تراتل ریور, ایالات متحده آمریکا نقشه – زمان کنونی، منطقه زمان, فرودگاههای نزدیک

برای مثال، اگر بخواهید موتور FPVModel 2206 را با پروانه های 5030 و باتری لیتیوم-پلیمر 4 سل انتخاب کنید، در تراتل 100%، 10 آمپر می کشد، بنابراین یک اسپید کنترل با جریان ریتینگ 12 آمپر کافی و حتی بیشتر از آن را هم می تواند تحمل کند. زمان دقیق و تاریخ – تراتل ریور, شهرستان بلترامی, مینهسوتا, ایالات متحده آمریکا. ۲۰ – اکتبر ۲۰۱۹ اداره هوانوردی فدرال آمریکا ۶۸۶ هواپیمای ۸۰۰-۷۳۷ را بررسی کرد که در ۳۶ مورد از آنها ترکهای بزرگ در بال هواپیما مشاهده شد. در پی سقوط هواپیمای ای تی آر متعلق به هواپیمایی آسمان در ارتفاعات رشته کوه دنا در ۲۹ بهمن ۹۶ که از تهران عازم یاسوج بود، اگرچه اداره کل سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در دو گزارش مقدماتی و نهایی که به ترتیب در تاریخ های ۲۰ اسفند ۹۷ و ۱۵ خرداد ۹۷ اعلام کرده بود که اشتباه خلبان سبب سقوط این هواپیما و جان باختن ۶۶ مسافر (شامل ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی) شده است، اما در گزارشی که ۳ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری برای ارائه به دادگاه رسیدگی به این پرونده تهیه کرده اند، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی آسمان را به دلیل عدم انجام بازرسی های فنی در دوره های زمانی مورد نظر، عدم انجام امریه صلاحیت پروازی، عدم بررسی صلاحیت گروه پروازی و …

اما آنها استفاده از مکمل افزایش اکتان بنزین را مفید می دانند. گفتنی است مرجع قضایی رسیدگی کننده به پرونده سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بر اساس گزارش دریافتی از کارشناسان رسمی دادگستری، رأی به تعلیق عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از کار در دادگاه بدوی داده است. وی گفت: دستگاه قضایی هم جایگاه خودش را دارد و میتواند در این زمینه یک پرونده را بررسی و مشخص کند که تخلف و قصور از سوی چه کسی اتفاق افتاده است و برای اتفاقات بر اساس شکایت شاکی حکم صادر شود اما در شرایطی که حکم قطعی صادر نشده است هر گونه اظهار نظر می تواند به ایمنی هم لطمه وارد کن. بعد از این حادثه در حالی که دولت میبایست برای افزایش رضایتمندی مردم استان به خصوص شهروندان یاسوجی تلاش مضاعفی میکرد و میزان پروازها را افزایش میداد و یا این که خط هوایی کنونی را تغییر میداد اما هیچ اقدامی که انجام نداد تنها پرواز روزانه این شهر به تهران نیز دچار رکود شد و در حال حاضر یاسوج در بدترین وضعیت پروازی قرار دارد. این در حالی است که هفته جاری عابدزاده نشستی با مهران کفاش معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی برگزار کرد.

این در حالی بوده که برچسب قیمت لامبورگینی هوراکان چیزی در حدود 268 هزار دلار است. حدود 40 روز پیش ساعت هشت و نیم صبح، من در فرودگاه بودم. حدود ساعت شش بعد از ظهر دیسپچ عددی را اعلام می کند که خلبان را متقاعد می کند پرواز را انجام دهد. اما در زمانی که مسافران در گوشیهای تلفن همراه خود سیر میکنند و منتظر پرواز هستند، چه اتفاقی در رمپ فرودگاه میافتد؟ شاید کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی و نیمه حرفه ای سایما همانند کوادروتور های تخصصی کالیبره های تخصصی نداشته باشند اما اگر همان کالیبره های ساده نیز انجام نشود دستگاه نمی تواند صاف و استیبل پرواز کند . یکی از مصادیق ایمنی این است که در اذهان عموم مردم چنین مسائلی به گونهای مطرح نشود که ایمنی به خطر بیافتد و اگر خلاف و اشکالی وجود دارد باید از طریق روشهای قانونی خودش دنبال و پیگیری شود. این کارشناس صنعت هوایی با بیان اینکه کمیسیون بررسی سوانح هوایی در بسیاری از کشورها مستقل از سازمان هواپیماییشان و مستقیما زیر نظر عالیترین مقام وزارت یا رییسجمهور است، ادامه داد: در استانداردهای ایکائو آمده که افراد باید دارای چه تخصصهایی باشند و اگر هر کسی از جمله نمایندگان مجلس به این ساختار کمیسیون بررسی سوانح هوایی انتقاد دارند باید از طرق و روشهای قانونی پیشبینی شده این کار را انجام دهند و با اصلاح قانون یا مصوبه هیات وزیران ساختار را تغییر دهند.

البته باید مقررات و ساختار در زمینه بررسی سوانح هوایی اصلاح شود که روش و راهکار خودش را دارد. وی افزود: در این که کمیسیون بررسی سوانح هوایی نباید زیر مجموعه سازمانی مانند سازمان هواپیمایی کشوری باشد که خود متولی انجام پروازهای داخلی و خارجی است و به نظر من باید ساختار این کمیسیون تغییر یابد و افراد متخصص و بدون هیچ وابستگی در آن عضو شده و مستقیما زیر مجموعه شخص وزیر راه و شهریازی باشد. البته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اعلام کردند که هواپیمایی آنتونوف این شرکت هواپیمایی مجوز پرواز داشته و رفع ممنوعیت شده است. بهبهانی در پاسخ بر سوال دیگری مبنی بر اینکه که اگر شما وزیر راه و شهرسازی بودید اجاره پرواز آنتونوف را میدادید گفت: در آن زمان مجوز پرواز برای این هواپیماها صادر نکردیم ولی الان مشخص نیست چه اتفاقی بیفتد. به گزارش تیننیوز به نقل از سیانان، هواپیمایی که قرار است شما را به مقصد برساند، همین حالا فرود آمده است و باید خود را به سرعت برای یک تغییر وضعیت آماده کند: از فرود تا پرواز. به محض اینکه یک هواپیما فرود میآید، باید باند فعال را ترک کند. ۱۴ – ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸ یک فروند بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ از هواپیمایی پگاسوس از باند فرود فرودگاه ترابزون خارج شد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تراتيل شاعر لطفا از صفحه ما بخواهید.