الزام تست قبل از سفر برداشته شد: آنچه باید در مورد سیاست جدید سفر ایالات متحده بدانید

بسیاری از مسافران در ایالات متحده و خارج از کشور منتظر آن بوده اند. صنعت سفر برای آن فشار آورده است. و روز یکشنبه پایانی به الزام مسافران برای منفی شدن آزمایش کووید-19 قبل از ورود به ایالات متحده می رسد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده در بیانیه‌ای که تغییر قانون را تأیید می‌کند، به «مرحله جدید» همه‌گیری اشاره کرد.

کووید-19

«جذب گسترده واکسن‌های بسیار مؤثر کووید-19، در دسترس بودن درمان‌های مؤثر، و افزایش نرخ بالای ایمنی ناشی از واکسن و عفونت در سطح جمعیت در ایالات متحده» همگی به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های شدید کمک کرده‌اند. این آژانس گفت مرگ

پیمایش الزامات ورودی همیشه در حال تغییر در سراسر جهان منبع سردرگمی بزرگی برای مسافران در همه جا بوده است.

در اینجا آنچه می دانیم در مورد چگونگی تأثیر سیاست جدید بر ورود ایالات متحده وجود دارد:

این بدان معناست که پروازهایی که از یک کشور خارجی در آن زمان یا پس از آن به سمت ایالات متحده حرکت می کنند، دیگر نیازی به ارائه نتیجه آزمایش منفی یا اسناد بهبودی در 90 روز گذشته پس از کووید-19 ندارند.

حرکت قبل از آن زمان نیاز به آزمایش دارد.

آیا تصمیم نهایی است؟

مانند بسیاری از اقداماتی که کووید-19 را هدف قرار می دهند، قوانین نیز در معرض تغییر هستند.

این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «CDC به ارزیابی آخرین علم و وضعیت همه‌گیری ادامه می‌دهد و در صورت تغییر وضعیت، نیاز به آزمایش را مجدداً ارزیابی خواهد کرد».

آیا مهاجران خارجی به ایالات متحده هنوز نیاز به واکسینه شدن دارند؟

آره. الزامات واکسیناسیون برای مهاجران خارجی تغییر نکرده است.

مسافران 18 سال و بالاتر که شهروند ایالات متحده، اتباع ایالات متحده، مقیم دائم قانونی یا مهاجر نیستند، باید به طور کامل واکسینه شوند تا به ایالات متحده سفر کنند، با استثنائات محدود.

کودکان 17 سال و کمتر نیازی به واکسینه شدن ندارند.

در مورد آمریکایی های واکسینه نشده چطور؟

پایان شرط آزمایش شامل همه مسافرانی است که قبلاً باید نتایج آزمایش منفی را ارائه دهند، و الزامات واکسیناسیون برای ورود به ایالات متحده برای شهروندان ایالات متحده اعمال نمی شود.

?Qual é o conselho de viagem da healthline-pt

CDC هنوز توصیه می کند که مسافران قبل و بعد از سفر و بعد از هر گونه قرار گرفتن در معرض شناخته شده با فرد مبتلا به کووید-19 در مورد واکسیناسیون و آزمایش عفونت به روز باشند.

CDC همچنین به توصیه استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی سرپوشیده ادامه می دهد. دیگر نیازی به ماسک نیست.

آیا مرزهای زمینی و ورودی بندر کشتی تحت تأثیر این تغییر قانون هستند؟

خیر. تغییر قانون در مورد سفرهای هوایی اعمال می شود.

آزمایش کووید-19 برای ورود از طریق بندر زمینی یا کشتی مورد نیاز نیست. مسافران 18 ساله و بالاتر غیرآمریکایی برای ورود به ایالات متحده باید کاملاً واکسینه شوند.

دکتر لیانا ون، تحلیلگر پزشکی CNN، در مورد آن چه می گوید؟

دکتر لیانا ون، تحلیلگر پزشکی CNN گفت که دلایل خوبی برای داشتن الزامات آزمایش در سایر نقاط در طول همه گیری وجود داشت، اما این دلایل دیگر اعمال نمی شوند.

ون از طریق ایمیل گفت: «داشتن الزامات آزمایش کمک زیادی به دور نگه داشتن ویروس کرونا از ایالات متحده نمی کند، و در عوض مانعی بزرگ برای افرادی که مایل به سفر به خارج از کشور و بازگشت هستند، ایجاد می کند.

منبع: فارسی کلاب