بازیگر Pooja Bedi: درک مثبت همه چیز تفاوت در روابط شما را ایجاد می کند

از بین بردن پویایی همیشه گیج کننده و پیچیده هر رابطه کار سختی است. به خصوص ، وقتی مجبوریم آنها را در روابط خودمان اعمال کنیم. اما ، یک جلسه بصیرت آمیز با بازیگر و فعال Pooja Bedi ، ما را در یک توضیح زیبا از کلمات قرار می دهد که مشخص می کند روابط موفقیت آمیز ، درگیری های انسانی و مثبت بودن واقعاً چیست. در حالی که مردم برای یافتن معنای روح شاد بودن تلاش می کنند ، پووا با نشاط به سوزان ترین و در عین حال اساسی ترین سوالات ما در ذهن پاسخ می دهد. شخصی که زندگی قابل توجهی را پشت سر گذاشته است خود را تغییر می دهد ، بازتاب های پوجا در زندگی بسیار باورنکردنی است.

جلسه زنده در اینستاگرام با جواب دادن Pooja به سوالی حیاتی از جمله اینکه ازدواج دقیقاً چه چیزی شامل می شود ، آغاز شد. برای بعضی ها این ایده است که از خوشبختی برای عزیزان دیگر دست بکشند یا برای تمام زندگی به یکدیگر بچسبند. یک رابطه سالم رابطه ای نیست که فرد برای همیشه با شریک زندگی خود در آن بماند ، بلکه هر دو به طور یکسان از تصمیمات یکدیگر خوشحال ، محترم و پشتیبانی می کنند. اختلافات و مشکلات آشکار می تواند راهی آسان برای ایجاد یک رابطه منفی و سمی باشد که هیچ کس منفعت آن را نخواهد برد ، خصوصاً افراد موجود در آن و اطراف آنها.

نگه داشتن یک فرد برای 10 سال دیگر ، فقط به این دلیل که نشانه موفقیت برای همیشه می گوید ، دلیل کافی برای غفلت از خواسته ها و نیازهای شما در رابطه نیست. Pooja می گوید: “حفظ یک رابطه خوب با شریک قبلی خود پس از جدایی ، تعریف موفقیت در یک رابطه است.” ارزشمندی پیوند ارزشمند دوستی پس از پایان رابطه به معنای ذخیره تمام آن خاطرات شگفت انگیزی است که با شریک زندگی خود ایجاد کرده اید.

روابط همیشه یک تغییر اساسی را تجربه می کنند. سازگاری با شرایط سخت همان چیزی است که دوام یک رابطه را تعیین می کند. قرار گرفتن در معرض احساس رنجش ، منفی ، ناامیدی و در معرض پارامترهای یک رابطه معمول است. با این حال ، سرنگونی تمام آن منفی ها و ظهور شخصیت تابشی ، سرانجام وجود شما را بر روی زمین تأیید می کند. گشتن در جنگل احساسات و پذیرفتن اوقات سخت ما را قویتر می کند.

تجربه ها همیشه قدرت درونی ما را در زمان های سخت منعکس می کنند


بازیگر Pooja Bedi به اشتراک گذاشت که مهمترین رابطه ای که می توانید در کل جهان داشته باشید با خودتان است. پیوندهای ما فقط مربوط به ضرورت صمیمیتی نیست که با شریک زندگی خود می خواهیم ، یا حمایتی که از نظر مالی یا بهداشتی دریافت می کنیم و ارائه می دهیم. این حتی در مورد زیبایی صمیمیت جسمی مانند رابطه جنسی با شریک زندگی خود نیست. پیوندهای ما برای همیشه با رشته عشق و از همه مهمتر عشقی که با خود دارید بر قلب ما حک خواهد شد. بلافاصله احترام ، درک و اعتماد به نفس سریع طرف مقابل شما را دنبال می کند.

یکی دیگر از جنبه های مهم که غالباً فراموش می کنیم روی خودمان پیاده سازی کنیم ، درک منفی از روابطی است که جامعه به ما خورانده است. اگر ما به جای نکات منفی شروع به انتخاب نکات مثبت در روابط کنیم ، صادقانه خواهیم دید که بسیار خوشحال تر هستیم. درک رابطه فاجعه بار خود را به عنوان یک رابطه سمی ، تنها مسیر ناامیدی و درد را هموار می کند. به خاطر سپردن اوقات خوب ، قطعاً فشار شما را برای عبور از کنار همه آسیب ها و آزارهایی که آخرین رابطه برایتان به وجود آورده است ، به شما تحمیل می کند. نگه داشتن اتهامات سمی برای آزار ، خیانت و آزار هیچ فایده ای نخواهد داشت ، بلکه فقط شما را در یک فضای منفی قرار می دهد.

یافتن راه حل برای مشکلات به همان اندازه برای شناخت مسائل بدبینانه مهم است. اگر مشکلات به عنوان یک مانع در مقابل شما بلند است ، با درک مثبت آن مشکلات را نفی کنید. Pooja بلافاصله گفت ، “همه چیز در پایان روز می تواند منفی یا مثبت تلقی شود. تنها کسی که تصمیم می گیرد شما هستید. ” هرچقدر که این مفید به نظر می رسد ، شما بسیار خوشحال خواهید شد که بدانید این درست است! فقط ما این قدرت را داریم که تصمیم بگیریم که آیا می خواهیم ماده خاصی با ناراحتی بر ما تأثیر بگذارد یا شکایات منفی را با لبخندی زیبا و پرتوی از حد خود عبور دهیم.