بدهی پزشکی که باعث ورشکستگی می شود: دولت ها با بدهی های پزشکی مواجه هستند که میلیون ها نفر را ورشکست می کند

بدهی پزشکی که باعث ورشکستگی می شود: دولت ها با بدهی های پزشکی مواجه هستند که میلیون ها نفر را ورشکست می کند

دنور: سیندی پاورز رانده شد ورشکستگی با 19 عمل نجات دهنده شکم. بدهی پزشکی بعد از اینکه لیندزی ونس با اسکیت بردش تصادف کرد و مجبور شد 9 بخیه در چانه اش بزند، شروع به جمع کردن برای لیندسی ونس کرد. و برای میستی کاستاندا، جراحی قلب باز به دلیل بیماری که از بدو تولد مبتلا بود، 200000 دلار اسکناس برای او به همراه داشت.
به گفته بنیاد خانواده کایزر، این سه نفر از حدود 100 میلیون آمریکایی هستند که نزدیک به 200 میلیارد دلار بدهی پزشکی جمعی – تقریباً به اندازه اقتصاد یونان – جمع آوری کرده اند.
اکنون قانونگذاران در حداقل ده ایالت و کنگره ایالات متحده قوانینی را برای کاهش بار مالی که بسیاری را به موقعیت های غیرقابل تحمل سوق داده است، کنار گذاشتن مراقبت های لازم به دلیل ترس از بدهی اضافی، گرفتن وام مسکن دوم برای پرداخت هزینه های درمان سرطان یا کاهش بودجه خواربار به تصویب رسانده اند. با پرداخت ها همراه باشید
برخی از این صورت‌حساب‌ها برنامه‌های کاهش بدهی‌های پزشکی را ایجاد می‌کنند یا از اموال شخصی در برابر جمع‌آوری‌ها محافظت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر نرخ‌های بهره را کاهش می‌دهند، بدهی‌های پزشکی را از مخدوش کردن امتیازات اعتباری جلوگیری می‌کنند یا به شفافیت بیشتر در هزینه‌های مراقبت نیاز دارند.
در کلرادو، قانونگذاران مجلس نمایندگان مجلس روز چهارشنبه اقدامی را تصویب کردند که حداکثر نرخ بهره برای بدهی های پزشکی را به 3 درصد کاهش می دهد، نیاز به شفافیت بیشتر در هزینه های درمان دارد و وصول بدهی را در طول فرآیند تجدید نظر ممنوع می کند.
اگر این قانون تبدیل به قانون شود، کلرادو با داشتن یکی از پایین‌ترین نرخ‌های بهره بدهی پزشکی به آریزونا می‌پیوندد. قانونگذاران کارولینای شمالی نیز شروع به بررسی سقف بهره 5 درصدی کرده اند.
اما مخالفانی وجود دارد. جنیس ریچ، سناتور جمهوری خواه ایالت کلرادو گفت که نگران است که این پیشنهاد می تواند “توانایی وصول بدهی بیمارستان ها را محدود کند و به جریان نقدی آنها آسیب برساند.”
برای بیماران، بدهی های پزشکی به دلیل اصلی ورشکستگی شخصی تبدیل شده است، به گفته اداره حمایت مالی مصرف کننده، حدود 88 میلیارد دلار از این بدهی در سراسر کشور جمع آوری شده است. طبق یک مطالعه در سال 2019 از مجله سلامت عمومی آمریکا، تقریباً 530000 نفر سالانه گزارش دادند که تا حدی به دلیل قبوض پزشکی و دوری از کار ورشکست می شوند.
خانواده پاورز به خاطر 19 عمل جراحی شکم که جانشان را نجات داد، 250 هزار دلار بدهکار شدند. آنها در سال 2009 اعلام ورشکستگی کردند، سپس بانک خانه آنها را توقیف کرد.
جیمز پاورز، شوهر سیندی، در طول شهادت خود در ماه فوریه به نفع لایحه کلرادو گفت: «تنها اخیراً شروع به جمع آوری قطعات کرده ایم.
