اینستاگرام جانوی کاپور پر از مراقبت از پوست و زرق و برق است

اینستاگرام Janhvi Kapoor ، ستاره جوان بالیوود ، خوراک مناسبی برای ادامه بازدید است که می خواهید انگیزه ای برای رقص ، ورزش یا حتی لباس پوشیدن داشته باشید. او همچنین از نظر زیبایی و مراقبت از پوست بسیار بزرگ است که باعث می شود اینستاگرام او مکان مناسبی برای یافتن همه چیزهای مربوط به پوست و زرق و برق باشد. در اینجا چند ترفند زیبایی و سلامتی آورده شده است که از اینستاگرام جانوی جمع آوری کرده ایم.

– ابروهای پررنگ صورت شما را به خوبی قاب می کنند: ما متوجه شده ایم که مواردی وجود دارد که جانوی ابروهای خود را با مداد پر می کند ، ژل را از طریق آنها جارو می کند یا فقط آنها را مسواک می زند. او مطمئن می شود که ابروهای پرپشت او برجسته چهره او هستند. برای ابروهایی مانند او می توانید با مداد به رنگ کامل و رنگ اضافه کنید. مسواک را در جهت رشد مو تنظیم کنید.

– هایلایتر یکی از موارد ضروری است: چیزی که آرایش جانوی همیشه شامل آن است ، هایلایتر است. او یک بار گفته بود که تنها دستورالعمل او برای آرایشگر او این است که همیشه از هایلایتر برای پایان دادن به ظاهر استفاده کند. این محصول آرایش مورد علاقه او است. او دوست دارد یک برجسته کاملاً شدید روی استخوان گونه و یک برجسته ظریف در بینی و پیشانی خود داشته باشد.

– مدل موهای شیک امتحان کردن سرگرم کننده است: موهای ژانوی معمولاً در دم اسبی بسته می شود یا شل می شود ، اما مواقعی پیش می آید که او با مدل موهای مختلف دیگری آزمایش می کند. این خود به ما می گوید که چگونه باید همیشه هر چند وقت یک بار برخی از مدل های مرسوم را جستجو کنیم و سعی کنیم چهره ما کاملا متفاوت به نظر برسد.

– درمان های خانگی مراقبت از پوست به همان خوبی کار می کنند: جانوی همیشه در مورد استفاده از داروهای خانگی برای داشتن پوستی شفاف صحبت کرده است ، که بیشتر آنها را از مادرش ، سریدوی بازیگر فقید یاد گرفته است. او قبلاً گفته بود كه از تمام میوه های مانده از صبحانه برای استفاده روی پوستش استفاده می كند. او همچنین از عسل ، مالایی و هر آنچه در خانه موجود است استفاده می کند.

– موهای شما به اندازه پوست شما به مراقبت نیاز دارند: بازیگر همان فلسفه مراقبت از موهایش را دارد که برای پوستش. او قبلا گفته بود که از مو ، آبجو و حتی متی استفاده می کند. ماساژ روغن گردش خون را بهبود می بخشد و همچنین می تواند رشد مو را تقویت کند. این همه بخشی از هنگ موهای اوست.