تاپ اورفی جاوید از آدامس حبابی واقعی ساخته شده است

تاپ اورفی جاوید از آدامس حبابی واقعی ساخته شده است

روزهای کودکی را به یاد دارید که خوردن و چسباندن آدامس در همه جا امری بدنام و سرگرم کننده بود؟ خوب، اورفیآخرین ساخته مد شما را به نوستالژی دوران کودکی بازگرداند. در اینجا نگاهی اجمالی به نیم تنه چسبناک جدید او است که باعث تقسیم شبکه‌ها شد!

عشق برای غذا روش
احساس مد خودساخته اورفی جاوید دوباره اینترنت را با جدیدترین ساخته خود، که یک بالا تنه/ نیم تنه عجیب و غریب است که توسط توت فرنگی چسبناک و بی رنگ ساخته شده است، تکان داد. آدامس حبابی که رفت کاربران اینترنتی غافلگیر شدن. خب، این اولین باری نیست که اورفی با استفاده از مواد غذایی، از آب نبات پنبه ای گرفته تا استفاده از بشقاب و لیوان، لباسی درست می کند، ایده های لباس خیره کننده و در عین حال دیوانه کننده او واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است. در حالی که برخی از تلاش های او برای ایده های نوآورانه قدردانی می کنند، برخی دیگر انتخاب لباس او را عجیب و دیوانه کننده می دانند.

طرح بدون عنوان (70)

بالای آدامس چسبنده
اورفی جاوید در اینستاگرام خود تصویری از جدیدترین نیم تنه آدامسی خود را به اشتراک گذاشت که آن را با شلوار خاکستری ست کرده است. دیوا پست را با عنوان “تاپ آدامس. ساخته شده از آدامس” نوشته است. اما چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد واکنش کاربران اینترنتی و ویدئویی بود که در آن او در حال دمیدن آدامس دیده می شود. در اینجا یک نگاه اجمالی است.

کاربران اینترنتی واکنش نشان می دهند
اینترنت بر سر ایده لباس او تقسیم شد، در حالی که برخی نگران چسبیدن آدامس به مبل او بودند، برخی دیگر این ایده را پسندیدند و ساخته او را “تو خیلی نابغه هستی” نامیدند، در حالی که دیگری نوشت: “او چقدر خلاق است. منظورم این است که او می تواند هر کاری انجام دهد.”
نظرتون چیه؟