واقع می توانند روشی ایمن و موثر برای شستشوی سلول های مرده پوست بدون ایجاد التهاب باشند. به جای استفاده از اسکراب ساینده بر روی پوست خود ، می توانید از یک تونر به عنوان لایه بردار شیمیایی ملایم تری استفاده کنید تا فقط لایه بالایی پوست خود را از بین ببرید. اگر لازم است چربی بیش از حد روی پوست خود را کنترل کنید ، سالیسیلیک اسید یا یک تونر اسید گلیکولیک معجزه می کند. برای پوست های مسن از تونر پلی هیدروکسی اسید استفاده کنید. برای پوست های خشک ، یک تونر مبتنی بر اسید لاکتیک به آرام شدن پوست و همچنین آبرسانی آن کمک می کند.

– تونرها منافذ پوست را کوچک می کنند: منافذ پوست اصلاً شبیه درب هایی نیستند که باز و بسته می شوند ، بنابراین عملاً نمی توانید آنها را کوچک یا اندازه آن را تغییر دهید. با این وجود ، منافذ پوستی شما مسدود می شود. بنابراین منافذ تمیز کوچکتر و تصفیه شده تر به نظر می رسند. در اینجا نقش تونر ظاهر می شود. تونرهای حاوی اسید قادرند گردش سلول را بهبود بخشیده و در آنها جذب شوند تا آلودگی ، آرایش و باقی مانده روغن را پاک کنند.

– از تونرها روی پوست حساس نمی توان استفاده کرد: تونرها سبک هستند و به همین دلیل کاملاً به داخل پوست نفوذ می کنند تا کار را کاملاً انجام دهند. اگر پوست حساسی دارید به دنبال تونرهایی باشید که دارای ترکیبات آرام بخشی هستند. موادی مانند بابونه و پانتنول را در تونر خود انتخاب کنید. این نوع تونرها سطح pH را متعادل کرده و پوست شما را آبرسانی می کند. در صورت نیاز می توان دو بار در روز از آنها استفاده کرد. سایر مواد آرامبخش موجود در یک تونر شامل گلیسیرین ، آلوئه ورا و گلاب است.