در پنسیلوانیا و آریزونا، قانونگذاران در حال بررسی برنامه های کاهش بدهی های پزشکی هستند که از بودجه ایالتی برای کمک به ریشه کنی بدهی ساکنان استفاده می کند. یک پیشنهاد نیوجرسی از بودجه فدرال از قانون طرح نجات آمریکا برای رسیدن به همان هدف استفاده می کند.
صورت‌حساب‌ها در فلوریدا و ماساچوست از برخی دارایی‌های شخصی – مانند خودرویی که برای کار مورد نیاز است – از جمع‌آوری بدهی‌های پزشکی محافظت می‌کند و ارائه‌دهندگان را مجبور می‌کند تا در مورد هزینه‌ها شفاف‌تر باشند. لایحه فلوریدا به اتفاق آرا در کمیته‌های مجلس نمایندگان و سنا در راه رای‌گیری در هر دو مجلس تصویب شد.
در کلرادو، نیویورک، نیوجرسی، ایلینوی، ماساچوست و قانونگذاران کنگره ایالات متحده در حال بررسی لوایحی هستند که از گنجاندن بدهی های پزشکی در گزارش های مصرف کنندگان جلوگیری می کند و در نتیجه از امتیازات اعتباری بدهکاران محافظت می کند.
کاستاندا که با نقص مادرزادی قلب به دنیا آمد، در سن 23 سالگی 200 هزار دلار بدهی به خود دید و مجبور به جراحی شد. این بدهی امتیاز اعتباری او را کاهش داد و به گفته او، او را مجبور کرد که به اعتبار شوهرش که از نظر عاطفی سوء استفاده می کرد تکیه کند.
بیش از یک دهه بود که کاستاندا می خواست از این رابطه جدا شود، اما همه چیزهایی که آنها داشتند به نام شوهرش بود و جدا شدن از آن تقریبا غیرممکن بود. او سرانجام در سال 2017 از همسرش طلاق گرفت.
کاستاندا، 45 ساله، آرایشگر از Grand Junction در وسترن اسلوپ کلرادو، می گوید: «من در 20 سال گذشته سعی می کنم به عنوان یک کاسه آپ بازی کنم.
ایزابل کروز، مدیر سیاست گذاری در ابتکار سلامت مصرف کنندگان کلرادو، گفت: بدهی های پزشکی شاخص قوی برای اعتبار مردم نیست.
در حالی که خرید ماشینی فراتر از توان شما یا خرج کردن بیش از حد برای تعطیلات می تواند تا حدی به تصمیم گیری ضعیف منجر شود، بدهی های پزشکی اغلب از درمان های کوتاه مدت و غیرمنتظره ناشی می شود – باعث می شود بیماران با صورت حساب های سنگینی که بیش از بودجه آنها است، مواجه شوند.
برای هر دو لایحه کلرادو – برای محدود کردن نرخ بهره و حذف بدهی های پزشکی از گزارش های مصرف کنندگان – سخنگوی فرماندار دموکرات جارد پولیس گفت که فرماندار “این سیاست ها را با نگاهی به صرفه جویی در هزینه های مردم در مراقبت های بهداشتی بررسی خواهد کرد.”
در حالی که هیچ یک از این لایحه ها مخالفت شدید سیاسی را به همراه نداشت، سخنگوی انجمن بیمارستان کلرادو گفت که این سازمان در حال کار با حامیان مالی است تا لایحه نرخ بهره را اصلاح کند “تا قوانین را با بسیاری از حمایت های موجود هماهنگ کند.”
این انجمن جزئیات بیشتری ارائه نکرد.
از نظر ونس، محافظت از امتیاز اعتباری او در مراحل اولیه می‌توانست تأثیر زیادی داشته باشد. بدهی پزشکی ونس در 19 سالگی پس از تصادف اسکیت بورد شروع شد و پس از آن که بلافاصله بعد از آن دستش شکست، بیشتر شد. او اکنون 39 ساله است و هرگز نتوانسته است واجد شرایط دریافت کارت اعتباری یا وام خودرو باشد. شوهر شوهرش برای آپارتمان او در کلرادو قرارداد امضا کردند.
او گفت: “هویت اعتباری من بدهی پزشکی بود و این موضوع زندگی من را رقم زد.”