بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن

مشکل از جایی آغاز میشود که کاربران فکر میکنند با خرید رای میتوانند موتور جستجو را فریب داده و در این انتخابات پیروز باشند ولی نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمند است. یکی از سوالات رایجی که خوانندگان بلاگسیما مطرح میکنند این است که، “خرید بک لینک از سایت های با پیج رنک بالا چه تاثیری دارد؟ پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در 10 سایت با پیج رنک 2 و 3” انتخاب مناسبی نیستند. خیلی خلاصه بگم بک لینک یعنی لینک های که دیگر سایت ها به صفحات شما میدهند. بطور مثال سایت های زیادی در صفحات خود به سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولا در جملات آنها کلمه “Books” به چشم میخورد به همین دلیل شما با جستجوی این کلمه در گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت، کلمه “Cars” بعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمیشود زیرا هیچ لینک ورودی مناسبی برای آن ندارد. با انتشار بیشتر محتوا در سایت های معتبر به ترافیک بالا به سمت سایت خود کمک می کنید. وقتی دامنهی وب سایت منقضی شد، هر کسی میتواند آن صفحه را همراه با صفحات موجود و موجودی بکلینک خریداری کند.

در حوه فعالیت وب سایت خود تحقیق کنید. البته با بعضی ابزار ها می شود سئوی داخلی خود را تخمین زد اما اعداد ابزار ها درست و دقیق نیستند ولی خب بسیار هم کمک کننده می توانند باشند زیرا بعضی از مشکلات را درست تشخیص می دهند و شما باید آن ها را برطرف کنید. در نتیجه خرید بک لینک تنها زمانی برای سایت شما موثر خواهد بود که از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. توجه: شما می توانید با دانلود اطلاعات چند روز مختلف، اطلاعات بیشتری در مورد بک لینک های سایت خود دریافت کنید. در ابتدا باید موضوعی برای محتوای خود بیابید. بعد از کلیک روی دانلود فایل، لینک دانلود برای شما ایمیل می شود و سپس به همین صفحه برمی گردید. در صورتی که از چنین سایت هایی لینک بگیرید، سایت شما اسپم می شود. از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیتهای سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است. تصویر دوم نمونه ای از جریمه دستی گوگل برای یک سایت که اقدام به خرید بک لینک کرده را نمایش میدهد و با توجه به تغییر ظاهر گوگل سرچ کنسول در نسخه جدید نحوه نمایش آن متفاوت است.

در تکنیک اسپین، محتواهایی که نسبتا مرتبط با موضوع سایت شما هستند به طور تصادفی و پراکنده از منابع مختلف و در قالب یک محتوای مستقل گردآوری و به نوعی بازنویسی می شوند و یک محتوای جدید و یونیک شکل می دهند. 3. به سایت های مختلف لینک بدهید: شاید در جستجوهایتان برای گرفتن لینک، به سایت هایی بربخورید که از همه نظر برای ارتقا دادن محصول شما مناسب باشند. استفاده از لینک Nofollow به موتورهای جستجوگر دستور می دهد که این لینک را دنبال نکنند. هرچه تعداد لینک هایی که به صفحه شما ارجاع داده می شود، بیشتر باشد، موتورهای جستجو از جمله گوگل درجه اهمیت بیشتری برای سایت شما قائل می شوند و آن را منبعی معتبر برای جستجو معرفی می کنند. وقتی که مثلاً شما از صدها و هزاران سایت با کیفیت پایین به سایت رقیب لینکهای اسپم میدین. این انجمن نیز با سخاوتمندی همانند سایر فروم های این لیست، بخشی را برای معرفی سایت ها و وبلاگ ها اختصاص داده که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی یابید. گوگل از این طریق متوجه ارتباطها میشود.

فرآیند افزودن محتوا به یک وب سایتِPBN ، PBN Padding نامیده میشود. میباشد و این قابلیت را دارند که در پروفایلمان آدرس وب سایت را ثبت کنیم و لایه بعدی وب سایت هایی هستند که با گرفتن مبلغی بک لینک را در وب سایت های مختلف قرار میدهند مانند وب سایت بک لینک ها ، بک اتوریتی و … بصورت مستقیم با صاحب سایت در تماس باشید و با واسطه های تبلیغاتی همکاری نکنید. در مثال بالا، کلمه “خرید زعفران” میتواند کلمه کلیدی اصلی سایت فرضی باشد. در این حوزه ها استفاده از PBN بیش از حد رایج و معمولی است ، بنابراین الگوریتم های گوگل از اینکه این تعداد لینک غیر طبیعی به صفحه اصلی وبسایت را ببینند ، تعجب نمیکنند. لینک سازی که یکی از اجزای اصلی بدنه سئو محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مثال شما چند وبلاگ در سایت های مختلف که آدرس هایشان را می گوییم ایجاد می کنید و از آنها به سایت خودتان لینک می دهید.

شما میتوانید از این خدمات برای افزایش اعتبار خود از خرید بک لینک نسبت به سطح نیاز سایت خود استفاده کنید. اگر شما به صورت یکباره حجم زیادی از بک لینک خود را از دست دهید پس می بایست منتظر افت بسیار زیاد در سئو سایت خود باشید. در این قسمت لیستی از بک لینک های edu را برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن را دانلود کنید. ۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ این نکته نیاز به یک آزمون چشمی دارد که کمی پایین تر به آن می پردازم. نکته دوم این است که بک لینک استفاده شده در محیطی مناسب انتشار پیدا کرده باشد . با سلامی مجدد خدمت همراهان همیشگی سون بک لینک! با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند.